מגיעות לאירוע השנתי של כלות אורבניות? הנה כל הפרטים החשובים

29.12.22

איזו התרגשות! רק ימים ספורים נותרו לאירוע המושלם שלנו בבית על הים. ממש עוד מעט ניפגש, נחגוג יחד את פתיחת השנה ונפגיש אתכן עם מיטב הספקים, על רקע תפאורה שהיא סוג של חתונה בפני עצמה. זה בדיוק הזמן לצלול לכל הפרטים הקטנים, כדי שתדעו למה לחכות (ואז תבינו גם למה אנחנו כל כך מתרגשות). 

 

אז מה מצפה לכן באירוע שלנו?

הלוקיישן: האירוע מתקיים בבית על הים, שממוקם ברחוב רוסלאן 1 שביפו. מדובר באחד הלוקיישנים הכי קסומים לאירועים, שמשלב את הנוף הכי היסטרי לקו החוף התל אביבי, עם עיצוב שיקי ואווירה סופר נעימה. 

 

ימים ושעות: האירוע יתקיים בחמישי ושישי 6-5 בינואר. בחמישי בין השעות 15:00 ל-21:00 ובשישי בין 9:00 ל-14:00. ההגעה מחולקת לקפסולות. אם רכשתן כרטיס, קיבלתן הודעה ובה אפשרות לבחור את היום והשעה המתאימים לכן. חשוב להגיע בקפסולה בה אתן משובצות, כדי לשמור על הסדר, וכך לכולן תהיה שהייה נעימה. 

 

1a

(צילום: דריה גלר)

 

1c

(צילום: דריה גלר)

  

חניה: ישנם כמה חניונים קרובים לאירוע שלנו: חניון בית האצ"ל, חניון התחנה שנמצא מעברו השני של הכביש (ביחס לחניון האצ"ל), חניון חצרות יפו וחניון הפשפשים

כל החניונים נמצאים במרחק של כ-10 דקות הליכה. אנחנו ממליצות להגיע מוקדם, לחנות, וללכת ברוגע לבית על הים. אם אתן מגיעות עם מישהו/מישהי מוגבל.ת בהליכה, הורידו אותם מראש במקום האירוע שלנו (מבטיחות לדאוג להם היטב) לפני שתחנו. 

אם יש לכן בעיה ביום האירוע, אתן יכולות לנסות לתפוס אותנו בוואטסאפ או במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., ואנחנו נעשה מאמץ להיות זמינות עבורכן. 

 

כניסה: בכניסה לאירוע תצטרכו להציג את הקבלה שהגיעה אליכן במייל, כשרכשתן את כרטיסי הכניסה לאירוע שלנו. תוכלו לראות דוגמה כאן למטה. 

 

kabala

 

 

העיצוב: את המקום תעצב מיכל וולצ'וק, בקונספט בוהו סופר קול, שכולנו ממש אוהבות. יצרנו איתה לוח השראה היסטרי לאירוע, ויש לנו תחושה שיהיה עוצר נשימה. צפו להשראה מושלמת לחתונה שלכן.

 

ההפקה: את האירוע כולו יפיק רותם ראף מ-Pure Productions, מי שהיה אחראי על האירועים הקודמים שלנו. בזכות רותם אנחנו יודעות שהכל יתקתק, ושכולכן תהיו הכי מחוייכות שיש. אם במקרה יצא לכן לבקר באחת האירועים הקודמים, אתן יודעות כבר על מה אנחנו מדברות. 

 

הדרינקים: אין כמו אלכוהול איכותי להרים את מצב הרוח, ובאירוע השנתי שלנו אתן הולכות ליהנות מקוקטיילים על בסיס וודקה של בלוודר, מותג פרימיום שעשוי מ-100% שיפון ומקסימום פאן בכל לגימה. 

 

gallery

 

gallery 3

 

המשתתפים: במקום תמצאו דוכנים מעוצבים ומושקעים של מיטב הספקים בתחום החתונות. כולם יציעו הטבות ומתנות בלעדיות ליום האירוע. זו הזדמנות מעולה לפגוש כמה מהשמות שאתן רואות בקבוצה הסודית שלנו במקום אחד, לסגור כמה פינות חשובות וליהנות מהצעות שתוכלו לקבל רק במעמד האיוונט. עוד פרטים על המשתתפים תמצאו כאן. 

 

הפרסים: הפרס הראשון הוא טיסה לפורטוגל להופעה של קולדפליי! הפרס השני והשווה הוא חבילת צילום של איזו צלמים המעולים והפרס השלישי הוא שני לילות מפנקים במלון נורדוי התל אביבי. הפרסים יוגרלו בין המשתתפות באירוע, ואנחנו כבר קצת מקנאות בזוכות:) כל הפרטים על הפרסים ואיך תוכלו לזכות בהם, כאן.

 

מה אפשר לעשות באיזור: מחפשות בתי קפה, מסעדות או ברים? שווה לקפוץ למוסד הוותיק פועה, למסעדת היוונית הכיפית קלמטה, לשאפה בר או לפארוק בשוק. אם אתן בעניין של שופינג אנחנו ממליצות לבקר בסבינה, ב-BoBo או בחנות העיצוב אסופה. יש המון מה לעשות באיזור עם החברות או בן/בת הזוג, לפני או אחרי האירוע שלנו, אז שווה לנצל את ההזדמנות לבילוי לכבוד פתיחת הוויקאנד והשנה החדשה.

 

אתן מוזמנות לפנות אלינו בכל שאלה בקבוצה הסודית, בעמוד פייסבוק או באינסטגרם שלנו. מחכות כבר לראותכן!

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)