סיכה עם שיק

07.05.11

 

 

כשזה נוגע לחשיבה האסתטית העומדת מאחורי עיצוב החתונה, נדמה כי הכלה היא זו שמשקיעה את מיטב המאמצים, בעוד שעבודתו של החתן פשוטה למדי. בזמן שאנחנו, הכלות, בוחרות שמלה, נעליים, איפור, תכשיטים, תסרוקת ועוד, כל מה שהחתן צריך לעשות זה לבחור בחליפה ייצוגית וסולידית, כשבשאר הזמן הוא רשאי לנוח ולהתבונן בהערצה בארוסתו היפה.

 

בתור מאמינות אדוקות בשיוויון הזכויות בין המינים, הרגשנו שגם הגברים צריכים להשקיע באבזור המתאים, לא פחות מהכלה עצמה. לכן, אם יוכלו להוסיף סיכת דש או סיכת פרח קטנטנה שתפיח מעט רוח חיים בחליפה הרשמית - מה טוב!

 

 

 

 

סיכות הדש הגבריות לא החלו את ייעודן המקורי כאקססורי מקסים לחתונה. הן מלאות במשמעות סימבולית ואמורות לשייך את זה אשר עונד אותן לארגון או לאירוע מסויים. אפשר לומר שסיכות הדש הן לא רק תוספת מקסימה לכל בגד, אלא הן גם משמשות כמקור גאווה של ממש עבור כל מי שעונד אותן. 

 

 

 

 

בשנים האחרונות הפכו סיכות הדש מאלמנט סימבולי לאביזר בעל ערך אסתטי, וכמו כל אביזר שמצליח לתפוס את העין בזכות יופיו, גם הפעם התפתחה תעשייה נהדרת של אינספור אלמנטים שיכולים להתאים לכל אירוע ולכל בגד, בין היתר גם לחתונה.

 

 

 

 

הודות לאלגנטיות של סיכות הדש וליכולתן המופלאה כמעט לסנכרן בין חליפת החתן לשמלת הכלה, הפכו הסיכות לאביזר שמוסיף ערך מוסף חשוב לכל חליפה באשר היא. מדובר אמנם בפריט קטן מאוד בגודלו, אבל כזה שיכול להקפיץ את ההופעה כולה, ולקשר בין מכלול חלקי החליפה. את סיכת הדש אפשר להתאים לכל דבר כמעט: לאיפור הכלה, לנעליה או אפילו לזר שהיא מחזיקה באותו היום, ובכך ליצור הרמוניה מקסימה ונעימה לעין. עבור מי שבאמת מחפש פרפקציוניזם ביום חתונתו, מדובר בפריט מומלץ שהופך את ההתאמה בין שמלת הכלה לחליפת החתן לאורבנית ולנעימה עוד יותר.

 

 

 

 

מעבר לכך, סיכות הדש הן אמצעי נהדר ממש ליצירת אינדיבידואליות. הרי ביננו, מרבית חליפות החתנים דומות זו לזו, ודווקא סיכת הדש הקטנה, שיכולה לשמש כתכשיט של ממש, היא זו שמאפשרת גם לחתן להשמיע את קולו האישי וליצור את ההבדלה הנחשקת בינו לבין שאר החתנים.

 

 

 

החתנים הנועזים יותר, יכולים להסתפק לא רק בסיכת דש קטנה וסולידית, אלא לבחור בסיכות מקסימות המשלבות פרחים אמיתיים, מלאכותיים ושלל אלמנטים נוספים שנעשו בעבודת יד משובחת. כן, מדובר בסיכות הללו שתמיד נעוצות בחליפותיהם של הבחורים החלומיים עם הבלורית הבלונדינית, אלה שמגיעים לאסוף את הדייט שלהם לטקס הסיום בתיכון בכל הסרטים האמריקאיים האהובים עלינו. מה יש, לבחורה מותר קצת לחלום, לא?

 

 

 

ואם כבר חלומות, הרי שיש משהו מאוד נוסטלגי בעיננו בהקפדה הזו על הפרטים, ובלוק שיכול להיווצר באמצעות סיכת דש קטנטנה ומופלאה, לוק שמזכיר לנו את האיכויות של דון דרייפר, אהובנו משכבר הימים מ"מד מן". לכן, סיכת דש תתאים כמו כפפה ליד עבור כל אותם זוגות חובבי וינטג', ותשתלב בצורה נפלאה עם שמלת כלה בסגנון של פעם, כזאת עם הרבה מלמלות ותחרה משובחת.

 

אז מה איתכן כלות אורבניות? כבר בחרתן את סיכת הדש האהובה עליכן? נשמח לשמוע וכמובן גם לראות!

מאת:כלות אורבניות