לוולנטיינז דיי, ובכלל: 10 דברים לראות בנטפליקס

12.02.24

מכמה סקרים שערכנו לאורך השנים בין חברות הקבוצה הסודית שלנו, אנחנו כבר יודעות שרובכן מעדיפות דייט ביתי וקוזי ביום האהבה, על פני יציאה מטורפת לקרוע את העיר. ואם זה כך בימים כתיקונם, הרי שבוולנטיינז הקרוב זה תקף עוד יותר - עם החורף שכולו בפול ווליום, והמצב הבטחוני המורכב. 

 

אז אנחנו אומרות - אם כבר דייט בבית, בואו נארגן לכן רשימת צפייה באווירת פיל גוד, שמותאמת בול לוולנטיינז! כזו שתכלול סדרות וסרטים שמשלבים רומנטיקה, טראש, איכות ופאן, במינונים המדויקים לערב חמים של התכרבלות על הספה עם הפלאס וואן. 

 

אז כל שנותר לכן הוא לארגן את הנשנושים ולהתכונן נפשית לערב שכולו בינג׳. מוכנות?

  

סרטים 

 

הלילה הגדול של הפופ 

הדוקו שעלה לא מזמן מתעד את הקלטות השיר 'We Are the World' שאיחד באולפן יותר מ-40 מהסטארים הגדולים של האייטיז עבור מטרה נעלה: גיוס כספים למען ילדים רעבים באתיופיה. הסרט פשוט עשוי טוב, וגורם לקווץ' קטן בלב של געגוע לתקופות (שלפחות נראו) תמימות וטהורות יותר.  

 

 

 

החבר השמן שלי 

כשיש קומדיה רומנטית כחול-לבן, אנחנו חייבות לפרגן! מעבר לכך, מי-רן מנקס תמיד אותנטית וחמודה והרפרנסים לספרים אהובים יעשו לכן חשק להעביר את הוויקאנד הקרוב בקריאה. 

 

 

 

נוטינג היל 

קלאסיקה של הקלאסיקה בגזרת הקומדיות הרומנטיות. הסרט הניינטיזי שיגרום לכן להשתכנע שוב שג'וליה רוברטס היא היצור המושלם בעולם ושמבטא בריטי זה הכי סקסי אבר.

 

 

 

הסיפור המופלא של הנרי שוגר 

אחד מארבעה סרטים קצרים שביים נסיך האינדי ווס אנדרסון לנטפליקס. רק עבור הפריימים המהודקים והאתסטיים של הבמאי שווה לצפות בסרט, שיספק לכן חוויית צפייה איכותית אך לא מכבידה מדי. 

 

 

 

ליאו

אם אתם מהזוגות שאוהבים לצפות מיד פעם בסרטי אנימציה, ליאו החדש יכול לבוא מעולה. מדובר כאן בסרט אופטימי וחמוד שמסופר מנקודת מבט של לטאה בשם ליאו, אותה מדובב אדם סנדלר. אנחנו בטוחות שהוא ישאיר אתכן עם חיוך עד הבוקר. 



 

סדרות

 

בקהאם 

אין בסדרה הזו גילויים מרעישים על בני הזוג בקהאם, אבל כיף להתבונן אחורה על סיפור ההצלחה של השחקן שידע עליות ומורדות, בסדרה שמציגה סצנות נוסטלגיות מהעבר לצד דינמיקה חמודה בין בני הזוג (שכבר הספיקו למנף אותה לפרסומת חדשה, כי הם גם חכמים!). 

 

 

 

Love is Blind

"ניסוי חברתי" שהוא למעשה טראש ממכר למדי וסוג של גילטי פלז'ר שכולנו אוהבות. לריאליטי יש כבר 6 עונות, כולל גרסה שבדית (!) כשהעקרון זהה: דייטים עיוורים שמתקיימים כאשר בין בני הזוג חוצץ קיר, ומהנקודה הזו מצופה מהם להתארס ואז להיפגש ולהחליט אם הם מתחתנים או לא. הגיוני סך הכל. 

 

 

 

אמת או חובה 

קומדיית התבגרות שיצרה מינדי קיילינג (הגאונה) וכולה פאן טהור שלא מזלזל באינטליגנציה של הצופים. התאהבנו עד כלות בדמות של דווי וישוואקומאר והודות לאלוהי הנטפליקס יש לנו לא פחות מ-4 עונות לבינג' מושלם.  

 

 

  

קומיוניטי 

אם לא צפיתן בסדרה בזמן אמת, זה זמן מעולה לבינג' על אחת הסדרות החמודות, שרצה בין 2009 עד 2015 ועוסקת בדינמיקה הייחודית בין כמה תלמידי קולג' קהילתי. תזהו בה לא מעט כוכבים גדולים לצד רפרנסים לסרטים וסדרות איקוניים בתרבות הפופ. 

  

  

 

בוג'אק הורסמן  

דרמה קומית מצוירת שהיא בעינינו אחת מיצירות המופת של זמננו. העונה האחרונה של הסדרה שודרה ב-2020, ואם לא צפיתן זו ההזדמנות שלכן לצלול לעולמו של בוג'ק הורסמן, כוכב אייטיז מזדקן (שהוא למעשה סוס אנושי) שמתמודד עם החיים בהוליווד ככוכב עבר, עם בעיות התמכרות ועם שנאה עצמית. שימו לב שההעונות הראשונות הן יותר מצחיקות, אך ההמשך מעט יותר קודר. 

 

 

מוזמנות להמשיך עם המלצות הצפייה בקבוצה הסודית שלנו! ולנטיינז שמח :)

מאת:כלות אורבניות