7 טרנדים לוהטים מ-2016, שימשיכו איתנו ל-2017

25.12.16

איה ואבי צלמים

מדי שבוע אנחנו כותבות לכן מדור עם7 המלצות שוות, כדי לוודא שתוכלו למלא את הלו"ז הצפוף שלכן עם דברים טובים, אבל השבוע הוא שבוע מיוחד - השבוע האחרון של שנת 2016.

 

לכבוד המאורע, החלטנו שאת המדור הנוכחי נקדיש ל-7 טרנדים מעוררי השראה מ-2016 שימשיכו איתנו גם לשנת 2017 ושאין לנו ספק שנראה בחתונות המהממות שאתן מתכננות לנו בשנה הלועזית הקרובה.

 

עיצוב שמגיע מגבוה
אם עד עכשיו התרגלנו לעיצובים שנשארים בעיקר על השולחנות, בחצי השני של 2016 התחלנו לראות יותר ויותר סידורי פרחים ושנדלירים טבעיים (כלומר כאלה שעשויים מענפים, פרחים וכו') שמקשטים את החלל מלמעלה. אין לנו ספק שב-2017 נראה את המגמה הזו מתחזקת.

 

6

(צילום: איה ואבי צלמים)

 

עיצוב ווינטג'
עיצוב הווינטג' נמצא איתנו כבר כמה עונות טובות והוא לא הולך לשום מקום גם בשנה הבאה. פריטים מעוצבים שהם לגמרי שאבי-שיק, גוונים פסטליים עדינים והמון רומנטיקה אולד-סקול הם בחירה טבעית והגיונית לחתונות ולכן לא פלא שנמשיך לראות אותה גם ב-2017.

 

2

(צילום: מורן מעיין)

 

פרסונליזציה
אם בעבר עיצוב החתונה כלל מספר בודד של תמונות ומעט מידע על בני הזוג, בזמן האחרון אנחנו רואים חתונות סופר פרסונליות, כאלו שמספרות את הסיפור של הזוג בשלל דרכים: עיצוב הזמנה שכולל 'ציר זמן' של סיפור האהבה של בני הזוג, תמונות זוגיות שמפוזרות על גבי השולחנות, עמדות כניסה שכוללות תמונות ופרטי מידע וגם ניירות ממותגים שכוללים עובדות על בני הזוג - כל אלה ילכו ויהפכו יותר ויותר נפוצים בחתונות של 2017.

 

10

(צילום: טלי דברת)

 

עיצוב ירוק
טרנד השזירה הירוקה ממשיך איתנו גם הוא לשנה הבאה - והאמת? אנחנו מתות על כל הירוק הזה, במיוחד כשהוא מלווה בנגיעות רכות של לבן - עיצוב שעל פי כל התחזיות הולך להיות העיצוב הכי קלאסי ב-2017.

 

7

(צילום: חיים אפריאט)

 

8

(צילום: איה ואבי צלמים)

 

צבעים עזים
מגמת החתונות הסופר צבעוניות ושמחות (בהן - כמובן - גם החתונות המקסיקניות, אבל בהחלט לא רק) היא מגמה שהולכת ומתחזקת וב-2017 נראה עוד הרבה ממנה: החל משילוב של שכבות טול צבעוניות בשמלות כלה, דרך צבעים נועזים שמשולבים בנעליים, בזרים, במסרקיות ובמניקור ועד עיצוב החתונה עצמה - צבעים עזים ימשיכו לעשות לנו שמח בעיניים גם בשנה הבאה.

 

11

(עיצוב: קים ביולו, צילום: ג'ן סלדקוב)

 

זרים מיוחדים
אמנם זרי הכלה העגולים והקלאסיים כאן איתנו כדי להישאר (תמיד. בכל זאת - קלאסיקה), אבל ב-2016 נתקלנו יותר ויותר בכלות שמעיזות ומשחקות עם הזרים שלהן בקטע טוב; בחירה בפרחים לא שגרתיים, בחירה בזר מונוכרמטי שאינו בהיר, בזרים שעשויים מנייר או בזרים שמשלבים פרחים עם סוקולנטים - כל אלה ימשיכו איתנו גם ל-2017.

 

5

(צילום: שי פרנקו)

 

בר ואלכוהול
בגזרת האוכל והשתייה, אי אפשר שלא להצביע על מגמה חזקה שמגיעה אל עולם החתונות היישר מחיי הלילה: האלכוהול סוף סוף מקבל את הכבוד הראוי לו, מה שאומר שב-2017 נראה המון קוקטיילים שווים, משקאות מיוחדים ותצורות מגניבות של ברים, שנתפשים כחלק בלתי נפרד מהחוויה הכוללת של החתונה.

 

1

 (צילום: הואן-נגילה)

 

https://www.youtube.com/watch?v=-adr094k-0s

 

אז זהו זה, כלות יקרות. אלה שבעת הטרנדים שאהבנו השנה וממשיכים איתנו גם לשנה הבאה. אנחנו לא יכולות לחכות לראות איך תשלבו אותם בחתונות שלכן - ויש לנו הרגשה שלא תאכזבו אותנו ;)

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)