מהמם כמו באינסטוש: החתונה הכי וואו שנתקלנו בה לאחרונה

21.02.19

ברור, לכל חתונה יש את החן והייחוד שלה. אבל בין כל אלו ישנן חתונות מסוג מיוחד במינו, כאלו שהעובדה שהן יפהפיות היא משהו בלתי ניתן להכחשה, היופי בהן נוכח באופן שקשה לערער לגביו, אפקט הוואו בהן ברור לחלוטין - והחתונה שמתארחת אצלנו היום היא בדיוק כזו. 

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

 

הזוג שאחראי על החתונה המהממת הזו הם זואי ובריאן. השניים הכירו במהלך שיעור בלימודיהם במכללה, והקליק, הם מספרים, היה מיידי. אותו קליק הפך במהרה לזוגיות מהממת, שכללה מעבר לתל אביב ואימוץ של חתלתול. 

 

mainBig

 

mainBig

מתוך הפינצטה שלנו

 

mainBig

 

mainBig

 

טוב, אנחנו בטוחות ששמתן לב, אבל הרשו לנו להדגיש זאת - מדובר בזוג עם סטייל שהוא וואו. החל מהחליפה הקלאסית והמדוייקת של בריאן, דרך התסרוקת הפייתית של זואי ועד שמלת האוף-שולדר ההורסת שלה. הכל כאן משולב זה עם זה בטוב טעם משובח, ואנחנו לא רוצות לעשות ספוילרים, אבל רק חכו עד שתראו כמה הסגנון היפה הזה נוכח בעיצוב החתונה עצמה. 

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

כשהשניים החלו בתכנוני החתונה שלהם, הם ידעו שתהיה להם רשימת מוזמנים מגוונת ביותר, כזו שכוללת אורחים מכל העולם, מונצואלה ועד ארצות הברית. הם בחרו ללכת עד הסוף עם המיקס הגלובלי הזה, ושילבו מוסיקה במגוון סגנונות לצד תפריט עשיר ומלא במנות מיוחדות שהשלימו יחד את הוייב הבינלאומי. 

 

כדי ליצור את הקונספט הייחודי הזה, נעזרו ב-LBI Productions, שלקחו את המכלול הזה והפך אותו לפסטיבל של רומנטיקה מהממת במיוחד. איחוד התרבויות הורגש בכל פינה ופינה, וה דאגו לכך שהכל ייעשה בצורה מלאה ברגש ויופי. 

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

בגזרת העיצוב, בחרו דווקא להתמקד בכל מה שהוא הכי-הכי הם; הבית שלהם. וכך, שילבו שלל פריטים שונים שההשראה לבחירתם הייתה הבית המשותף שלהם: עציצי סוקולנטים וקקטוסים, תאורה חמימה ורומנטית, ענפי פמפס רכים ובוהמייניים, נרות לבנים שהגיעו בצורות שונות ועוד המון דיטיילז שיצרו תחושה אינטימית, אבל בסטייל היסטרי (אפשר לדבר על שביל החופה המטריף שלהם? חלום אינסטגרמי!)

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

mainBig

 

לאחר טקס החופה המרגש, בו הם מספרים שהרגישו כאילו הם נמצאים בסלון ביתם, כשהם מוקפים בכל המשפחה והחברים, זואי ובריאן המשיכו אל עבר המסיבה הסופר מרימה שלהם, שהשלימה את הערב כולו בטאץ׳ של פאן. 

 

mainBig

 

mainBig

 

 

קרדיטים:

צילום סטילס: LUZ

צילום וידאו: LUZ

צילום הפקה: יוליה טוקרב

מקום האירוע: מערבה

הפקה: LBI Productions

עיצוב האירוע: אלקי ג׳ייקובס

+ קרדיטים נוספים

קייטרינג: רן שמואלי

מוסיקה: קליאנטה - תום רר

שמלה: Rue De Seine

איפור: אלה רן

עיצוב שיער: אלה רן

חליפת חתן: Hugo Boss

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)