לגור איתו: הטיפים המושלמים לשדרוג הדירה המשותפת

יש משהו מרגש במעבר לבית משותף. בית אמיתי, המורכב מפינות קטנות היוצרות יחד סיפור אינטימי. אין ספק שמדובר במקום הכי נעים ואישי, זה שהוא הכי-הכי זוגי ושלכן. 

כמקום כל כך קרוב ללב, עולה הצורך להשקיע בו ולטפח אותו כדי שיהפוך בסופו של דבר לבית המושלם. איך עושים זאת? חברנו אל Walls מגזין כדי למצוא יחד את הטריקים הכי נכונים לשדרוג הבית. 

התמקדנו בשלושה אזורים מרכזיים: חדר השינה, פינת האוכל והסלון. עיצבנו אותם עם רהיטי עץ יפהפיים, איבזרנו ויצרנו הצעות הגשה חמימות, בעלות צבעוניות רכה וטבעית, שתוכלו לקחת מהן את הטאצ׳ים שאהבתן ומתאימים עבורכן. 


הסלון

החלל שהוא למעשה מרכז הבית (הפיזי והרוחני כאחד) - רביצה משותפת על הספה, ארוחת ערב קלילה מול הטלוויזיה, או צ׳יל שמגיע אחרי יום ארוך, אין ספק שהסלון הוא מרחב שזוכה לפעילות מרובה, מה שמחייב עיצוב מוצלח שלו והפיכתו לפרקטי, נעים וכיפי.

gallery 1


הצבעים:
פלטת צבעים של אפור, בז׳ וחום. הכי בייסיק, אבל הכי שיקי ומהמם. 

פריט החובה: אין כל ספק כי שולחן קפה טוב הוא בגדר מאסט בסלון. הוא משלים את הפינה הכיפית הזו, כשהוא ניצב בין הפריטים השונים בחדר ומאחד בין כולם. שולחן קפה פרקטי הוא כזה שלא יתפוס יותר מידי מקום, אבל יהיה בעל סטייל מסויים שאתן אוהבות, מה שיאפשר לו ללוות אתכן במעברי דירה ושינויי עיצוב. 

אקססוריז משדרגים: אפשר לחלק את העולם לשניים - אלו שלא יכולים לסבול שטיחים ואלו שמטורפים עליהם. אנחנו משתייכות, כמובן, אל הקבוצה השניה, ורואות בשטיח פריט שיוצר הרמוניה בין כלל הרהיטים בחדר ומכניס שיק משדרג אל כולו. 

gallery 2

gallery 2

gallery 2


חדר השינה

האווירה השולטת בחדר השינה צריכה להיות חלומית ועדינה, כזו שתגרום לכן להרגיש שאתן מרחפות על ענן ברגע הכניסה אליו. השלווה, האנרגיות הנינוחות והחמימות - אלו קווי המחשבה שהובילו את הקונספט העיצובי של חדר השינה הזה. 

gallery 5


הצבעים:
בז׳, חום ולבן. גוונים טבעיים ומעודנים שיוצרים מראה רך ומלטף.

פריט החובה: אנחנו ממליצות בחום לבחור במיטה בגודל של 1.60 ומעלה. כרהיט כל כך מרכזי בחדר, השאיפה שהיא תלווה אתכן במשך שנים רבות, כך שהבחירה ברוחב מיטה מעט גדול מהממוצע תגדיל את הסיכויים שתוכלו ליהנות ממנה במשך תקופה ארוכה. 

אקססוריז משדרגים: שילוב של עציצים ירוקים ופרחים בעיצוב חדר השינה יהפכו אותו למרענן בטירוף. אם יש לכן אור טבעי בחדר השינה, עציצים גדולים וירוקים יתאימו. אם החדר מעט חשוך,שלבו פרחים ונרות בעיצוב. 

gallery 6

gallery 6

gallery 6

 
פינת האוכל

נכון, פינת אוכל גדולה ומהממת, כזו שיכולה להכיל כמות רבה של סועדים סביב השולחן שנמצא במרכזה, עשויה להיות בגדר מותרות בקרב אלו המתגוררים בדירות זוגיות קטנות. למרות זאת, לטעמנו, גם פינת אוכל קומפקטית ומתוקה משדרגת בכמה רמות את הבית, וההמלצה שלנו היא לא לוותר עליה.

gallery 9


הצבעים
: גוונים חומים וטבעיים לצד הבלחות צבע שונות. 

פריט החובה: בחרו שולחן וכיסאות התואמים בגודלם למרחב הביתי, והעזו לשלב סוגים שונים של כיסאות. לפינת האוכל שבתמונה בחרנו בשילוב בין כיסאות וספסל, מה שיוצר מראה אקלקטי, קליל ולא מחייב, שיוכל ללוות אתכן במשך שנים באזורים שונים בבית.

אקססוריז משדרגים: גופי תאורה שניצבים מעל פינת האוכל זה מהמם בעינינו, לכן בחרנו באהילי קש. האהילים הללו יעניקו מראה בוהמייני לאזור פינת האוכל שלכן, כזה שהוא הכי שיקי מצד אחד, אבל הכי קול ולא מתאמץ מצד שני.

gallery 10

gallery 10

gallery 10

gallery 10


קרדיטים:

צילום: מורן מעיין 
קונספט והפקה: כלות אורבניות בשיתוף Walls Magazine
לוקיישן ורהיטים: תומיק 
יח״צ תומיק: ליאת רהב
עיצוב וסטיילינג: חיה חנן 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)