השראות ארט דקו וגטסבי-שיק מדויק: החתונה של טל ורוני

12.06.19


אין דבר שמעורר בנו יותר קנאה מזוגות שמתכננים חתונה בקלילות בלי שאף אחד מבני הזוג הופך לבריידזילה אימתנית בתהליך. טל ורוני, שמתארחים אצלנו בבלוג היום, הם ההוכחה הניצחת לכך שאם יודעים בדיוק מה רוצים, ולא מתפשרים על הויז'ן, אפשר להרים חתונה בכלום זמן ובלי סטרס.

gallery 1

gallery 1

gallery 1
הם הכירו באפליקציית גריינדר ומה שהתחיל כשיחה על איך מכינים קוסקוס במיקרו, הפך לפלרטוט טלפוני של שלושה שבועות שהוביל בסופו של דבר למפגש די אקראי. אבל השאר, כפי שאומרים, הוא היסטוריה והלאב סטורי שלהם לבלב כל הדרך להצעת נישואין בתאילנד.

gallery 4

מתוך הפינצטה שלנו


gallery 4

gallery 4
טל אמנם תכנן ארוחת ערב על הים עם לפידים, פרחים ושף פרטי, אבל הגשם שינה את התכניות - ולאו דווקא לרעה. במלון סגרו עבורם את חדר האוכל ופינקו בארוחת שש מנות מותאמת אישית לטעמם של שני הסועדים. טל הציע במהלכה לרוני להיות שלו לנצח והשניים החליפו שני צמידי אירוסין של מסיקה המעוטרים בשלושה יהלומים שניתן להזיז ומסמלים את האתמול, את היום ואת המחר.

gallery 7

gallery 7

gallery 7
עכשיו מגיע החלק המפתיע ביותר בסיפור, שכן הזוג שלנו כלל לא בדק את הספקים שלו. טל ורוני התעמקו באינסטגרם של הספקים הרלוונטיים ואת מי שאהבו - סגרו. היכרות מוקדמת עם החברה שמנהלת את הלוקיישן בו נישאו הביאה אותם לסגור מקום בקלות בלתי נתפסת - יש יותר כיף מזה?

gallery 10

gallery 10

gallery 10
מאחר וטל מעצב אופנה שעובד מסביב לשעון והיה עסוק במיוחד בעיצוב חליפות לאירוויזיון, היו דברים שנסגרו בדקה התשעים כמו חליפות ונעליים. אבל לאורך כל הדרך השניים לקחו הכל באיזי.

gallery 13

gallery 13

gallery 13
הם הביאו לחברת העיצוב רפרנסים ברורים ואחרי פגישה אחת בלבד הכל נסגר. ההשראה הייתה תנועת הארט דקו, שנות העשרים הסוערות וגטסבי הגדול.

gallery 16

gallery 16

gallery 16
האולם, רכב האספנות שכיכב בצילומים, ההזמנות, המניפות שחולקו לאורחים - הכל היה ברוח ההשראה העיצובית: צבעוניות מהממת ודרמטית של שחור, ירוק בקבוק, בורדו וזהב.

gallery 19

gallery 19

gallery 19
מוטי רייף השיא את השניים ואניה בוקשטיין הלהיבה את האורחים בשירתה. הגלאם הכל כך האולד-הוליווד שנטף מהאירוע כולו, הפך את הערב לסנסציה בהתחשב במהירות והקלילות בה תוכנן.

gallery 22

gallery 22



gallery 25

gallery 22

gallery 25
השניים, שלא אוהבים כל כך להצטלם, לא מפסיקים להרעיף מחמאות על הצלם שלהם שהכניס אותם לאווירה מדהימה והוציא מהם את המיטב. הם מייעצים לזוגות לקחת הכל בקלות בהכנות, לחיות את הרגע, ולהיות לארג'ים - בכל זאת, מתחתנים רק פעם אחת.

gallery 25

gallery31

gallery 25

gallery 25

קרדיטים:

צילום סטילס: חיים אפריאט
מקום האירוע: טרמינל
עיצוב האירוע: Mint
קייטרינג: טעם וצבע 
מוסיקה: ינון יהל ואניה בוקשטיין

+ קרדיטים נוספים

בר:מיקסולוג'י
צילום ווידאו: רומן נרו
עיצוב שיער: מיקי בוגנים
טבעות: מילר בעיצוב אישי
נעלי חתן: פיוקונרו, Tods, ברברי ולואי ויטון 
תכשיטים: צמיד אירוסין מסיקה ושעון רולקס 
הזמנות / מיתוג: גיא דניאלי - מעצב גרפי
אקססוריז: משקפים - eyevan
חליפת חתן: בעיצוב של טל :) 
עורך טקס: מוטי רייף 
חוויות: אניה בוקשטיין - זמרת / פוטוסט - תמונות שחור לבן 
DIY: מניפות ממותגות
מתנות לאורחים: המניפות 
מתוקים: שולחן קינוחים של טעם וצבע 
רכב אספנות: הולידרייב 
התארגנות וליל כלולות: מלון סטאי ביפו

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)