חמישה לוקים מסוגננים ליום החתונה שלך

15.04.19

אלו מכן שנמצאות כבר בעומק הליך תכנון החתונה ודאי יבינו על מה אנחנו מדברות כשאנחנו אומרות שהחתונה היא ויז׳ן אחד גדול. שריריי הדמיון שלנו מתחזקים בטירוף, כשהם חמושים בסקילס שיטוטים באינסטוש ובפינטרסט אחר מקורות השראה, וכל המאמצים מתמקדים ביצירת אותו ויז׳ן סביב פרטים שונים בחתונה.

 

הפעם, החלטנו להתמקד באחד התחומים שמצריכים הכי הרבה חשיבה ויצירתיות, הלא הוא הלוק הכלתי שלכן ביום החתונה. ברור, ישנם שלל זנים של לוקים מהם תוכלו לבחור, אבל לטובת אלו מכן שלא לגמרי מצליחות למצוא את עצמן באוקיינוס הבלתי נגמר של שמלות הכלה והאקססוריז, יצרנו 5 לוקים יפים במיוחד שמייצגים סגנונות שונים של כלות. כל שנותר לכן הוא לבחור אחד מהם וללכת על זה אול דה וויי. שנתחיל?



סופר גלאמי

המראה הזה יתאים לכלות שמחפשות את תחושת הגלאם שמלווה באפקט וואו מובהק. סופר גלאם שכזה מבוסס על סטייל הוליוודי, שהוא הכי אלגנטי ונצחי בסגנונו, ולצידו, טאץ׳ דרמטי ומיוחד בטירוף. הכל כאן מושתת על טהרת הנצנוצים, הבלינג ותחושה יוקרתית במיוחד.

 

Bohemian energy

 

כדי להרכיב את הלוק הזה תצטרכו:

1. שמלה מנצנצת, רצויה כזו שמשדרת וא-וא-וום (לי גרבנאו) // 2. טבעת מנצנצת בסגנון וינטאג׳י (טור) // 3. סנדלים גלאמיים (רצוי של מותג על) // 4. עגילים ארוכים-ארוכים // 5. לק כהה ודרמטי // 6. שפתון בגוון בורדו

 

   

בוהמייני

בוהו-שיק, מראה בוהמייני, או סגנון שכולו פרי ספיריט; אם כל שילובי המילים הללו עושים לכן תחושת חמימות בלב, זהו ללא ספק הויז׳ן שיתאים לכן. הלוק הבוהמייני מבוסס על כל מה שנוח ומהמם בו זמנית, מלא ברוח חופש ושיק מדוייק כאחד.

 

Bohemian energy


כדי להרכיב את הלוק הזה תצטרכו:

1. שמלה תחרתית וחופשית // 2. נעליים בגוונים ופאטרנים טבעיים // 3. עגילים זהובים וגדולים // 4. זר פרחים אקלקטי הכולל פרחים יבשים (גליתא// 5. בושם שהוא הכי בוהו // 6. לק ניודי

מתוך הפינצטה שלנו

 


מינימליסטי

לס איז דפנטלי מור, ואם הסטייל הפשוט והנקי הוא מה שאתן חושקות בו בחתונה שלכן, אתן לגמרי תעופו על כל מה שנמצא כאן. המראה המתוחכם והמדויק, זה שישדר שיק לנצח נצחים ומביא יופי שמתבטא בפרטים הקטנים.

 

Bohemian energy


כדי להרכיב את הלוק הזה תצטרכו:

1. שמלה או אוברול חלקים (לומינרי// 2. שפתון ורדרד ומדויק // 3. בושם בניחוח נקי ורענן // 4. טבעת עם אבן סופר מיוחדת (דנה קרספי// 5. נעליים לבנות עם קטע (למשל סליפ-און// 6. זר העשוי מפרחים מזן אחד (גליתא)

 



נסיכתי ורומנטי

 

אם הויז׳ן שלכן ליום החתונה כולל מראה נסיכתי וחלומי שנשלף מהאגדות, הלוק הזה לגמרי בשבילכן. פרינסס שיק שמשדר רומנטיקה והרמוניה מהממת נמצא כאן, והוא לוקח את הסגנון הנסיכתי כמה רמות מעלה.

 

Bohemian energy


כדי להרכיב את הלוק הזה תצטרכו:

1. שמלת סטרפלס טיפי נפוחה (ליהי הוד// 2. סנדלים היסטריים כמו אלו (שוז) // 3. עגילי יהלום אלגנטיים // 4. טבעת עם אבן ירוקה שנשלפה מהאגדות (הידרה// 5. נעליים מקושטות וורדרדות // 6. נזר או הד פיס מהמם

   


קלאסי

קלאסיקות הן רלוונטיות לנצח - וזה בדיוק סוד קסמן, כך גם כשמדובר בלוק לחתונה. יש משהו סופר כיפי בידיעה שגם בעוד כמה עשורים הלוק הכלתי שלכן יהיה מהמם בעיניכן, והמראה הזה מתבסס על התחושה הזו בדיוק.

 

Bohemian energy


 כדי להרכיב את הלוק הזה תצטרכו:

1. שמלה בגזרה קלאסית כמו אוף-שולדר, כתפיות רחבות (אניה פליט// 2. שרשרת זהובה (גולדסמית׳) // 3. שפתון ורדרד // 4.  עגילי פנינה עדינים // 5. נעליים בגוון בהיר (מש// 6. בושם שהוא קלאסיקה

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)