שלומית בונה חתונת DIY

07.10.13

 

השבועות האחרונים שעברו עלינו היו גדושים בתכנונים ואירגונים לקראת מסיבת החורף המנצנצת שלנו (שמתקרבת בצעדי ענק!), אך היום החלטנו לקחת פסק זמן קטן מהכול ורצנו אצנו לשתף אתכן בפוסט שכבר השתוקקנו להעלות לאוויר מזה זמן מה.

 

 

 

את פוסט החתונה של שלומית אופיר, מעצבת מוכשרת ובחורה מעוררת השראה לכשעצמה, והחתן שלצידה - אביב, אירחנו כאן על גבי דפי הבלוג לפני כמה שבועות. כבר אז הבטחנו לכן שצפוי לו המשך, כזה שיוקדש לחווית העיצוב שהותירה בנו את חותמה, וכשאנו מבטיחות דבר מה - צריך לקיים, לא?!? מקוות שאתן מוכנות!

 

 

 

אם עדיין לא ביקרתן בפוסט החתונה האורבנית של שלומית ואביב (שאנו ממליצות לכן בחום שלא לפספס), נספר לכן כי מדובר בזוג מיוחד אשר ידע מיד כי גם את יום החתונה שלו יחגוג בדרך האופיינית כל כך לו. לכן בחר הוא לחגוג אותו ביום שישי, עם אירוע שמתחיל באור היום ומסתיים בשעות הלילה, כשהכוכבים המנצנצים בשמיים מגיעים לביקור.

 

 

 

שלומית, כאשת יצירה בכל רמ"ח איבריה, היתה כמובן אחראית על הקונספט שנבחר ליום הזה - אירוע בסגנון מסיבת גן נעימה עם אווירה צבעונית ושמחה, והתמונות מעידות שאכן כך היה.

 

 

 

במשך חודשים רבים שקדמו לחתונה הפך ביתם של שלומית ואביב לחמ"ל קטן בו הם תפרו, גזרו, חתכו, הדביקו ועוד ועוד ועוד. את מרבית הדברים אמנם עשתה שלומית בעצמה, אך גם אביב התגייס ועזר בכל - כי אלה הם החתנים האורבניים שלנו!

 

 

 

ביום החתונה יפיפו סידורי פרחים נפלאים את השולחנות, המפיות שהמתינו לצד הצלחות נקשרו בחוט איכרים וכל שולחן עוטר במספר שולחן מדיקט שנחתך בלייזר וצופה קודם לכן בטפט מפוספס. את הטאץ' הנוסף לאיזור הישיבה העניקו שרשראות דגלונים צבעוניות שנתלו מלמעלה ועשו הרבה שמח בעיניים ובלב.

 

 

 

 

 

שולחן הכניסה לאירוע נקנה בחנות יד שנייה ואמה של שלומית דאגה לצבוע אותו ולהעניק לו את המראה המיוחד לו זכה. על השולחן הונחה מזוודה עם כרטיסים, מעטפות, עטים, איילי עץ לבנים מעץ וגלובוס ישן אחד - והזוג שלנו הזמין את אורחיו לכתוב לו שלל ברכות שתישמרנה אצלו למזכרת לעוד שנים ארוכות וטובות. 

 

 

 

 

שלומית ואופיר בחרו לערוך את טכס החתונה תחת חופה מסורתית כשבגבה פיסות בדים אשר התנופפו להן ברוח. רחבת החופה קושטה בעשרות כדורי נייר צבעוניים בגדלים שונים, וסידורי פרחים קסומים נחו בצנצנות זכוכית אשר נתלו על כסאות שביל החופה וליוו את הזוג שלנו אל דרכו החדשה.

 

 

 

 

 

לכשנסתיימה החופה החלה המסיבה ולצד רחבת הריקודים מוקמו שתי עמדות מדליקות: עמדת ממתקים ועמדת פוטובות' עם רקע מפוספס ולצידה עגלת אביזרים תכלכלה שהיתה גדושה בשלל אביזרים נפלאים על מקלות. האורחים ניהנו הן מן הטעימות המתוקות והן מהתמונות הנפלאות שלקחו איתם לביתם כמזכרת מן האירוע שהיה.

 

 

 

 

 

לעת ערב הואר המקום באורות מנצנצים ומסיבת הריקודים השמחה נמשכה ונמשכה. שלומית ואביב זכו בדיוק באירוע בו חפצו, אירוע שמתחיל ביום ומסתיים אי שם בלילה. הם סיפרו לנו כי היה להם יום מושלם, אבל באמת.

 

 

 

מקוות שהנעמנו את זמניכן ואם גם לכן קשה להיפרד מן הפוסט שביקרתן בו זה עתה - דעו לכן שאתן לא לבד, אתן פשוט בחברה טובה, טובה.

 

*צילום: טלי ודבורה צילום

*לוקיישן: חגיגה בכפר

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)