הפעם בלי דרמה: חתונה אינטימית ומוקפדת לצמד שחקנים יצירתי

11.04.19

סיפורים על זוגות הוליוודים שנפגשו והתאהבו על הסט לא חסרים, וכנראה שיש משהו מקרב ומעצים בעבודה צפופה על טקסטים עמוקים וסצנות אינטנסיביות. אבל אם אתן שואלות אותנו, סיפור היכרותם המקסים של צמד השחקנים אורי ורוני הוא פשוט אגדה קלאסית של מציאות שמחקה אמנות. 


cover
cover
cover

 


cover

מתוך הפינצטה שלנו

cover
cover
הצעת הנישואים כאילו נלקחה גם היא מאיזה סרט. עזבו אתכן מצימר מכוסה עלי ורדים - פסגת הר לצד מקדש הינדו באזור רישיקש המרהיב – זה כבר לגמרי נקסט לבל! אורי לגמרי התעלה על עצמו לא רק עם הלוקיישן אלא גם ביכולות הריגול המתוחכמות שהפגין כשגילה את לוח הפינטרסט של רוני, שהתהדר בשם הבכלל לא מרומז – "וודינג". העניין הפך את בחירת הטבעת לפשוטה, וההצעה (שנעשתה אחרי טיפוס על הר להזכירכן) הייתה רגע פסטורלי שגזור מתוך דפי נשיונל ג'אוגרפיק.

 

cover
cover
cover
cover
cover
cover
cover
cover
cover
cover
אולי הייתן מצפות שזוג שחי על הבמה ואוכל טקסטים לארוחת בוקר ילך על אפקט וואו ושופוני ביום חתונתו – אז זהו, שרוני ואורי לקחו את היום המיוחד שלהם לכיוון רגוע, אינטימי מאד, מוקפד בטירוף ובעיקר מכבד ומכיל את העולמות מהם הם באים.

cover
cover
cover
cover
זה התחיל בבחירת ספקים בפינצטה תוך חיפוש אחר מי שחולק איתם את הויז'ן הייחודי אותו גיבשו. זה המשיך בתכנון הטקס שהביא אלמנטים דתיים וחילוניים יחדיו בהרמוניה מעוררת השראה. היי, מי שחיתן אותם היה המורה של אורי בתיכון! טקס החופה היה מיקס מושלם של מסורת ופלורליזם וחברים ובני משפחה לקחו בו חלק פעיל.

cover
cover
cover
cover
cover

 

cover
cover
ומה לגבי האירוע? ממש כמו הטקס עצמו, הזוג המקסים המשיך בקונספט הביתי והמכיל. החזון היה לאפשר לאורחים להרגיש שהם הגיעו לסלון ביתם של הזוג הצעיר ועיצוב האירוע נגזר בהשראתו מדירתם האמיתית של רוני ואורי המעוצבת בסגנון נורדי-אתני. קרירות סקנדינבית בחושה היטב עם אקלקטיות חמימה – יש דבר כזה: עציצים מטופחים, שטיחים, ספות, פופים ונרות היו אלמנטים בולטים שאפשרו לכל אורח להרגיש בבית – ולא סתם בית, הבית של אורי ורוני.

cover
cover
cover


cover


cover
עטופים באהבתם של המשפחה והחברים, רוני ואורי חגגו את היום שלהם עם מלוא היצירתיות אבל בלי טיפה של דרמה מיותרת. כיאה לצמד שחקנים, הם דפנטלי הרימו את ההצגה הכי טובה בעיר.

cover
cover
cover

 

קרדיטים:

צילום סטילס: LUZ
מקום האירוע: אביגדור
צילום וידאו: ליאור מלכה
שמלה: אניה פליט
חליפת חתן: names

+ קרדיטים נוספים


עיצוב האירוע: ולדיס

קייטרינג: ארז וחנן

מוסיקה: עידן גבריאל

בר: 647

איפור: ענבל מרגלית

עיצוב שיער: אסף לוי

נעלי כלה: ריפבליק

נעלי חתן: שופרא

תכשיטים: אפרת קסוטו

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)