אוסי ועומר, 11.4.14

15.05.14

 

טיימינג. ללא ספק מדובר באחד הדברים היותר חשובים בחיים, שכן הוא זה שאחראי לכך שהדברים יסתדרו כמו שצריך, בדיוק בזמן המתאים. אוסי ועומר, הזוג האורבני שמתארח אצלינו היום, יודע דבר או שניים על תזמון ועל כמה זה חשוב להתאזר בסבלנות ולחכות לרגע המושלם, זה שמרגיש נכון וטורף מחדש את כל הקלפים שעל השולחן.

 

 

 

 

 

 

השניים הכירו לראשונה לפני כחמש שנים במקום עבודתם המשותף, כשהוא היה בקשר אחר וכך גם היא. לפני כשנתיים הטיימינג החל לפעול לטובתם, בעת שאוסי ועומר החליפו תפקידים והחלו לעבוד בצמידות זו לזה, ממש ברגע בו הם הפכו פנויים לאהבה חדשה בחייהם.

 

 

 

 

 

 

 

הקליק היה בלתי נמנע וכך הפכו אוסי ועומר לבני הזוג אותם אנו פוגשות כאן היום. תקופה קצרה לאחר הצעת הנישואין, התזמון שוב התגלה כמושלם וכך גילו אוסי ועומר כי בנוסף לבשורות לגבי חתונתם השניים גם מצפים לבייבי קטן שילווה אותם במהלך האירוע. בני הזוג נישאו כשאוסי הייתה בחודש החמישי להריונה, מה שהוסיף לתחושה הקסומה של היום והפך את השמחה לכפולה ומכופלת!

 

 

 

 

 

תהיתן לרגע היכן הצילומים המקדימים? אל דאגה, הנה הם כאן לפניכן. מאחר שהיה מדובר בחתונת שישי עם לו״ז צפוף במיוחד, אוסי ועומר לא הספיקו לצאת ולטייל יחדיו לפני שהחתונה החלה. לכן, הוחלט פה אחד לדחות את הצילומים הללו לרגע בו יסתיים האירוע עצמו, וליהנות מצילומים רגועים ושלווים שנייה לפני שהערב יורד.

 

 

 

 

 

 

 

אוסי ועומר, נאחל לכם מזל טוב ענק והרבה רגעים מופלאים שילוו אתכם עוד ועוד!

 

✦✦✦

 

מקום האירוע: אבניו

שמלת כלה: יוליה שקולניקוב

איפור: לימור שביט

עיצוב שיער: עידן גולן

נעלי כלה: קלארקס

תכשיטים ואקססוריז: Osnat

בגדי חתן: זארה

נעלי חתן: Asos

צילום סטילס: איגור לובנסקי

די ג׳יי: אורן דב

עיצוב: מטרו

הזמנות: חן וינשטיין

רב: הרב עמיהוד סלומון

מתנות לאורחים: צמחי תבלין בעציצים

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)