דברים טובים באריזות קטנות: מקומות קטנים לחתונה מושלמת

13.07.22

מאז ומתמיד היו זוגות שחלמו על אירוע קטן ואינטימי, ועם השנים קמו עוד ועוד מקומות שמיועדים ספציפית לאירועי בוטיק קטנים, אישיים ומשפחתיים בהווייתם. אנחנו אוהבות במיוחד חתונות מהסוג הזה, שמאפשרות תשומת לב אישית ומיוחדת לכל אורח והמון המון סטייל על הדרך. אז האמינו לנו שגם אם לא חלמתן על אירוע מצומצם, אחרי שתכירו את המקומות הבאים - אתן תחשבו אחרת. .

אהובת הספן

עם לוקיישן מושלם על הים ואווירה בוטיקית מוקפדת, אהובת הספן הוא פייבוריט ותיק בעולם החתונות. במקום עושים כל מה שאפשר כדי להתרגש, לשמח, ולהנות מסיפורי האהבה של הזוגות שלהם - לא בכדי נקרא אהובת הספן "סיפור של מקום". 

 

הליווי הצמוד שהם מעניקים הוא ללא ספק ערך מוסף שהמקום מתגאה בו. הזוגות של אהובת הספן יקבלו צוות של מפיקים אשר יהיה איתם בקשר רציף מפגישת ההיכרות ועד ליום האירוע. ילווה אותם בפגישת ההפקה והתכנון, ימליץ על ספקים שיתאימו לויז'ן שלהם, יסייע בבניית התפריט, בארגון לוח הזמנים ובכל דיטייל שאפשר לחשוב עליו. 

 

gallery 10ahuvatׁ(צילום: טל בן דוד)

 

המטבח באהובת הספן הוא פרונטלי, ופועל לפי שיטת "אל המינוט" (על הדקה בצרפתית) האוכל נעשה במהלך האירוע ולא לפניו, ובינינו, יש יותר טוב מאוכל טרי?  מאחר והמקום קטן יחסית, כשזה מגיע לעיצוב, ישנה תשומת לב דקדקנית לכל פרט קטן. וכמובן - הערך המוסף האולטימטיבי הוא הים, הבריזה, והאווירה המושלמת של קיץ נצחי שאי אפשר שלא ליפול בקסמה. 

  

gallery 13ahuvatׁ(צילום: טל בן דוד)

 

חופית

 

בלב השרון מצאנו את חופית, לוקיישן המשלב בין עיצוב מגניב, מרפסת יפה ומיקום שקט ונגיש. אנשי המקום אוהבים לערוך חתונות קטנות שכן אלו מאפשרות נינוחות לזוג ולמוזמנים, ישיבה מרווחת, יכולת להסתובב בקבלת הפנים וליהנות מאינטראקציה אינטימית עם האורחים, וחוויית לקוח מדויקת יותר. 

 

בחופית מציעים חבילת חתונה שכוללת הכל תחת קורת גג אחת: תפעול, ספקים, עיצוב ועוד. כך נחסכות מהזוגות פגישות מיקוח, התלבטויות, וכמובן -  שלל מקדמות וחוזים. ארגון אירוע קטן, מספרים לנו בחופית, הוא נעים ואישי, והליווי הצמוד מאפשר לזוג לחוות תהליך קליל, נטול דאגות מיותרות וכיפי. 

 

6 82

(צילום: לבנה צלמים)

 

2 2022 08 15T135341.455

(צילום: תמיר ישעיהו)

 

3 2022 08 15T135337.878

(צילום: תמיר ישעיהו)

  

חלל המקום מחולק לאזור כפרי טרופי בו מתרחשות החופה וקבלת הפנים, ולאולם בעיצוב אורבני וצעיר. הוסיפו לזה מטבח מדויק המתגאה בחומרי גלם איכותיים וקיבלתם מיקס מעניין שכולו פרשיות לא מתאמצת.
 

4 2022 08 15T135334.143

(צילום: תמיר ישעיהו)

  

5 92

(צילום: תמיר ישעיהו)

  

 בית הדבש

בית הדבש, ששוכן במיקום פסטורלי ושלו בשפלה, מתמחה מאז ומתמיד באירועים אינטימיים וקטנים, עם וייב אותנטי לחלוטין שכולל מעגלים קרובים בלבד של יקירים ואהובים. אנשי המקום אוהבים את הרעיון של חגיגה שמרגישה כמו בבית, שכולם מכירים את כולם, מדברים זה עם זה מקרוב ורואים את נוכחותם באירוע כזכות ולא כחובה. 

 

בבית הדבש מלווים ליווי אישי את הזוגות מפגישת ההיכרות ועד שהם יוצאים מהמקום כזוג נשוי. ההקפדה על כל פרט היא נר לרגליהן של מנהלות המקום והיחס האישי הוא ערך עליון. כל זוג מקבל התאמה מושלמת לרצונותיו ולחלומותיו.

 

gallery 16dvash(צילום: אנטון בונדרנקו)


gallery 16dvash(צילום: אנטון בונדרנקו)


החתונות במקום נערכות באוויר הפתוח בחוץ, החופה ממוקמת על הדשא תחת כיפת השמיים וישיבת האורחים היא תחת עצי ההדרים המוארים. בכל פינה בה מסתכלים ניכרות המחשבה וההשקעה המוקפדות שהוקדשו לכל דיטייל.

 

gallery 16dvash(צילום: אנטון בונדרנקו)

 

gallery 16dvash(צילום: אנטון בונדרנקו)

 

הגלריה 

על קו החוף שבין קיסריה ובית ינאי, בכפר ויתקין הפסטורלי, שוכנת הגלריה - מעוצבת, חמימה ואינטימית. כל מי שמגיע למקום יודע שאנשי הגלריה דוגלים בתשומת לב לכל טאצ' ודיטייל, בקרבה ויחס אישי ובחוויה ייחודית המאפשרת לזוגות לערוך אירוע שהוא באמת שלהם, בו הם מכירים את האורחים, משוחחים איתם ומרגישים את נוכחותם ואהבתם מקרוב. 


המוטו של צוות הגלריה הוא "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" והם מיישמים אותו בכל אירוע שנערך במקום.  בחתונות הגלריה, חושבים על הכל - החל משמירת כוס החופה לזוג למזכרת ועד לחלוקת קיסמים ומגבונים לאורחים בסיום הארוחה.

 

gallery 20galeria

(צילום: דניס בוטנרו)

gallery 22galeria

(צילום: נמרוד פישר)

 

gallery 23galeria(צילום: ירין טרנוס)

 

gallery 20galeria(צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי)

 

וילה נונה

איך נשמעת לכן וילה טוסקנית מוארת מעוצבת בטוב טעם וינטג'י? מפני שוילה נונה לגמרי מביאה את איטליה לישראל, עם לוקיישן מושלם בקיסריה ואווירה כפרית, חגיגית וקסומה. הרעיון של היכרות אמיתית וחמה עם האורחים, תחושת הפרגון, האהבה הכנה והנינוחות - כל אלו הופכים לאטרקטיבים יותר ויותר בשנים האחרונות, ואלו הערכים של המקום מהיום בו נוסד.

gallery 11nona(צילום: צחי שמש)


מיומו הראשון, המקום נועד להכיל כמות אורחים המתאימה לחתונה אינטימית. החללים בו זורמים והוא מאפשר לראות את הפנים ואת החוץ ומשרה תחושה מאוד נינוחה תוך שמירה על סטייל מוקפד.  החצר החיצונית, ובה דשא אמיתי, עצי זית וגפנים, מאפשרת לזוגות להרגיש טאצ' של קסם כפרי, והחלל הפנימי ש משופע בפרטי וינטג' אותנטיים שלוקטו  בקפידה.

וילה נונה הוא לפני הכל עסק משפחתי, וככזה, הוא מצרף כל זוג שלו למעגל המשפחה ההולך וגדל עם יחס חברי, אכפתי ואוהב.

 

gallery 12nona(צילום: דניאל ישר)


gallery 6nona(צילום: עומרי עזרא)

 


מונדו

 

על גג מגניב בשוק לוינסקי הצבעוני, עם נוף מהמם המשקיף על  תל אביב כולה, תמצאו את מונדו איוונטס, לוקיישן אורבני מרענן לאירוע לא שגרתי. האורחים עוברים מסע בין חללים שונים ומדליקים, האנרגיה העירונית מורגשת בכל עוצמתה והדגש התמידי הוא על קולינריה מוקפדת, אווירת המועדון האקסקלוסיבית והיחס החם והמשפחתי.

 

gallery 2mondo
תחושת הקרבה והאינטימיות המאפיינת אירועים קטנים נמצאת ב-DNA של המונדו, שאנשיו מגדירים את החוויה והמהות שלו  כ"אנדרגראונד בין העננים". המעטפת הבוטיקית שמעניק המקום מושלמת לחתונות קטנות, ומאפשרת לזוגות ראש שקט ותכנון מהנה של היום המיוחד שלהם. 

 

gallery 15mondo

 

  גג העיר


גם גג העיר שייך לקבוצת NOX, ומדובר בלוקיישן בו תוכלו להרים חתונה מהממת בווייב אורבני קליל ומלא סטייל, על גג כיפי שמשלב את כל מה שפאן בחתונות בתל אביב עם אווירה ביתית ומיוחדת.

 

החגיגה מתחילה באווירה עירונית נעימה עם נוף תל אביבי ומקבלת עם רדת החשיכה את הקצב המהיר של העיר, על רקע אורות קטנים וצמחיה ירוקה. החלל הפנימי מעוצב בסגנון לאונג'י סופר קול, והמיקום בלב העיר הופך את המקום למועדף על כל מי שחולמים על איוונט שמתרחש ממש בלב העניינים.

 

 4

(צילום: אלה ברק)

 

7 70

 

על הקולינריה אמון השף המוכשר כפיר ינין שמפנק את האורחים בשלל מטעמים מיוחדים בסגנון פיוז'ן משגע, להם תוסיפו קוקטיילים מושלמים ומשמחים של חברת הבר אסטרו. מדיוק מה שצריך לחגיגה רומנטית על גג העולם.

 

22 12

(צילום: מעיין שוורץ) 

 

18 12

(צילום: מעיין שוורץ)

 

גם אם תמיד ידעתן שתתחתנו באירוע קטן, תודו שעשינו לכן חשק לחגיגה אינטימית, בוטיקית וכזו שהיא הכי אתן שיש. מזל טוב! 

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)