אזעקת טרנד: השמלות, האיפור והשיער הכי נכונים לחורף 2019

01.09.19

בארצנו הקטנטונת ספטמבר עדיין חם והביל אבל בעולם כולו הוא מסמן את תחילת הסתיו ואת הבשורות האופנתיות שילוו אותנו בחודשים הקרובים. אז נכון, החגים מתאחרים מעט השנה, אבל יש משהו בספטמבר שתמיד מסמל עבורנו התחלה חדשה.

כלות סתיו וחורף בישראל לא תמיד שונות מהותית מכלות אביב וקיץ שכן האקלים שלנו מבטיח שיהיו לפרקים ימים חמימים ובהירים גם בחודשי החורף. אבל כן - מתקרר בחוץ, העננים נאספים, הוייב הופך למעט מעונב יותר, טיפה מהודק יותר, וכל זה משפיע ישירות על הלוק של מי שמתחתנת בחודשים הקרים.

מסלולי התצוגות בשבוע האופנה של הכלות בניו יורק שופעים מדי שנה בטרנדים מופלאים שכולנו מחכות כבר לאמץ. עכשיו, עם בוא הסתיו, הגיע הזמן לסמן את המצטיינים שלנו ולראות איך עושים את זה נכון.

ליקטנו עבורכן חמישה טרנדים של שמלות שבלטו במיוחד העונה, והוספנו גם כמה הצעות הגשה מהממות ממעצבים מקומיים ובינלאומיים כאחד. לא פסחנו גם על מגמות בביוטי ואספנו שישה טרנדים באיפור ושיער הישר מתצוגות הסתיו האחרון.

אז...לפתוח מחברות ליידיז, יש הרבה חומר לשנן. שנתחיל?




DRESSES banner


שכמיות וז'קטים

חורף מביא עמו כמיהה להתעטפות, ועולם האופנה הכלתי מעניק לעניין פרשנות מהממת עם טרנד שהופך עליוניות, ז'קטים ושכמיות לחלק בלתי נפרד מהלוק של הכלה, ולא לאיזה אביזר נלווה ומעיק. בברוקד עשיר או בשיפון קליל - מה שלא תבחרו, הלוק שלכן ישודרג מיידית וישדר חמימות ויוקרה.


gallery 23(צילום מימין לשמאל: אלכס ליפקין / Angela Garcia)


gallery 23(צילום: סטודיו אלון ליבנה)


gallery 23(צילום: אלון שפרנסקי)


gallery 23(צילום מימין לשמאל: הילה שייר / דביר כחלון)


gallery 23(צילום: גיא נחום לוי)


gallery 23(צילום: איתן טל)

מתוך הפינצטה שלנו


צווארונים גבוהים

אם בקיץ אתן רק מחפשות לברוח מכל פיסת בד מיותרת שתיצמד לגוף, החורף מזמן הזדמנות להעניק לצווארונים את שעתם היפה. יש בהם טאצ' מלכותי, קורטוב של רצינות והמון שיק חורפי מלא אצילות.

gallery 18(צילום: הילה שייר)


gallery 18(צילום מימין לשמאל: דביר כחלון / אלכס ליפקין)


gallery 18(צילום מימין לשמאל: חלי פרידמן / דביר כחלון)


gallery 18(צילום מימין לשמאל: דביר כחלון / דניאל אלסטר)


שרוולי סטייטמנט

אם כבר חורף, אז שרוולים. ואם כבר שרוולים, שלא יעזו להיות משעממים. נפח מוגזם, רקמות מורכבות, חיתוכים יוצאי דופן - הכל מקובל, כל עוד הם מעניקים את אפקט הוואו המיוחל. 

gallery 29(צילום: אלה אוזן)


gallery 29(צילום: תום ברטוב)


gallery 29(צילום: עידו לביא)


gallery 29(צילום: מיכאל מור)


gallery 29(צילום: Thierry Joubert)


gallery 29(צילום: Angela Garcia)



gallery 29(צילום: חלי פרידמן)


gallery 29(צילום: סטודיו אלון ליבנה)

 

אוף דה שולדר

בהיפוך מוחלט מכל הבדים הסוגרים והעוטפים, מגיע טרנד שכיכב בתצוגות הסתיו למרות שיש סיכוי שהוא  ישאיר אתכן מצוננות. לא כל שמלה שחושפת כתפיים היא שמלת אוף-דה-שולדר, ויש משהו במראה הנסיכותי והאריסטוקרטי שהטרנד הזה מעניק, שלחלוטין מסביר את מקומו בין נבחרי העונה הקרירה. 

gallery 13(צילום: דביר כחלון)


gallery 13(צילום: דביר כחלון)


gallery 13(צילום: אלכס ליפקין)


gallery 13(צילום: ערן לוי)


gallery 13(צילום: דביר כחלון)

 


נגיעות צבע

לא, זו לא טעות. מיטב המעצבים בחרו להעניק זריקת צבע מרנינה דווקא לקולקציות הסתיו שלהם. בין אם מדובר באפקט צבעי מים קסום, במעברי אומברה בין גוונים, בבדי טול ססגוניים או ברקמות נועזות - זהו ללא ספק הטרנד האמיץ, המשובב והמקסים ביותר של העונה. לא לבעלות לב חלש או טעם שמרני.

gallery 8(צילום: גיא נחום לוי)


gallery 8(צילום: מיטל חדד, 35MM)


gallery 8(צילום: דודי חסון)


gallery 8(צילום מימין לשמאל: Leanne Marshall / Willowby)



gallery 8(צילום מימין לשמאל: JLM Couture / Monique Lhuillier)

 


hair make up banner

צלליות ברונזה

הגוון ששלט במסלולים בתצוגות הסתיו היה הברונזה שנמשחה על המון עפעפיים. אנחנו מדברות על צבע נחושתי עמוק ולא על זהב אווירי. הגוון הכתמתם לחלוטין מעניק דרמה ונוכחות מבלי להרגיש כבד מדי על העין. 

 gallery 6


עין חתולית 

האייליינר הוא תמיד כוכב של מראות איפור חורפיים והעונה הוא מגיע גם לגזרת החתונות עם טרנד של עין חתול אשר מהווה מפגש בין סופיה לורן לאיימי וויינהאוס. המראה נוסטלגי ועדכני בו זמנית וממסגר את הפנים באופן מושלם ומדויק. 

gallery 5


עור שימרי ובוהק


לא, לא התבלבלנו. כל מה שאתן מפחדות ממנו בקיץ ומפדרות את אפכן על מנת למנוע, הוא ה-בשורה של סתיו-חורף 2019. הכוונה היא כמובן לא ללוק מיוזע אלא למראה קורן שמעניק תחושה שאתן זורחות מבפנים - או שסתם חזרתן מטיול בגשם. כך או כך, שימר הוא חברך הטוב ביותר בחורף הקרוב. 

 gallery 3

אפ-דו מרושל

חורף תמיד מקושר לתסרוקות מדויקות יותר, כאלו שאף שערה בהן לא זזה ממקומה. ובכן, תם עידן האפ-דו המפוסל (לפחות לחורף הקרוב), הכירו את בן דודו הקרוב - האפ-דו המרושל. זה שיוצאות ממנו קצוות שיער מהונדסות להפליא ומעניקות איזו נונשלנטיות שמרככת מעט את הלוק כולו.

יכול להיות זה גולגול גבוה או ליפוף נמוך באיזור העורף, מה שלא יהיה - הוא צריך להיות פרוע במידה כדי לקבל את תו התקן הטרנדי. וכן, הד פיס מדליק או פרח שזור ייראו איתו נהדר. 

gallery 1


חלק, פשוט, עם שביל באמצע

העונה הנוכחית מתאפיינת ברגיעה כוללת בזירת השיער. אחד הטרנדים הבולטים המסמנים זאת הוא החזרה למראה נקי לחלוטין של שיער ארוך, מוחלק או מעט גלי, עם שביל באמצע ו….זהו. המראה יכול להיות גראנג'י יותר עם קצת טקסטורה ובלאגן, או לחילופין, עשיר, נוצץ ומסורק למשעי. מילת המפתח היא מינימליזם.

gallery 2
קוקו - עם טוויסט

מינימליזם כבר אמרנו? יש יותר בייסיק מקוקו? כנראה שלא. אבל יש אינספור דרכים להפוך אותו למעניין ואלגנטי יותר - בופונט קדמי ליצירת נפח, ליפוף שיער ליצירת קשר שזור, עיטור בסבכה,בפרחים או במטפחת ועוד. שילוב מושלם בין נוחות ופרקטיות ליצירתיות בעיצוב.

gallery 7


 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)