נקודה קטנה של אור

28.07.14

 

כשהחל מבצע "צוק איתן", בליל של רגשות הציף אותנו, ביניהן היתה גם תחושה עזה של בלבול. בקבוצה הסודית שלנו, הכלות האורבניות שיתפו בפוסטים אודות חתונותיהן הקרבות, על החששות שלהן לקראת אירועים בצל המצב ואף על הפחד הגדול שאלה יבוטלו.

 

התחושות הקשות המשיכו ללוות אותנו, אך לצידן התעורר גם הצורך בעשייה, ההרגשה שצריך לפעול - לתרום את חלקינו ולגייס את האנשים הטובים שמקיפים אותנו כדי לאפשר את קיום החתונות כסדרן. מעבר לכך שמדובר במצווה, הייתה זו הזדמנות לקצת שמחה במצב הלא פשוט הזה שהקיף אותנו מכל עבר.

 

בעקבות כל זאת החלטנו להקים את קבוצת ״צבע לבן״, בשיתוף עם Wedreviews ו-Talking Weddings ותוך יממה אחת בלבד הצטרפו אל הקבוצה אינספור זוגות ולצידם גם אינספור ספקים אשר הרימו את הכפפה והציעו את שירותיהם בהתנדבות ובאהבה ענקית. יחדיו שינסנו מותניים וסייענו עד כמה שניתן להעתיק את מקום האירוע מהדרום אל עבר המרכז וצפונה.

 

 

אחד הזוגות הראשונים שפנו אלינו בנסיבות אלה היו אולגה ואילון, בני זוג תל-אביביים אשר החליטו לערוך את חתונתם בכפר עזה, היכן שמשפחתו המורחבת של אילון מתגוררת. כאשר התברר להם שחתונתם לא תוכל להתקיים במיקומה המקורי, הציע קיבוץ המעפיל לארח את חתונתם, אך בשלב הזה מצאו את עצמם בני הזוג ללא כל אותם ספקים אשר ליקטו במשך חודשים על גבי חודשים. הפריט היחיד שנותר בידיה של אולגה הכלה מתקופת ההכנות והאירגונים - שרשרת דגלוני בד אותם תפרה באהבה רבה ביחד עם אימה.

 

 

 

אישיותם הכובשת של אולגה ואילון ניבטה אלינו מבעד למסך המחשב אל מן התו הראשון שכתבו בקבוצת ״צבע לבן״, בעת שביקשו בצניעות רבה את עזרתנו. שינסנו מותניים והצטרפנו לכוחות העוזרים והמחבקים כמו משפחת נגבי שאירחה את כל בני משפחתו של אילון בקיסריה, משק מלכה שתרם פרחים יפים לאירוע, צחור אירועים שניצחו על הקייטרינג, החברות הטובות שסייעו עם ההכנות וכמובן כל חברי קיבוץ המעפיל - גברים, נשים וטף אשר התגייסו בכדי לסייע לשניים ביצירת יום חתונה בלתי נשכח.

 

 

 

ההירתמות למצב עוררה גם בנו השראה ויחד עם טלי, אחת מצמד הצלמות טלי ודבורה, ובסיועו של המפיק והמעצב דרור גולן יצאנו בבוקר יום שישי אל בריכת הקיבוץ - מלאי מוטיבציה ורצון לסייע ולהעניק לחתונה טאץ' עיצובי שנזנח עקב הנסיבות, אך ידענו שישמח את השניים מאוד מאוד. שלב אחר שלב נבנתה לה אל מול עיננו חתונה שאמנם תוכננה במהירות הבזק אך הורגשה בה היטב רוח האחווה, ההתנדבות והעזרה ההדדית.

 

 

 

 

 

 

למרות שהיינו נוכחות שם, בכל רגע ורגע, התקשנו להאמין עד כמה יפה ומעוצבת היתה החתונה וכך גם סברו אולגה ואילון שלא הפסיקו להתרגש על ההזדמנות שנפלה בחיקם, למרות כל הקושי מסביב. זכור לנו במיוחד הרגע בו הבאנו לאולגה את זר הכלה שלה, זר פרחי קמומיל, כובש בפשטותו, שעוצב ע"י דרור והעלה על פניה חיוך ענקי. כמה עוצמה יש לפרטים הקטנים והיפים!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

האווירה הפסטורלית של בריכת הקיבוץ, הזאטוטים המתרוצצים, סידורי הפרחים והדגלונים הצבעוניים יצרו יחדיו תחושה של אסקפיזם אמיתי, כזה שאיפשר לחגוג את שמחתם של בני הזוג. כל אחד ואחד תרם את חלקו ביצירה האווירה, החל מהפרטים הקטנים בעיצוב ועד הקייטרינג. כך למעשה נולדה לה חתונה עם שלל טביעות אצבע אישיות של אינספור אנשים אוהבים.

 

 

 

  

 

עם סיום טקס החופה הבאמת מרגש, שקיבל משמעות מיוחדת בימים שכאלה - חגגנו יחדיו את הטעמים, הצבעים והאהבה שהקיפה את אולגה ואילון מכל עבר.

דווקא ברגעים אלה, כשקשה ולא פשוט, פגשנו ואנו ממשיכות לפגוש בעוד ועוד אנשים שרוצים לסייע מכל הלב. ואז, אז נולדות להן שמחות אמיתיות וייחודיות כל-כך.

הסרטון המקסים של חלי גיא מ-״Paper Hearts״ מטיב לספר את היום המרגש הזה:

 

 

שמחנו שנפלה בחלקנו הזכות ללוות את אולגה ואילון היקרים, וכמובן שנשמח להמשיך ולסייע לכל זוג שזקוק לעזרה בימים אלה בקיום החתונה. קבוצת ״צבע לבן״ ממתינה לכן וגם לכם, בתקווה גדולה שלא נצטרך אותה יותר...

 

❤❤❤


תודה ענקית בשם אולגה ואילון לכל מי שנרתם וסייע:
קיבוץ המעפיל, יעל ויניב אליאש
ענבר שטרנברג באואר: בעלת הקייטרינג צחור אירועים, נמרוד דיסקין, יורם, עירית, עמית צמח, חבורת הגריל, יוסי, נשות הקינוחים, נערים ונערות הקיבוץ, מצילים, וכל יתר חברי קיבוץ המעפיל החל ממזכירות הקיבוץ ועד לילדים הקטנים.
ענבל ואדם שלא מכירים אותנו בכלל אבל עבדו יום שלם על ה כ ל
שחר שוורץ מהגרין פאב שהיה איתנו באש ובמים
חיים ארז, קייטרינג ניר עציון ( על המנות הכשרות).
הבלוג-מגזין "כלות אורבנית"
המעצב דרור גולן אשר התנדב לבוא לעצב והגיע אלינו דרך קבוצת ״צבע לבן - עוזרים למתחתנים בדרום״
שרית גורשטיין ציפיס
משק מלכה ממושב שדה יצחק, שתרמו את הפרחים
ג׳ולי כהן מהחנות "קונספט לכלה" אשר הלוותה הינומה ללא תשלום (בשל הבלאגן ההינומה נשכחה בכפר עזה)
משפחת נגבי מקיסריה

קרדיטים נוספים:
קייטרינג: צחור אירועים
די.ג'יי: עמית סטארק
שירותי בר: אקסטזה בר פרימיום
שמלת כלה: זארה
קשיות נייר: OMG
צילום וידאו: חלי גיא, Paper Hearts

ותודה אישית מאיתנו לטלי דברת מהצמד "טלי ודבורה צילום" שהתנדבה להגיע ולצלם את כל התמונות היפיפיות הללו. ת-ו-ד-ה!

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)