חגיגת אוף ביט יצירתית: החתונה האינטימית של הדר ועמיר

19.08.19

זוגות רבים הפכו בשנים האחרונות למעורבים יותר ויותר בעיצוב החתונה שלהם, בעיקר עם טרנד ה-DIY האהוב. אבל כשגם החתן וגם הכלה הם אמנים, זה ברור לחלוטין שלאורחים מצפה תענוג קריאייטיבי צרוף. כך היה בחתונת הבית המקסימה של הדר ועמיר. 

gallery 1

gallery 1

gallery 1


השניים הכירו דרך האתר DeviantArt, שהוא פלטפורמה לשיתוף יצירות אמנות, צילום, איור וכדומה. הדר היא צלמת ועמיר מאייר ואחרי שהגיבו זה לזו על עבודותיהם, החלו לדבר למשך מספר חודשים! כן כן, חודשים. הסקרנות ניצחה לבסוף והם קבעו להיפגש. מאז אותו מפגש עברו כבר תשע שנים.

gallery 4

gallery 4

מתוך הפינצטה שלנו


gallery 4


השניים דיברו על נישואין והחליטו שזה הולך לקרות, אבל הדר לא ידעה מתי עמיר יציע. הוא ידע שהיא רוצה שזה יהיה רגע אינטימי ובעל משמעות. אחרי שחזרו מטיול ארוך בחו"ל, ארגן עמיר ארוחה רומנטית וקסומה בחצר ביתם. ושם, מתחת לעץ, הוא הפתיע את הדר עם טבעת.

gallery 7

gallery 7

gallery 7
כחודשיים לאחר ההצעה הם נישאו בטקס אזרחי בפראג והתפנו לתכנן את החתונה שלהם בארץ, אליה הוזמנו משפחה וחברים קרובים. להדר לא היה ספק באשר ללוקיישן - היא רצתה שהאירוע ייערך לא רחוק מביתם המשותף, במקום בעל משמעות מיוחדת עבורה - חצר הבית של השכן, שם בילתה בילדותה. אותו שכן, חבר קרוב של המשפחה, העניק את ברכתו לעריכת האירוע בחצרו.

gallery 10

gallery 10

gallery 10
חברת ההפקה שבחרו, Bloom | בלום, ליוותה את הדר ועמיר לאורך כל הדרך עם תמיכה ועזרה לכל שאלה ובקשה. המפיקים הבינו שהשניים רוצים חתונה פשוטה, אינטימית ונוסטלגית ועמלו במשך מספר חודשים לגבש קונספט עיצובי, לתאם לוחות זמנים, לבנות סקיצות ישיבה, לבחור את הריהוט המושלם, להכין את החצר ועוד. הזוג נותן את מירב הקרדיט לחברת ההפקה על כך שקיבלו את מה שחלמו עליו. 


הם נישאו בתחילת אפריל, עם בוא האביב, חודש בו המושב בשיא יופיו ומזג האוויר אידיאלי לחתונת שישי בצהריים. השניים בחרו לקיים חתונה הפוכה, והאורחים נהנו מהאוכל ואז התפנו לחגיגה. 

gallery 13

gallery 13

gallery 13


באופן טבעי, השניים היו מאד מעורבים בעיצוב ומיתוג האירוע בו שלטה האווירה החמימה, הפשוטה, האישית והמשפחתית. עמיר אייר ועיצב את ההזמנות, והשניים יצרו לוגו מיוחד לאירוע שהוטבע בחותמת בוטיק שהזמינו כמזכרת. 


השילוט, אותו הכין הזוג, התאפיין בלוק מושבניקי טיפוסי ובועות סבון מותגו עבור האורחים כשהדר ועמיר עטפו את הבקבוקונים באיורי בוטניקה מדעיים ממגדירי צמחים. יום לפני האירוע בני הזוג אף סייעו בהכנת סידורי הפרחים למרכזי השולחנות, ופיזרו עליהם אצטרובלים שאספנו במשך חודשים מטיולים שונים.

gallery 16

gallery 16

gallery 16
הדר ועמיר דאגו שלכל האורחים יהיה אקשן! הילדים קיבלו חוברות צביעה ולחברים הקרובים חולקו מצלמות חד פעמיות על מנת שינציחו את אירוע מנקודת המבט שלהם. אהבנו את הרעיון הכה מקורי ומרענן הזה.

gallery 20

gallery 20

gallery 20
גם הטקס היה אינטימי במיוחד ומי כתבה וערכה אותו היתה חברתה הטובה והוותיקה ביותר של הדר - שחר. להדר ועמיר היה חשוב שהטקס יהיה סנטימנטלי ובעל משמעות אישית וסמלית. ושיותר מכל - ישקף אותם ואת דרך חייהם.

gallery 24

gallery 24


הטיפ של הדר ועמיר למאורסים טריים הוא לקחת את הזמן ולגבש קונספט במידה ואתם זוג קריאייטיבי שרוצה להשקיע במיתוג האירוע בעצמו. מה שחשוב הוא לעבוד עם לוח שנה, לערוך רשימות של דברים שהם מאסט, ובעיקר לדמיין את החוויה מנקודת מבטם של האורחים.

gallery 24

gallery 20


קרדיטים: 

צילום סטילס: חגי גלילי
מקום האירוע: חצר בית השכן במושב גאליה
הפקה: Bloom | בלום 
מוסיקה: שי טיבי - מוסיקה פלוס
שמלה: Needle & Thread לונדון 

+ קרדיטים נוספים

קייטרינג: המעדניה 
עיצוב האירוע: בני הזוג ו-Bloom | בלום 
בר: פרימייר בר  
איפור ושיער: טל בנצור 
טבעות: נטע וולפה 
נעלי כלה: Mizu
נעלי חתן: Converse Allstar 
תכשיטים: Etsy, תכשיטי עידית 
הזמנות / מיתוג: בני הזוג 
חליפת חתן: COS, Mango 
חוויות: מצלמות חד פעמיות ופולארויד שחולקו לחברים 
DIY: שילוטים, חוברות צביעה לילדים, בועות סבון  
מתנות לאורחים: סוקולנטים 
חותמת בוטיק: Dana & Maya



מאת:libby@urbanbrides.co.il
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)