בינג' בידוד: 10 סדרות להתמכר אליהן

19.03.20

טוב, אז אי אפשר לצאת לשום מקום, וכל יום שעובר מביא עמו מעצים את השעמום. חלקכן דחיתן את החתונה, אחרות עדיין בסימן שאלה - יש המון דאגות וסטרס ואנחנו יודעות בדיוק מה התרופה. מצאנו עבורכן 10 סדרות שתתמכרו אליהן בכיף ושלגמרי ישכיחו מכן את כל הכאוס שקורה שם מחוץ לדלת הבית. 

 

The Boys

אנחנו נמצאות בתקופה שבה לא היינו מתנגדות לכמה גיבורי-על שיבואו להושיע אותנו, אבל דווקא הסדרה בה סופר הירוז הם אמיתיים, אנחנו מגלות שיש להם גם צד אפל. אמירה חברתית, הומור שחור ונקודה ישראלית בדמותו של תומר קפון בתפקיד הורס. מתכון מושלם. 
ניתן לצפות ב: אתר Sdarot

 

 

You
כשתשבו בבית עם בן או בת הזוג ותצפו בסדרה על בחור שקראש תמים הופך אצלו לאובססיה מלחיצה, אתם תאמרו תודה על כך שיש לכן אהבה שפויה - ובעיקר על זה שאתן לא מסתובבות בחוץ כרגע. פן בדג'לי (הלא הוא דן האמפריז החמוד מ"גוסיפ גירל") מככב בתפקיד הראשי והמשמעותית פחות חמוד. 
ניתן לצפות ב: Netflix

 


Sex Education

קומדיה בריטית עם גוונים דרמטיים על נער סמי-חנון ולא הכי פופולרי שזכה באימא סקסולוגית ומשתמש בידע הרחב שצבר בזכותה (בעל כורחו) על מנת לשדרג את מעמדו בתיכון ולסייע לחבריו ללימודים להתמודד עם בעיות בתחום המיניות. סמכו על הבריטים ששום קומדיית בית-ספר שלהם לא דומה לקיטש אמריקאי צפוי. 
ניתן לצפות ב: Netflix

 

 

Russian Doll

נטשה ליון המהממת (ניקי מ"כתום זה השחור החדש") מככבת כנדיה, בחורה שנלכדת בלופ הזוי בו היא חווה את אותו היום שוב ושוב ובו היא פוקדת את אותה מסיבה ומתה בסיומה. נשמע אפל? לא ממש, כי יש פה גם אלמנטים קומיים וכמובן שמי מאיתנו לא יכולה להזדהות כרגע עם התחושה שאנחנו חיות בלופ אינסופי בו כל יום הוא אותו היום?
ניתן לצפות ב: Netflix

 

 

Easy 

אנתולוגיה העוקבת אחר שלל דמויות בעיר שיקגו ודרכן חוקרת היבטים מודרניים של אהבה, תרבות וטכנולוגיה. בין הסיפורים: זוג נשוי שכלוא בשעמום, זוג אחר שמחפש לפלפל את הקשר, ומבט על עולם הדייטינג בגיל העמידה. בין השחקנים הרבים והמצוינים: אורלנדו בלום, ג'ייק ג'ונסון, דייב פרנקו ועוד. 
ניתן לצפות ב: Netflix

 


Love

הסדרה של ג'אד אפטאו אמנם ירדה כבר מהמסך אך שלוש העונות הנפלאות שלה בוחנות סיפור אהבה מקסים בין שני בני זוג שלכאורה אין להם שום דבר במשותף, אבל בכל זאת נמשכים זה לזו. הבחינה הזו, של הבדלים ופערים אל מול משיכה והתאהבות עומדת בבסיס הסדרה. 
ניתן לצפות ב: Netflix

 

 

Outlander

הסדרה הפופולרית, הנקראת בעברית "זרה" עוקבת אחר קלייר רנדל, שהייתה אחות במלחמת העולם השנייה אשר מחכה להתחיל פרק חדש בחיים עם בעלה ומוצאת את עצמה נוסעת בזמן למאה ה-18. שם היא מוצאת את עצמה בלב סיפור של אהבה, מלחמה ומסתורין. היא מוצאת את עצמה כלואה בין שתי תקופות, בין שני גברים כשברקע שלל התרחשויות היסטוריות אפיות והרות גורל. 
ניתן לצפות ב: Netflix

 

The Circle

תוכנית ריאליטי שהיא מעין שילוב של "האח הגדול" ו"קאטפיש". גם פה יש דיירים שעוברים לאותו בניין דירות אך הם לא נפגשים פנים אל פנים! הם מתקשרים אך ורק דרך פרופילים של סושיאל והאנונימיות הזו מאפשרת להם להציג את עצמם בדיוק כפי שהם רוצים. במהלך התחרות, הם מדרגים זה את זה ולאט לאט מעיפים אחד את האחר מהתחרות עד שהזוכה הולך הבית עם 100 אלף דולרים. 
ניתן לצפות ב: Netflix

 

 

Love is Blind 

בעוד אתן מתכננות חתונה עם הארוס או הארוסה האהובים שלכן, יש אנשים שמגיעים לריאליטי הזה ומתארסים עוד לפני שהם נפגשים. חשבו על "חתונה ממבט ראשון" אבל בלי החתונה. הניסוי החברתי הזה בודק מה יותר חזק: חיבור רגשי או משיכה פיזית?
ניתן לצפות ב: Netflix 

 



Extreme Engagement
ואם באירוסין עסקינן, אז מה תאמרו על ריאליטי העוקב אחר זוג מאורס שיוצא לטיול של שנה מסביב לעולם לבחון מנהגים והיבטים תרבותיים שונים של נישואים מרחבי הגלובוס? האם המסע יקרב ביניהם או יגרום להם להבין שהם ממש לא מתאימים? שווה צפייה - בעיקר עם בן או בת הזוג.
ניתן לצפות ב: Netflix

 

מאחלות לכן בינג' מהנה, בריאות ובידוד שפוי ככל האפשר.

 

מאת:כלות אורבניות