חתונת החורף הקסומה של הילה ורון

27.03.13

 

לפני כשבועיים סיפקנו לכן הצצה קטנה לסרטון החתונה של הילה ורון, אך לא באמת חשבתן שבזה נסיים את תיעודה של החתונה היפה הזאת.

 

 

 

 

 

 

השניים מתגוררים להם בעיר הנמל צ'ינגדאו שבסין, כשאת החתונה כולה אירגנו, תיכננו, ערכו ועיצבו באמצעות שיחות סקייפ ליליות עם צמד המפיקות והמעצבות מ"בבקה", כשהילה ורון משתפים אותן בנוף של צ'ינגדאו מן הצד האחד, ואילו ענבר ומיכל - הבבקות, מראות להם את הנוף התל-אביבי מן הצד השני.

 

 

 

 

וכפי שכבר יצא לכן לראות בסרטון, החתונה נערכה בחג הפורים והוגדרה כנשף חגיגי בלב ליבו של יער בית אורן, כשאליו נתבקשו כולם להגיע כשהם מחופשים.

 

 

 

 

ברחבת הכניסה, קיבלו את פני האורחים פתיתי שלג שירדו מן השמיים (או במקרה שלנו, שמיים = מכונת שלג) ותרמו ליצירתה של אווירה חורפית שחוזקה במשקה סנגריה חם. מן החוץ נכנסו כולם אל מבנה האבן ששימש לקבלת הפנים ועוצב ברוח "אבירי המאה ה-16" באמצעות דגלי מלוכה שנתלו על הדלתות, שטיחים עתיקים, אח בוערת, מפות קטיפה אדומות, כלי כסף, נרות ומקבצים של זרי פרחים אדומים.

 

 

 

 

ומשם… היישר אל החופה! עם כסאות אשר קושטו בפרחי רותם ארוכים, ושטיח לבן שנפרש כשביל חופה עליו צעדו החתן והכלה שלנו.

 

 

 

לאחר טקס החופה ולצד מבנה הכניסה, המתין האוהל הלבן שעוצב כהמשך ישיר של אותה חתונת שלג מן האגדות. מחלונותיו נראו עדיין לפרקים פתיתי השלג מן החוץ, ועל תקרתו של האוהל ניתלו כדורי נייר לבנים ופתיתי שלג מנצנצים בגדלים שונים.

 

 

 

 

 

השולחנות הארוכים, שעוצבו כיאה למשתה, קושטו במפות תחרה לבנות, בפרחים לבנים, בנרות ובכלי קריסטל שקופים, ובדיוק כפי שנהוג במשתה אמיתי - נכנסו כל המלצרים באחת והגישו את המטעמים ישירות אל מרכז השולחן, בהתאם לתכנון קולינרי מוקדם שכלל מנות מרכזיות, כאלה אשר תרמו לניחוח המשפחתיות והיחד שרצו הילה ורון לשדר.

 

 

 

 

 

 

עם סיום החתונה, יצא כל אחד מן האורחים אל הלילה החורפי כשבידו קונוס מעוצב של "שוקו חם ללילה קר", בצירוף מרשמלו ופתית שלג מוזהב…

 

ולנו, לנו נשאר בעיקר טעם של עוד מחתונה יפה, של זוג יפה, אשר תוכננה משני קצוות שונים של העולם - כמה מופלא.

☆ ☆ ☆

 

קרדיטים

הפקה ועיצוב: BEBKE

צילום: מאמא צלמים

מקום האירוע: בקתה ביער, בית אורן

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)