בלינג של שנה אזרחית חדשה!

31.12.13

 

הבוקר התעוררנו גם אנחנו ליום חדש, האחרון בשנה האזרחית החולפת, עם מזג אוויר שהחליט לקבל את פני השנה החדשה באווירה חורפית למדי המלווה בגשם מטפטף ושמיים אפורים, אך אצלינו ב״כלות אורבניות״ וכמובן גם בלב אווירת ניצנוצים, ים של ניצנוצים, לקראת שנה חדשה שבפתח - 2014!

 

 

מי היה מאמין ששנה נוספת תחלוף לה מהר כל-כך, אבל כשנהנים (ואנו בהחלט נהנות) - זה מה שקורה. במשך השבועות האחרונים שחלפו חשבנו רבות כיצד לחתום את השנה החולפת, ובמהרה הגענו למסקנה שצריכה זאת להיות הפקה בסימן גלאם, גלאם, גלאם! אחרי הכול, וכפי שכבר סיפרנו לכן קודם חגיגות השנה האזרחית מתקשרות אצלינו תמיד לכל מה שמנצנץ. ההפקה שעיניכן רואות כאן היום משלבת עיצוב משובח, אופנה לוהטת ואווירה… שהיא וואו אמיתי.

 

 

בבוקר יום ההפקה התכנסנו לנו באחד מחללי האירועים הכי שווים בסביבה, חלל העונה לשם ״אביגדור״, לופט שיקי ועמוס בדיטיילס מהפנטים אשר תאם בצורה מושלמת את החלומות שחלמנו על הלוקיישן הנבחר ליום הצילומים של ״כלות אורבניות״. 

 

מדובר במבנה תעשייתי לשעבר, הממוקם בשכונת מונטיפיורי, ובבואנו למקום התאהבנו בכל מה שעיננו ראו שם: רצפת הבטון האפרפרה, התקרה הגבוהה, הריהוט המוקפד… ביחד - ידענו שבחרנו בתפאורה מ-נ-צ-ח-ת להפקה.

 

 

 

ובכדי להפוך חלומות עיצוביים על שנת 2014 למציאות, פנינו למעצבת רעות זגוני ולשותפתה היקרה, סיון, שתי נשים צעירות ומוכשרות שצעדו איתנו יד ביד עד ליום ההפקה. במשך שעות רבות סידרו השתיים כל פיס ופיס עד שנוצר לו שולחן חלומי המורכב מארנבים קטנים, כלי קרמיקה מצויירים ביד (אחד, אחד, אחד!), ראנר מפאייטים שחורים, מפיות מפוספסות… והכול, ארוז בשיקיות מונוכרומטית של שחור-לבן וזהב. אז תאמרו לנו אתן, מה עוד אפשר לבקש? אה נזכרנו, בלונים!

 

 

לעבודתן של רעות וסיון חבר גם עמית, איש הבלונים המקסים שזכינו להכיר בפעם הראשונה ולהתפעם מעבודתו בלייב! עמית, לא הפסיק בעבודת ניפוח הבלונים ולו לרגע אחד קטן, מן השנייה שהגיע ועד לשנייה בה עזב, כשהוא הופך בלונים ליצירות אמנות של ממש, יצירות שוגנבות את ההצגה.

 

  

 

כמובן שבזאת לא סיימנו, אלא המשכנו קדימה… עם אותו חלום שחלמנו. לחגיגה העיצובית המשובחת הזאת, הצטרפו גם ההזמנות ואלמנטי הנייר המהפנטים של ״PAPER BOUTIQUE״, בוטיק קטן ואיכותי שהכין ממש בעבורינו שלל מוצרים יחודיים אשר הוסיפו את הנצנוץ שלהם להפקה כולה.

 

 

כעת נחזור לסתיו הדוגמנית שלנו וליפיופה, שכן לבטח לא חשבתן שנזניח כך את המשימה החשובה הזאת. מעצבת השיער והמאפרת שנבחרה היתה לא אחרת מאשר לאה נפי היקרה שעשתה את כל הדרך עד אלינו מירושלים הקפואה, רק בכדי לקחת חלק בהפקה ולהפוך את סתיו שלנו ליפה יפה  (תודה, תודה, תודה!). את הטאץ׳ הסופי באמת העניקו כמובן השמלות הנפלאות של הילה גאון, שמלות שכל פרט ופרט בהן הינו תוצר מלאכת מחשבת. מדובר בשמלות אשר נבחרו על-ידינו בקפידה רבה כך שיתאימו הן למבנה גופה של סתיו והן כמובן להפקה עצמה. והתוצאה? טוב, את זה אתן כבר רואות בעצמיכן.

 

 

רגע לפני שאנו נותנות לכן ליהנות משלל התמונות רצינו להכיר לכן את רומן בלשוב, ״ה״-צלם.  את רומן אמנם הכרנו רק לאחרונה, אך מצפייה בעבודותיו ידענו שבמהרה יגיע הרגע בו נגייס אותו למשימת הצילום באחת מן ההפקות שאנו לא מפסיקות לרקוח ולו לשנייה אחת קטנה. אז חלמנו על הפקת שנה אזרחית חדשה ושיחת הטלפון הבאה היתה אל רומן, ממש כפי שתיארנו שיקרה. והבמה המלאה כעת, לתמונות. רק לתמונות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתן? התרגשתן? גם אנחנו! ההפקות הללו מזכירות לנו בכל פעם מחדש עד כמה אנו אוהבות את עולם העיצוב, האופנה, הצילום… וכמובן גם אתכן, שמחכות שם תמיד בציפייה גדולה. במיוחד עבוריכן הכנו עוד הפתעה קטנה…

 

כן, כן, בהחלט צדקתן! אין הפקה מבית ״כלות אורבניות״ ללא סרטון וידאו הורס המלווה אותה! איגור ברגובסקי, העומד מאחורי ״VIDITEO״ הוא האיש שמגיעה לו תודה גדולה על סרטון אחד שמתעד את כל הרגעים הבלתי נשכחים מן היום שהיה:

 

 

נאחל לכן שנה אזרחית חדשה, מוצלחת, מרגשת, יצירתית ונוצצת! ולנו נאחל עוד המון כלות אורבניות יקרות כמוכן שתמיד מצליחות לגרום לנו לחייך!

 

★ XOXO ★

טל והדר

 

קרדיטים:

סטיילינג, קונספט והפקה: כלות אורבניות

לוקיישן: אביגדור

עיצוב: רעות זגוני

צילום סטילס: רומן בלשוב

צילום וידאו: VIDITEO

שמלות כלה: הילה גאון

איפור ועיצוב שיער: לאה נפי

הזמנות ומוצרי נייר: PAPER BOUTIQUE

בלונים: עמית בלונ׳ס

פרחים: פרחי בוקי

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)