רוצות לנסוע להופעה שווה באירופה? הנה כל הדיטיילז

30.10.19

עוד לא התאוששנו מתחרות תאילנד המטורפת שלנו, והנה - אנחנו רוקחות לכן עוד ממתק אמיתי לכבוד החזרה לשגרה: תחרות שבנויה על מענה בסקר המחירים שלנו, מה שאומר שאתן גם זוכות בפרסים, וגם עוזרות לכלות אחרות. הכי WIN WIN. בסיום התחרות אחת מכן תזכה בכרטיס טיסה זוגי, לינה וכרטיס זוגי להופעה באירופה לפי בחירתה, מתוך רשימת ההופעות באתר Ticketim.co.il. 

 

אריאנה גרנדה? ספייס גירלז המתקאמבקות? או דווקא בילי אייליש? מה שליבה של הזוכה המאושרת יחפוץ. דמיינו כמה כיף יהיה לעלות על מטוס לבירה אירופאית קרירה ומלאת סטייל, ולפזז בטירוף בהופעה מטורפת יחד עם הפלאס וואן האחד והיחיד שלכן. נשמע מוש, אכן. אבל זה לא הכל.

 

אנחנו לא מסתפקות בזוכה אחת. ולכן, זוכה נוספת תזכה בהחזר של 5,000 ש"ח החזר על הוצאות החתונה, והשלישית תזכה בלילה מפנק במלון לבחירתה בישראל. משתלם להיות כלה אורבנית? לא נכחיש זאת.

 

gallery 4

 

 

אז מה אתן צריכות לעשות כדי לזכות? זה ממש פשוט.

זוכרות את סקר המחירים של הקבוצה הסודית שלנו? מדובר בכלי שנועד לסייע לכן לפזר את הערפל סביב המחירים בעולם החתונות, ולהבין כמה תשלמו על כל שירות סביב החתונה, כולל מחירים של ספקים ספציפיים. ניתן גם לפנות ישירות בוואטסאפ דרך הסקר לאותם ספקים, או להתייעץ עם כלות אחרות שהשתמשו בשירותיהם. כלי באמת מהמם ושימושי, ולא מעט כלות מודות שלא ברור איך הסתדרו לפני כן...

  

איך הסקר מתקשר לתחרות? הגענו לתכלס.

למעשה, כל שימוש שתעשו בסקר המחירים בשלושת החודשים הקרובים יזכה אתכן בנקודות, כאשר שתי המשתתפות שיצברו את המספר הרב ביותר של נקודות יזכו במקום הראשון והשני בהתאמה. המקום השלישי ייקבע בהגרלה בין כל המשתתפות שצברו לפחות 150 נקודות. 

 

זה עובד כך:

קודם כל, אתן צריכות להיות חברות בקבוצה הסודית שלנו ולהירשם לסקר המחירים הגדול. אם עוד לא עשיתן זאת, אתן מוזמנות לעשות זאת כאן. שימו לב שעד מועד סיום התחרות, אתן צריכות למלא את תאריך החתונה שלכן ואת הלוקיישן בו היא תתקיים. 

  1. נרשמתן? זה הזמן להתחיל לצבור נקודות. שימו לב שתצטרכו לעדכן את כל הפעולות בטופס הבא (מלבד מילוי שאלון בסקר המחירים, שיתעדכן אוטומטית).

 

 

כל פעולה תזכה אתכן במספר נקודות שונה:

מילוי שאלון בסקר המחירים יזכה אתכן ב-25 נקודות (אין צורך לעדכן את הפעולה הזו בטופס).

יצירת קשר עם ספק דרך הסקר תזכה אתכן ב-10 נקודות (אם נעשה טלפונית ולא דרך הטופס בסקר, יש לעדכן בטופס).

פגישה עם ספק מסקר המחירים תזכה אתכן ב-20 נקודות. 

סגירה עם ספק מסקר המחירים תזכה אתכן ב-40 נקודות. 

עוד אפשרות באמצעותה תוכלו לצבור נקודות היא להתחיל לעקוב אחרי האינסטגרם של כלות אורבניות - פעולה שתזכה אתכן ב-50 נקודות קלות ומהממות (וכמויות של השראה על הדרך).

 

 gallery 3

 

 

ומה עם פעולות שביצעתן עוד לפני שהתחרות החלה? אם כבר מילאתן שאלון בסקר המחירים, הדבר מזכה אתכן אוטומטית בנקודות. אם אתן כבר עוקבות אחרינו באינסטגרם (ווי לאב יו טו!) גם תזכו בנקודות - אבל תצטרכו לעדכן זאת בטופס. בכל מה שנוגע ליצירת קשר עם ספקים מסקר המחירים ולסגירה עמם - רק מה שיתבצע בתקופת התחרות ייחשב לצבירת הנקודות, וכמובן - הספקים הרלוונטיים לצבירת הנקודות הם רק אלה שמופיעים בסקר המחירים. כשאתן יוצרות קשר עם הספקים מסקר המחירים - חשוב מאוד שתציינו שהגעתן דרך כלות אורבניות. 

 

שימו לב, התחרות תיסגר ב-30.1.2020 ורק עד אז ניתן לצבור את הנקודות, שיזכו אתכן בפרסים הבאמת לוהטים האלה. רוצות להיות סגורות על כל הפרטים הקטנים? כאן תוכלו למצוא את תקנון התחרות המלא. אז שיהיה לכן בהצלחה, ותתחילו לתכנן מה תלבשו להופעה...



מאת:כלות אורבניות