מגשימות החלומות: פותחים שנה עם הנשים של עולם החתונות

28.09.19

מבלי שהרגשנו, שנה חדשה הגיעה ואם יש משהו שמרגש אותנו, אלו הן התחלות חדשות. הן נוטעות בנו השראה והופכות אותנו ליצירתיות יותר, אופטימיות יותר והכי מאושרות שאנחנו עושות את מה שאנחנו עושות כאן בכלות אורבניות.

אז לרגל השנה החדשה, החלטנו לאסוף חברות ושותפות מתחום החתונות ולהזמין אותן לבוקר נשי, רומנטי ועתיר גירל פאוור. רצינו לשמוע מהן - במילים שלהן - על הדרך שעשו בתחום, על המחשבות לעתיד, ועל השנה החדשה שבפתח, כל אחת בתחומה.

gallery 1

gallery 1
התארחנו בטרמינל, מתחם אירועים מלא אווירה ושיק. הבנות של Mint Design עיצבו עבורנו אווירה מושלמת ששידרה רעננות והתחדשות. על הרקע הניו-יורקי והאדג'י של המקום, עוצבו השולחן ופינות הישיבה בפלטת צבעים רכה ופסטלית עם פרחי נייר מהממים שמסתמנים כאחת המגמות הלוהטות של עולם האירועים והחתונות לשנה הקרובה.

gallery 3

gallery 3
דאגנו למתנות ממותגות (ואקולוגיות!) מבית המרקחה, ולצילומי מגנטים מושלמים שהודבקו על נייר ממוחזר והעניקו וייב פרשי וקולי לצילום באירוע.

gallery 5

gallery 5
אז למרות שאנחנו ממש נהננו, המפגש זה התרחש בראש ובראשונה בשבילכן, על מנת לתת לכן הזדמנות להכיר קצת יותר לעומק את הנשים החרוצות, היצירתיות והנפלאות שמגשימות לכן את כל חלומות החתונה.

מוכנות לקצת בק סטייג' מג'יק? קריאה נעימה!


gallery 7

gallery 7

gallery 7

gallery 7

 


בנות ה-Mint Design 


gallery 11


1. מה הכי מאתגר בעבודה שלכן מול זוגות בכלל  ומול כלות בפרט? איך אתן מיישבות בין הויז'ן של הכלה לבין האסתטיקה האישית שלכן?

האתגר הוא להתאים את חווית האירוח שהזוג או המשפחה רוצים ליצור. משם אנחנו יוצרות לוח השראה שמתגבש לכדי קונספט אחיד ומספר את הסיפור של האירוע. כמובן שהכל צריך להתאים ללוקיישן בו מתקיים האירוע עם ירידה דקדקנית לפרטים על מנת ליצור חוויה שלמה ומרגשת. לפני הכל אנחנו מקשיבות ומבינות לעומק מה סוג האירוע שהלקוח רוצה, ואז מנתחות אותו במטרה ליצור אירוע הרמוני. מבחינתנו אסתטיקה נוצרת על ידי שפה אחידה של צבעוניות, חומרים שמשתלבים יחד, גרפיקה, וכל אלמנט שמותאם אישית ויוצר הרמוניה. 

2. מה הכי חשוב לזוגות ב-2019? מה הפך להיות מאסט בחתונות?

זוגות מבינים היום שעדיף ליצור מוקדי כוח באירוע, זה יכול להיות מוקד אחד מרכזי בו מתרכזת העוצמה העיצובית בהתאמה לרוח האירוע. דוגמאות טובות לכך הם מזנונים או מטבח פתוח באירוע שוק כפרי, או שיכולה להיות זו רחבת ריקודים שסביבה נבנים ברים ומעליהם נתלים גופי תאורה גדולים -  אם רוצים לשים דגש על אירוע באווירת קלאב. 

 3. אילו מגמות עיצוביות ישלטו בשנה הקרובה בעולם האירועים? 

אין ספק שהטרנד הוא ליצור אירועים עם מניפת צבעים מונוכרומטית (גרדיאנט של צבע אחד שמתחיל בהיר ומתכהה בהדרגה) 

 
4. איך מצליחים להמציא מחדש את הגלגל בכל אירוע? מהיכן אתן שואבות השראה? 

כמו בכל תחום באומנות, אין סוף ליצירה וזה מה שיפה בעינינו. אנחנו מטיילות בתערוכות בעולם, דואגות תמיד להיות עם יד על הדופק בכל תחום שסובב אותנו כגון אופנה, הום-סטייל, אדריכלות חוץ ופנים, מוזיקה, ותיאטרון. ההשראה נמצאת סביבנו והתפקיד שלנו בתור מעצבות הוא לנסות ולהתחדש בכל פעם מחדש. זה מה הכי מרגש אותנו ואת הלקוחות שלנו.

gallery 12

gallery 12

gallery 12

gallery 12

 

הן משלנו! עלמה ואמילי מצוות כלות אורבניות 


gallery 16


אמילי ביטון - מנהלת הקהילה של כלות אורבניות 


1. אז אמילי… איך הגעת מעבודה סוציאלית לנהל את הקהילה של כלות אורבניות? מעבר חד היינו אומרות!

תחילת הקריירה הייתה למען האמת בתחנת רדיו שם הפקתי וערכתי במשך 4 שנים. תמיד ידעתי שאני מורכבת מכל מיני אהבות ואחת מהן הובילה אותי ללמוד עבודה סוציאלית. האמנתי שזה מקצוע שיכול לקחת אותי לכיוונים שונים - ולא טעיתי. אמנם החלטתי בשלב מסוים לממש תשוקות מקצועיות אחרות, אבל אני רואה קשר הדוק בין החלק הזה בחיי לבין עבודתי בכלות אורבניות. עבודה סוציאלית היא עבודה בקהילה עבור הקהילה. וזה בדיוק מה שאני עושה היום - פשוט הקהילה שלי היא וירטואלית. השיחות עם בנות הקהילה, המצבים השונים והעומקים המפתיעים שאנחנו מגיעות אליהם, יכולים להפוך במהרה לשיחה מאוד סוציאלית ואני שמחה על כך שאני יכולה להיות שם עבורן עם כל הכובעים שלי.  

2. מה מדהים אותך בקהילה הזו שנבנתה בקבוצה הסודית? מה סוד הכוח והקסם שלה בעינייך? 
וואו, כל יום מדהים אותי משהו חדש ועם הזמן אני מוקסמת מהקהילה יותר ויותר כי אני מבינה את ההשפעה שלה. הקהילה שלנו היא כוח אמיתי שנוגע, עוזר ותורם לבנות בשלב קריטי, מרגש ולא פשוט בחיים שלהן. תחושת השותפות הזו של כל הנשים המהממות בקבוצה היא באמת חד פעמית בעיני ויוצרת מציאות אלטרנטיבית שבה כולן באותו מקום כמוך. זה מאפשר מרחב פתוח ובטוח שבו מדברים על הכל, והפירגון והרצון הטוב שקיימים בקבוצה מאוד מרגשים.  הקהילה לחלוטין דינמית ונבנית בכל יום מחדש כי היא משתנה בהתאם להרכב האנושי שלה. ללא ספק סוד הקסם שלה הוא נשים - הסטטוס המשותף יוצר כוח נשי חזק ומאוחד.  

3. לאן היית רוצה לראות את הקהילה הזו מתפתחת? מפגשים אופליין? משהו אחר? יש לך איזה ויז'ן לקחת את זה צעד אחד קדימה?

הקהילה מתפתחת בכל רגע, בגודל ובהרכב. ללא ספק הייתי רוצה לערוך מפגשי קהילה ואולי גם מפגשים לבוגרות הקהילה שלנו כתוספת לקהילתיות הוירטואלית. בראש ובראשונה כדי לפגוש את הבנות פנים אל פנים - בכל הזדמנות כזו אני מתרגשת ומאושרת לראותן ולשמוע מהן מה הן חושבות על הקהילה שלנו ומה הקבוצה שלנו מהווה עבורן. זה ללא ספק משהו שעומד במרכז הויז'ן שלי.  יש לי עוד כמה מחשבות ורעיונות אבל אני והקהילה גדלות ומתקדמות ביחד. אז נראה מה יוליד יום- אולי עוד נערוך חתונה משותפת או מסיבת רווקות לכל המתחתנות בקהילה.

gallery 17


עלמה אלוני-רודוי - העורכת הגרפית של כלות אורבניות 


1. מה את הכי אוהבת בעבודה שלך בכלות אורבניות ? מה מושך אותך, כמעצבת לעולם החתונות?

יותר מכל, אני אוהבת לראות את את התוצאות של העבודה שלנו. תוצאות שבאות לידי ביטוי בכמה אספקטים, כשהראשון הוא לדוגמא לקבל תמונות של יום צילום שעבדנו עליו תקופה ולראות איך ההשקעה שלנו התעוררה לחיים. אספקט נוסף הוא ההשפעה על קהל הקוראות שלנו והידיעה שהן קשובות לנו ומאמצות את האמירה שלנו בנושאים שונים. בנוסף, בשנה וחצי האחרונות -  מאז שכלות אורבניות יצאו עם מגזין מודפס - אני ממש אוהבת לקבל אותו מהדפוס בריח החגיגי הזה הישר מהמכבשים. 

2. איזה השפעות נראה השנה בתחום העיצוב והמיתוג? האם ישנן מגמות שנעלמות או נחשבות מיושנות/שחוקות?

אני חושבת שתחום העיצוב והמיתוג הולך למקום יותר מינימליסטי ויותר מדויק. המיינדסט החדש כולל מחשבה על שימוש בחומרים יותר יקרים ופחות מתאמצים. הכמויות והעומס שהיו מורגשים בשנים האחרונות במתנות לאורחים ובמתן שואו מפוצץ של אינספור גימיקים, הולכים ונעלמים. תשומת הלב תופנה לדברים שהם הרבה יותר מחושבים ומהנים. וגם כאלו שפחות מזהמים את העולם שלנו.

בהקשר הזה, מיושן לטעמי לתת ״ארגזים״ של מתנות לאורחים ודברים שהם לא באמת צריכים כמו כובעים, משקפי שמש ממותגים, כפכפים, פיצ׳יפקעס ברחבת הריקודים. אלו דברים שהייתי מציעה לוותר עליהם מפני שמצד אחד, הם מאוד ״זולים״ בנראות ובחוויה שלהם, אבל מאוד ״יקרים״ לעולם שבו אנו חיים. 

3. בקרוב יושק מגזין 2020 המודפס של כלות אורבניות, למה אנחנו יכולות לצפות בו? מה את רואה שיהיה חשוב, בולט ומשמעותי בשנה הבאה עלינו לטובה?  

המגזין הבא מבית כלות אורבניות יהיה השלישי במספר, אנחנו כבר למודות ניסיון, הקהל כבר מכיר ומעריך אותו, והחומרים שיהיו חלק ממנו - כמו בשני המגזינים הקודמים -  יהיו כאלו שנבחר בקפידה יתרה ויכניסו את הקוראות לעולם תוכן עשיר ורומנטי - כמו בבלוג שלנו, אבל עם ערך מוסף.  אם יש דבר אחד שחשוב ומשמעותי בעיני הוא ההמשכיות של השיח הישיר שלנו עם הספקים. התקשורת הזו, והסימביוזה בינינו היא בעלת חשיבות מכרעת והשפעה עצומה  על צילומי האדיטוריאל שלנו ועל בחירת החתונות שיכנסו אל המגזין השנה. 

gallery 18

 

שחר אבנט - אמנית ומעצבת אופנה 

gallery 19
1.  יש לך טביעת אצבע מאוד ייחודית ואוונגרדית, איך מגיבה לזה הכלה הישראלית שהיא מעט יותר שמרנית?

אני מכירה רק את הכלות שמגיעות אליי, ולכן אני אדבר עליהן. כלות שמגיעות אלי בדרך כלל מחפשות להיות מיוחדות, ולהתחתן בשמלה שהיא חלק מהן - שהיא מי שהן רק ביום הקדוש הזה - יום החתונה. ביחד אנחנו בונות לכל אחת שמלה שהיא ממש היא, ולכן גם אם יש כמה כלות שבחרו באותה השמלה, בדרך כלל היא תראה אחרת על כל אחת. הכלות שלי הן יצירתיות, ושמחות, ועבורי זה תענוג להכיר אותן ולעבור איתן את התהליך הזה.  אני נהנית מזה ומאחלת לכל אחת להתחתן בשמלה הנכונה ביותר עבורה. 

2. מה זיהית שחסר בעולם שמלות הכלה שגרם לך לרצות להיכנס אליו? מה היית אומרת שאת מביאה לשולחן שלא היה קודם? 

האמת היא שלא הרבה יודעים את זה, אבל התחלתי לעסוק בשמלות כלה בדרך הטבעית ביותר - החברות הכי טובות שלי התחתנו והלכתי לחפש איתן שמלת כלה, ולא הצלחנו למצוא שמלה שהיא מצד אחד מספיק חגיגית, ומכבדת את המעמד המרגש הזה, ומצד שני יוצאת דופן ומיוחדת. חברות שלי, ממש כמוני, הן נשים מגוונות ויצירתיות והיה להן מאוד חשוב לא להיות כמו כולן. 

בעקבות העובדה שלא מצאנו שמלה עבורן אני הכנתי להן את שמלת הכלה, ההיכרות שלי איתן הפכה את התהליך לפשוט, נעים וכיפי. כך פתאום הבנתי שאם אני הייתי מתחתנת היום זו היתה משימה לא פשוטה עבורי למצוא שמלה שהיא גם מהממת אבל גם מאה אחוז אני - וזה מה שהביא אותי לתחום. מאז ועד היום אני תמיד מדמיינת את עצמי מתחתנת בכל שמלה שאני מעצבת - כך אני יודעת שזה באמת עובד. 

3. מהו הדבר הבא בתחום? מה את רואה כטרנד הלוהט או הכיוון המעניין הבא בעולם שמלות הכלה? 

אצלנו בסטודיו קיימת האפשרות לעבור תהליך עיצובי פרטי בשיתוף קרוב שלי. התהליך ארוך ויסודי מאוד. הרבה מאוד שעות עבודה ופגישות על מנת שנדייק את החלום של הכלה. בתהליך הזה ישנה אפשרות להכין רקמה מיוחדת ואישית לזוג שמתחתן. רקמה ייחודית שלא תופיע על אף שמלה אחרת בעתיד, והיא שייכת לזוג. לעיתים אני גם מכינה לחתן רקמה קטנה לצרף על החליפה שלו. בעיני זה ללא ספק ה״טרנד״ הבא בעולם החתונות - אני חושבת שהיום כמגמה בעולם האופנה בפרט, ובעולם שלנו בכלל - אנחנו מחפשים עוד ועוד דרכים להביע את עצמנו, להבליט את הייחוד שלנו ולא להיות כמו כולם. בעיני, גם בעולם שמלות הכלה, זו ללא ספק המגמה שנראה נוכחת יותר ויותר.

gallery 20

קרן שחם - מאפרת ואושיית אינסטוש 


gallery 21
1. האינסטגרם שלך, בעיקר הסרטונים המהממים והמשעשעים, הפכו אותך להרבה מעבר למאפרת - כוכבת רשת של ממש! זה משהו שקרה במקרה? מאיפה באים הרעיונות והאם את חושבת שהעובדה שאת שמה את עצמך בחזית עוזרת לך ומקדמת אותך בתעשייה?

הסוכנת שלי המליצה לי להתחיל לעשות סרטונים כי טענה שבמציאות אני מצחיקה אותה וזה לא עובר החוצה. מכאן התפקיד היה שלי - למצוא איך אני עושה את זה באופן שמתאים לאופי שלי. וכך עשיתי סרטון ראשון שהפך להצלחה מסחררת. העלתי סטוריז שלי מתאפרת באינסטוש וזה הוביל לשאלות מבנות שאינני מכירה ופשוט אוהבות איפור - משם זה התפתח. אני כל הזמן מנסה לחדש וכך התחיל העניין של הסרטונים המצחיקים כי חיפשתי ייחוד שהוא לגמרי אני. אצלי זה תמיד קשור להומור ולאט לאט הלקוחות התחילו לאהוב את זה (למרות שבהתחלה היו הרמות גבה).

יצרתי נישה שמתאימה לי וזה פתח לי דלת לתעשייה נוספת אני לא רק מאפרת, אני מובילת דעת קהל שמקבלת הצעות וקמפיינים, ואני המאפרת הראשית של סופר פארם -משהו שהגיע בעקבות האינסטוש. וגם אצל הכלות זה עזר. הן באות להתאפר אצלי גם בשביל הוייב - הן יודעת שיהיה פאן. 

2. את חלק מקהילת המאפרים של לנקום, והוצאתם לאחרונה מדריך איפור לכלות. מה את יכולה לספר לנו בקצרה עליו? תני לנו טיפ או שניים שהם מאסט מאסט מאסט לכל כלה מבחינתך?

הבסיס לכל איפור טוב הוא טיפוח העור, אז אני ממליצה לכלה לעשות טיפול החדרת לחות /טיפול זוהר יומיים-שלושה לפני החתונה. חשוב לבדוק היטב שהמאפרת אכן מכינה לה את העור כמו שצריך עם קרם ופריימר. טיפ נוסף: לא ללכת על טרנדים!  גם אם את בונה את הלוק שלך יחד עם המאפרת, בחרי במשהו קלאסי כדי שבעוד עשר שנים, כשתסתכלי על תמונות, תאהבי את מה שתראי.  

3. מה את הכי אוהבת בעבודה שלך באופן כללי ובעבודה עם כלות באופן ספציפי? 

אני נהנית ליצור דברים חדשים ותמיד מחפשת איך להתפתח ולהשתנות - הדינמיות הזו והעובדה שאני אדון לעצמי והכל בידיים שלי - זה מה שאני הכי אוהבת במקצוע. בעבודה עם כלות יש באמת סיפוק אדיר כשאת מביאה מישהי להיראות במיטבה ביום כל כך מרגש וחשוב. זה מדהים לראות תגובה של כלה כשהיא רואה את עצמה בשיא שלה, כשהיא נראית כמו הגרסה הכי טובה ומהממת של עצמה. 

gallery 22

 

מורג מנטל - יזמית אופנה וחצי מהצמד שמאחורי Shoez Web Store 

gallery 23
1. באיזו דרך את מרגישה שהעסק שלכן היה גיים צ'יינג'ר בשוק נעלי הכלות? איזו בשורה הבאתן ומה עוד אתן מתכננות לנו? 

פתחנו את שוז לפני 6 שנים, כשהקונספט היה להכניס שיק וסטייל לעולם נעלי הכלות. התפיסה לגבי נעליים לחתונה היתה מיושנת - לבן, לבן לבן. המטרה היתה לקחת את עולם ההנעלה, להכניס המון פאשן, וגם לשבור את המוסכמה של כלה = נעל לבנה. היה חשוב לנו לשנות את התפיסה ולהדגיש שכל האאוטפיט צריך להיות מושלם - לא רק השמלה. 

בנוסף, שוז התחילה כמותג און ליין כשאחת המטרות הייתה להקל על הכלה ולהוסיף חוויית קניה מיוחדת ושונה. מה שהבאנו זוהי צבעוניות חדשה תוך שמירה על אלגנטיות. הכנסנו גווני ניוד, כסף, זהב ונצנוצים, פודרות וגם המון טקסטורות. יש המון כלות ישראליות שלא אוהבות עקבים ואנחנו שדרגנו את העקב כך שיהיה נוח. הכנסנו את עקב הצ'אנקי, עקב רחב שמאפשר לכלה להנות מגובה, אבל לקבל יציבות ולהתמודד עם גני האירועים בארץ שמלאים בדקים מעץ, מדשאות ועוד מכשולים.

לעונה הקרובה, הולכים להיות הרבה דגמים שהם סגורים אבל פתוחים - כאלו שנותנים לרגל לנשום ואוספים אותה בצורה אלגנטית. שמנו דגש על נעל שלא תהיה חד פעמית, ולא רק לחתונה. בנוסף הכנסנו קולקציה סניקרס משודרגת, טרנד שמאוד רלבנטי לחורף הקרוב - מנצנץ ואלגנטי. 

2. יש טרנדים לשנה הקרובה בנעלי כלות שאת כבר יכולה להצביע עליהם?
הטרנד שנראה גם בקיץ 2020 וגם כבר עכשיו הוא הסולייה המרובעת שתיכנס גם לעולם נעלי הכלות. היא מאפשרת יציבות, האצבעות לא בורחות קדימה והמראה חשוף יותר.  בנוסף, נראה פפיונים קטנים ועדינים, כמו גם נצנוץ אלגנטי. 

3. מה הכי חשוב לכלה הישראלית בנעליים שלה לחתונה? מה מייחד אותה? יש משהו שמאפיין אותה? 

הכלה הישראלית פחות אוהבת עקב גבוה אבל לא מוותרת עליו. .עם זאת, חשוב לה להרגיש נוח ועל זה היא לא מתפשרת - תמיד תהיה החלפה של נעליים לזוג ידידותי יותר. בנוסף,  הופתענו לראות שב-2019 היתה עליה של 40% בקניות און ליין. הכלה הישראלית מאד מתקדמת ופתוחה יותר וזו בהחלט מגמה משמחת.

gallery 24


gallery 25

רותם נחום  - מייסדת המרקחה 

gallery 26
1. מאיפה הגיע הרעיון ליצור מתנות-מבוססות-ניחוח? מה יש לדעתך בחוש הריח שכל כך חשוב לחוויה?

ריח עבורי הוא כלי להגיע לאנשים ולחבר אותם לחוויות משמעותיות. מחקרים הוכיחו שזיכרונות שמתעוררים עקב הרחה גורמים לפעילות מוחית חזקה יותר באזורים האחראים על רגש ולכן עוצמת הרגשות שאנו חווים חזקה יותר. הרעיון לייצר מתנות מבוססות ניחוח נולד בחתונה הפרטית שלי כשרצינו להעניק לאורחים מתנה שתחזיר אותם לרגע המיוחד שלנו ושתהיה שימושית וכיפית.

2. איך ומתי השתלבת בעולם החתונות? האם פתחת את העסק במטרה/ידיעה שמתנות לאורחי חתונה הם ביג דיל? ומה צופן העתיד תחום הזה?

בעלי ואני הבנו שיש פה קטע מגניב ושהרבה אנשים מחפשים דרך מקורית להודות לאורחים שלהם עם מזכרת קטנה. בגלל שכל עניין החתונה היה עוד טרי החלטנו לנסות ולראות את התגובות בקרב כלות נוספות. פיתחתי קולקציה של ניחוחות ומוצרים, נפגשתי עם הרבה זוגות, למדתי מה חשוב להם ולאט לאט הדברים התגבשו לשירות שאנו נותנים היום. הופתענו מכמות התגובות והפרגון שקיבלנו והרגשנו שממש הבאנו בשורה לעולם החתונות. היום אנחנו יודעים להגיד שזה הרבה מעבר למתנה שמקבל האורח - זו חוויה שלמה שאנו מספקים לו ולזוג שמשלבת את כל החושים.  

3. מה החווייה שלך מעבודה עם זוגות? מה חשוב להם שהאורחים ירגישו ו"יקחו איתם הביתה" (תרתי משמע)?

אחד הדברים האהובים עליי היא פגישת הניחוחות שאני עורכת עם הזוגות שלנו. בפגישה הזוג מספר לי על עצמו, על האירוע שהוא מתכנן והאופי שלו ועל בסיס ההיכרות והשיחה עם בני הזוג אני עוזרת להם לבחור את הניחוח הנכון ביותר עבורם מתוך פלטת הריחות שלנו. התהליך של בחירת הריח חושף בפניי את הדינמיקה בין בני הזוג ונותן לי הזדמנות להיות שותפה ולהכיר אותם יותר לעומק.

אחד הדברים שהכי חשובים לזוגות שלנו הוא לשמור על האופי של האישי של המתנה שכל אורח מקבל, לכן כל המוצרים שלנו נעשים בעבודת יד ובהתאמה אישית ללקוחות שלנו. 

gallery 27



עדי שלום - האישה מאחורי ממגנטוס

gallery 28
1. מגנטים בחתונות התחילו כמעין גימיק והפכו למאסט. הם גם התפתחו ברמת האיכות וכעת למצוא צלם מגנטים מעולה זה לא פחות חשוב מלמצוא צלם סטילס. איך את את מסבירה את זה? למה הפכו מגנטים לאטרקציית חובה? 
המגנטים התחילו בתור גימיק מגניב אבל זה תפס בצורה כזו כי זאת פשוט המתנה הכי כיפית שאורח יכול לקבל - מזכרת שנשארת לאורך זמן. בנוסף, גם לא מדובר בהוצאה גדולה. כמו בכל תחום חדש, גם ספקי המגנטים התמקצעו עם השנים והיום הרמה היא מאוד גבוהה. הדרישה מהם היא לא רק לתת מזכרת באיכות טובה אלא לספק צילום מקצועי ומעניין, לתפוס רגעים, ולהיות בעצם עוד צלמי סטילס באירוע.  

2. מה מתחדש בתחום המגנטים? יש הדפסה על בלוקים, אבל לאן עוד אפשר להרחיב את זה? אין איזו תקרה של יצירתיות כשזה מגיע לתחום המאד נישתי זה? איך את רואה את זה? 

זוגות רבים רוצים לבדל את האירוע שלהם ולכן כל הזמן יש דרישה לחדש ולגוון, אם זה מבחינת המוצר עצמו, צורת ההגשה או תוספות שונות. בכל שנה מופיע משהו חדש שמאיים להיות הדור הבא של המגנטים אבל זה טרם קרה. למגנטים הקלאסיים שכולנו מכירים יש יתרונות רבים ואפשר להרחיב ולהרים את התחום על ידי השקעה רבה יותר בצילום, בעיצוב הגרפי, בצורת ההגשה, בעמדות צילום וכד'.  

3. מה אחוז הנשים בתחום? מה את חושבת שנשים מביאות לצילום וספציפית לצילום מגנטים שהוא קצת אחר? 

אחוז הגברים בתחום המגנטים גבוה יותר, ולמרות שיש לא מעט נשים בתחום עדיין יש  לקוחות שמופתעים לשמוע קול של אישה כשהם מתקשרים לקבל הצעת מחיר. באופן כללי אני חושבת שנשים מצלמות בצורה יותר רגישה וביקורתית, אנחנו מודעות לכל השריטות ולכל הפתרונות כדי שהתמונה תצא הכי מחמיאה שיש. אלבומים של צלמות בדרך כלל ירגשו אותי ממש גם אם לא אכיר את הזוג. בתחום המגנטים, הנשים (בין אם כצלמות או כעורכות) נותנות יותר תשומת לב לפרטים הקטנים ובסופו של דבר מספקות מוצר טוב ומוקפד יותר.

gallery 29

gallery 30

gallery 31



נטע זאבי - DJ 


gallery 31
1. בשנים האחרונות הפכו דיג'ייז בחתונות לאחד האלמנטים הכי חשובים באירוע. אם פעם היה פשוט מישהו שמשמיע להיטים, היום חתונות מתהדרות בדיג'ייז שהם אמנים לכל דבר - כאלו שמרימים קרחנה כמו בפסטיבלים הגדולים בעולם. יש לך הסבר לשדרוג הזה במעמד הדיג'ייז ולחשיבותם בחתונות?

חתונות בעצמן הפכו לסוג של פסטיבל והן גדולות יותר ומושקעות יותר. אז בהתאמה, גם ה-DJ צריך להיות סופר אנרגטי ולתת בראש. התמהיל של הקהל משתנה כמובן מחתונה אחת לאחרת וצריך לדעת להתאים את המוזיקה לאותו קהל ולעשות זאת עם רגישות ותשומת לב. החשיבות של ה-DJ גדלה כי יצאנו מהבנאליות. חתונה כבר לא טקסיות ובנאליות, הן הפקות של ממש. התעשייה גדלה והתפתחה והיום DJ צריך לבוא עם הרבה אופי ולהיות באמת ייחודי על מנת לבלוט. 

2. מה את הכי אוהבת בתהליך העבודה עם זוגות לפני החתונה שלהם?

יש המון דברים שאני נהנית מהם בתהליך אבל אני אוהבת במיוחד את ההדרגתיות בה נבנית מערכת היחסים שלי איתם. מהשלב הראשוני בו הזוגות מגיעים עם המון סימני שאלה ומתח ואז כשלאט לאט אני מרגישה שהם צוברים ביטחןן. כשהם מבינים שאנשי המקצוע באים לעזור להם ולהיות שם בשבילם, והתחושה הזו  שאנחנו בראש אחד, והם נעשים נינוחים, והלחץ שלהם הופך להתרגשות. זה תהליך מקסים שמרגש אותי כל פעם מחדש. 

3. את מורה לשחמט ביום ודיג'יי בלילה - ספרי לנו קצת על הבאלנס המעניין הזה? האם למרות הניגוד, שני התחומים האלו בחייך מזינים זה את זה באיזושהי צורה? 

אני בטוחה שהם מזינים זה את זה. DJ זו עבודה של לילות, וקמים בצהריים ואז מה? אני שמחה שיש לי את המקום הזה למשהו נוסף ביום שמספק אותי - ללמד ולהעביר ידע. אני מרגישה ששני התחומים דווקא משלימים זה את מבחינת עשייה - שיש הרבה ממנה מהלך היום. בשני העולמות יש רוב גברי בולט אז גם במובן הזה הם פחות מנוגדים זה לזה ממה שנראה לעין. מוזיקה והלימוד הם הצדדים הרגישים שלי שבהם אני יכולה לבטא את עצמי, להתרגש, למצוא מומנטום ולהתאים אותו לקהל.

gallery 33


 
רותם מור דנון - צלמת ועורכת וידאו 

gallery 34
1. איך הגעת לעולם החתונות? איך היית משווה פרויקטים או תחומים אחרים בהם עבדת לעולם המטורף הזה?

עבדתי הרבה שנים בתחום המסעדנות והיו לי בתי קפה בתל אביב. מאוד נהנתי מהמגע והתקשורת עם אנשים. כשבת הזוג שלי נכנסה לעולם הקולנוע והטלוויזיה בתור עורכת וידאו, העריכה החלה לעניין גם אותי ופתחנו יחד עסק לעריכה של חתונות - והוא גדל ממש מהר.

נהניתי מהעובדה שאני עוסקת ביום הכי מאושר של הזוגות, ושאני מצליחה לגעת ולרגש. עם זאת,  הבנתי שהתקשורת עם האנשים חסרה לי ואז החלטתי להיכנס לעולם הצילום ופשוט התאהבתי. נהנתי מהיום עצמו, מחוויית הצילום, ושמחתי שיש לי את האפשרות ליצור מאפס את התוצר המושלם עבור הזוגות שלי.  

2. צילום וידאו לחתונות מאד השתנה בשנים האחרונות והיום כל סרטון היילייטס הוא בגדר הפקה הוליוודית. איך את מסבירה את ההתפתחות הזו? יש לך סגנון שהיית אומרת שמייחד אותך בנוף החתונות? 

בגלל שאני בתחום מעל שמונה שנים, ראיתי וחוויתי את כל השינויים וההתפתחות של הטכנולוגיה וסגנונות העריכה. השינוי המשמעותי היה כמובן המעבר מסרט ארוך, רציף ובסיסי לצילום יותר קצר, מדויק ואיכותי. אני אישית מתחברת יותר לסגנון הטבעי-תיעודי, ומאמינה בלביים כמה שפחות, וללכוד כמה שיותר רגעים אמיתיים מהצד. כך אני שומרת על האופי של הזוג ועל האותנטיות של הסרט. 

3. מה הדבר הראשון שאת מחפשת כשאת מגיעה לפגוש זוג? מה מדריך אותך ביצירת הוידאו המושלם עבורם? יש משהו שאת אוהבת במיוחד בעבודה עם חתנים וכלות? 

הדבר הראשון שאני מחפשת הוא החיבור האישי עם הזוג. ברגע שיש חיבור, הכל פשוט זורם בצורה טובה. הסרטים אצלי מאוד שונים האחד מהשני - כל זוג עם האופי והאנרגיה שלו. ברגע שהצילום אותנטי כל סרט מזקק את האופי של בני הזוג וזה מה שיוצר את השוני בין הסרטים ונותן לכל סרט את הייחוד שלו. 


איה (חצי מהצמד איה ואבי) - שצילמה את ההפקה המהממת שלנו!

gallery 34b
1. איך השתנה עולם החתונות מאז שהתחלת את דרכך בו? מה השינוי הכי מהותי בעינייך?
הצילום השתנה לחלוטין מהימים שהייתי בתחילת דרכי.  היום הוא ברמה הרבה יותר גבוהה. כשאני התחלתי, רוב הצלמים סביבי היו צלמי חתונות "של פעם" ואני הרגשתי שאני מביאה איתי משהו אחר מאחר למדתי אומנות, והייתי באמת שונה בנוף. היום הרבה צלמים באמת טובים והתחרות היא אחרת. באופן כללי, העולם עצמו השתנה מבחינת המדיה והחשיפה. בזכות כל הבלוגים מהארץ ומחו"ל,  כל כלה היום יודעת בדיוק מה היא רוצה. כשאני התחתנתי לפני שבע עשרה שנים, עיצוב היה הדבר האחרון שעניין אותי - לא ידעתי בכלל מה אני רוצה. היום יש כל כך הרבה אופציות וטרנדים מתחלפים. ועדיין, חתונות בבסיסן, הן עדיין תמהיל של חופה-ריקודים-שמח, זה נשאר אותו דבר.  

2. האם יש משהו ייחודי בלהיות צלמת אישה בעינייך? בעיקר בתחום החתונות? האם יש לדעתך לנשים צלמות פרספקטיבה אחרת מאשר לצלמים גברים? 

בוודאי. לאישה יש עין אחרת והיא פועלת יותר מתוך רגש. אני מצלמת עם אבי, בעלי, ואני רואה את ההבדל כל הזמן - הוא עובד לפי השכל ויש לו סדר מסוים לדברים. אני פועלת מהבטן ובגלל זה אני גם מגיעה לדברים אחרים.  בגלל שאני לא תבניתית, אני רואה כל פעם משהו אחר ואני נותנת לזה להוביל אותי שבעיני זה יתרון אדיר. אני לא עובדת לפי סכמות, אני נותנת לעצמי להתרגש, ואני סומכת על האינטואיציות שלי. 

3. את עובדת עם זוגך - איך הדינמיקה ביניכם אחרי כל כך הרבה שנים של עבודה משותפת? האם את חושבת שכזוג נשוי בעצמכם אתם מביאים איזה אסנס אחר כשאתם לוכדים זוגות בתחילת חייהם המשותפים? 

אני חושבת שבאירוע עצמו יש לנו דינימיקה מדהימה - אנחנו עוזרים אחד לשניה ותומכים, גם מבחינה פיזית וטכנית. אם זה לא היה עובד, לא היינו מגיעים עד הלום. אני חושבת שזה שילוב מעולה כי אישה וגבר מביאים נקודות מבט שונות. אני גם מאמינה שלכלה יותר נחמד שיש איתה אישה. אני חושבת שאני יודעת למצוא זוויות נכונות יותר לכלות ואני רואה דברים שצלם גבר לא היה רואה. כזוג אנחנו מביאים אנרגיות מדהימות ומשפחתיות.

gallery 35

gallery 35

gallery 35

 



gallery 35


קרדיטים:

צילום סטילס: איה ואבי / ayavi@
צילום וידאו: רותם מור דנון
לוקיישן: טרמינל / terminalhall@
עיצוב: Mint Design 
פרחי נייר: instaflowers.il@
הפקה: כלות אורבניות והטרמינל
מתנות ממותגות: המרקחה / hamerkaha@
צילום מגנטים: ממגנטוס / memagnetos@
 

משתתפות: 
נטע זאבי: דיג'יי / nettazeevy@ 
מורג מנטל: שוז ווב סטור / shoezwebstore@
 עדי שלום :ממגנטוס
רותם נחום: המרקחה
איה (מאיה ואבי)
רותם מור דנון: צילום ועריכת וידאו
קרן שחם: מאפרת / kerenshaham@ 
 שחר אבנט: מעצבת אופנה / shahar.avnet@ 
 צוות המינט דיזיין / mint_design@ 
עלמה אלוני-רודוי: כלות אורבניות 
אמילי ביטון: כלות אורבניות