סייב דה פארטי!

05.01.14

 

בוקר טוב לכן כלות אורבניות, אנחנו יודעות, יום ראשון בשבוע כבר כאן ואם זה אומר שגם הבוקר שלכן קצת איטי וחסר אנרגיות… אל דאגה! יש לנו את המתכון המושלם בעבורכן, זה שללא כל ספק צפוי לרומם את מצב רוחכן!

 

 

אז מבלי שנבזבז עוד רגע אחד נוסף, אנו מזמינות אתכן להכיר אותם, את שני וחגי שסיפקו לנו את מנת החיוכים היומית שלנו בזכות סרטון סייב דה דייט קליל שיצרו בעצמם, וכזה שממש לא לוקח את עצמו ברצינות רבה מידי.

 

 

הסרטון שתיראו כאן מייד נולד בזכות השילוב המעניין בין תחומי העיסוק של שני, מעצבת פנים, וחגי העוסק בתחום הוידאו. השניים התארסו בחודש אוקטובר האחרון וחתונתם עתידה להתקיים ממש בקרוב. הם עמלו רבות על מיתוג האירוע ועיצובו, ורצו ליצור סרטון מדליק מעשה ידיהם, כזה שירמוז לאורחים על החגיגה העתידה לבוא.

 

צילום: שני וחגי

 

הפריים הפותח של הסרטון מתחיל בצורה שגרתית למדי כשהשניים מתיישבים להם במרפסת סגורה, ומכאן מתחילה הציפייה שיספרו לנו סיפור… את סיפור ההיכרות שלהם כמובן. גם שלטי הסייב דה דייט שמתעופפים היישר לבין ידיהם לא מבשרים לנו על העתיד לבוא, עתיד שמורכב מסדרה של רגעים משעשעים בזכות המסיכות שמחליפים השניים, פריים אחר פריים, בעודם ממשיכים לאחוז בשלטי האירוע. מעוניינות לצפות בסרטון? ודאי שאתן מעוניינות! הנה הוא כאן לפניכן:

 

 

אז עם סרטון כזה, סביר להניח שגם אתן התמלאתן במצבור אנרגיות מכובד לתחילתו של השבוע החדש. והאמת, שאנו לגמרי סקרניות לדעת מה מצפה לאורחים באירוע שמתחיל בהזמנה שכזאת! מי יודע, אולי עוד נזכה לראות את זה בקרוב… מזל טוב שני וחגי!

 

מאת:כלות אורבניות