סייב דה דייט לאירוע השנתי המהמם של כלות אורבניות לאביב 2021!

14.02.21

אנחנו סופר מתרגשות לפתוח את עונת האהבה בווייב אביבי ומשמח, על רקע הים הכחול, באירוע מושלם שאנחנו מבשלות לכן, שייתן את האות לפתיחת עונת החתונות של 2021. יאי! 

 

זה יקרה ב-1 וב-2 באפריל 2021 בלוקיישן ההורס - בית על הים. מלבד נוף מעלף לגלים, דרינקים מעולים ומוזיקה טובה של הדיג'ייז הכי לוהטים, ייקחו בו חלק מיטב אנשי המקצוע בתחום החתונות: מאפרות ומעצבי שיער, שמלות כלה עם אפשרות למדידה ולרכישה, בגדי חתן, תכשיטים, מעצבי אירוע ומגוון סוגי עסקים נוספים. 

 

איך משריינות מקום לכל הטוב הזה? בלינק הבא תוכלו לרכוש כרטיסים, ופרטים נוספים על האירוע המהמם תוכלו למצוא כאן. 

 

1 68

(צילום: דריה גלר)

 

האולפן השקוף שלנו ישדר נון סטופ מהאירוע, עם מיטב הפלייליטים הכי מגניבים לחתונות, והראיונות עם אנשי המקצוע הכי מסקרנים מהתחום. ההשראה הכי כיפית והטיפים הכי מועילים לאירוע הפרטי שלכן.  

 

כמיטב המסורת, באירוע שלנו תמצאו גם שלל הטבות מיוחדות והגרלות שוות במיוחד. נחכה לכן שם עם המון גודיז והפתעות שימתיקו לכן את תחילת האביב ופתיחת העונה. בקיצור, באמת לא כדאי לכן לפספס. 

 

3 67

(צילום: דריה גלר)

 

האירוע שלנו הוא Corona Free! אנחנו עושות הכל כדי להבטיח שהמתחם יהיה בטוח לכולנו, ולכן כל המציגים והאורחים שיקחו חלק יהיו מחוסנים או מחלימים. 

 

האירוע יתקיים בסבבים של שעתיים בכל פעם, כאשר כל קפסולה תכיל את המספר המותר של משתתפות ומשתתפים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. במקרה של ביטול או דחייה, יינתן החזר כספי מלא.

 

נתראה שם!

מאת:כלות אורבניות