קצת בלינג לחג

10.12.12

 

שמונה ימים של חג הם הזדמנות נפלאה לנצנץ ולהתפנק, והרי אין כמו חג האורים בכדי לעשות זאת. את הנצנוצים הפרטיים שלנו אנחנו אוהבות לשלב בכל מקום אפשרי, ונהנות במיוחד כשהם מקבלים ביטוי על הציפורניים שלנו, שכן ניתן להחליף אותם על בסיס יומי... ולא, אנחנו ממש לא מתעייפות מזה, להיפך - מבחינתנו מדובר בהנאה צרופה.

 

הפעם, ההנאה הזאת ממריחת הציפורניים בלק לוותה באקסטרא פאן שכן הפקדנו את ידינו הענוגות אצל רייצ'ל קליניק, מכון קוסמטיקה השוכן בלב ליבה של שכונת נווה-צדק ובסמוך לקונדיטוריית "דלאל", מה שכמובן דרש טעימה של סופגניה מתוקה בסיום הסשן (ואחחח, כמה טעימה היא היתה...). ומסופגניות מתוקות בחזרה ללקים הורסים.

 

ביחד עם רייצ'ל בחרנו בכמה גווני לק מנצנצים, אשר חלקם פונים לכלות סופר נועזות, ואילו חלקם האחר פונה לכלות שמעוניינות בגוונים קצת יותר מעודנים (כמו בורדו, לבן וסגלגל מנצנץ). יחד עם זאת, בכל הצבעים שבחרנו  - וגם הנועזים מביניהם, אנו יכולות לראות בדמיוננו כלות אורבניות משכמן ומעלה שמגישות את אצבען המנצנצת בחופה.

 

כעת, קבלו בתשואות רמות את ספיישל הלקים שלנו לחנוכה, תהיו בטוחות שהוא פתח אצלינו תיאבון גדול לעוד ועוד סשנים שיגיעו בעקבותיו. התחלנו, נצנוצים זה כאן.

 

★☆★

 

 

 

★☆★

 

 

 

★☆★

 

 

 

★☆★

 

 

 

★☆★

 

 

 

★☆★

 

מצאתן את צבע הלק האהוב עליכן? שתפו אותנו, שנדע. ובינתיים אנו מאחלות לכולכן חג חנוכה שמח ומלא בבלינג! 

 

*מוזמנות לבקר גם בעמוד הפייסבוק של רייצ'ל קליניק.

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)