צילומי הזוגיות של סתיו וחן

05.11.13

 

כמה מרגש לדעת כי רגע לפני שיצאו סתיו וחן לסשן צילומי הזוגיות שלהם, פנתה אלינו סתיו והתייעצה עימנו לגבי האקססוריז הנכונים לצילומי זוגיות מוצלחים. מי כמונו הרי יודעות עד כמה הבחירה היא קשה, כשאל מולך ניצבים שלל אלמנטים פוטוגניים ורק כמה שעות בודדות של צילומים.

 

 

 

 

 

 

אז מהיכן רצוי להתחיל? מההתחלה כמובן. מקדישים מחשבה לסיפור האישי שרוצים לספר ומנסים לשלב את כל אותם הדברים שאהובים עליכם גם ביום-יום: לוקיישן מיוחד (וכן, גם הקן הפרטי שלכם מיוחד בעיננו, הכי מיוחד שיש!), תחביבים משותפים, פינוקים קולינריים מעניינים ועוד. כך, בצורה הזאת ממש, סביר להניח שתיוותר לכם מזכרת מיום צילום שהוא כל כולו אתם, מתחילתו ועד סופו, בדיוק כמו המזכרת הנפלאה הזאת ששייכת לזוג שמתארח כאן אצלינו היום.

 

 

 

 

 

 

סתיו וחן מצאו את עצמם זו בזרועותיו של זה אי שם בתקופת הצבא ומאז הם ביחד, צמוד צמוד. היא סטודנטית וגם הוא סטודנט, ובשלוש השנים האחרונות הם מתגוררים בעיר רמת-גן. לפני כשנה הפתיע חן את סתיו בחופשה חלומית ובמהלכה ביקש שתהיה היא שלו לעד. חושבות שהיא הסכימה? ברור שכן, אלא מה?!?

 

 

 

 

 

 

מיד כשחזרו הם מן החופשה החלו לתכנן את חתונתם. ציפור קטנה לחשה לנו באוזן שסתיו לגמרי עונה להגדרת ״הקוראת המצטיינת של הבלוג!״, מדוע? פשוט מאוד - היא קראה בעיון את כל אחד ואחד מן הפוסטים שעלו אי פעם לבלוג (וואו, וואו, ועוד פעם וואו!), ובשיטוטיה המרובים כאן מצאה היא בין היתר גם את הצלם העומד מאחורי סשן הצילומים הזה.

 

אם תהיתן מהיכן הגיעה ההחלטה לקיים יום צילומים זוגי, לסתיו ולחן יש את התשובה. מדובר בזוג שמגדיר את עצמו כמעט ביישן אל מול המצלמה ולכן אחת ממטרותיו המובהקות של סשן התמונות שעיניכן רואות כאן היתה להשתחרר, להירגע מעט וליהנות הרבה.

 

 

 

 

 

צילום: אמיר חזן

 

בסופו של דבר, הזוג שלנו מסכם את החוויה שעברה עליהם כמיוחדת במינה. הם הצטלמו בכמה וכמה לוקיישנים ברחבי יפו, ניהנו מכל שנייה ושנייה והתרגשו מאוד לקבל אל ידיהם את התמונות מן היום שהיה.

 

סתיו וחן, דעו לכם שגם אנחנו התרגשנו… מאוד. תודה לכם על הרגעים היפים האלה שבחרתם לחלוק איתנו, בטוחות שהם יהיו לכם מזכרת נפלאה. תודה!

 

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)