Picture Perfect: יוני בכלות אורבניות

01.06.22

יוני שמח, אהובות!

 

סאמר וייבז מתחילים להיות מורגשים אול אובר, ואנחנו מקוות שאת השורות האלה אתן קוראות ליד איזו בריכה צוננת, או לפחות במזגן, עם דרינק כיפי והמון קוביות קרח. צ'ירז לעונה החמה!

 

החודש נתמקד באחד הנושאים הכי חשובים סביב החתונה שלכן: הצילום. מה שמהווה את המזכרת האולטימטיבית מהיום שחיכיתן לו כל כך. כפי שאתן כבר יודעות, אחד הדברים המהותיים בבלוג שלנו היא הצד הוויזואלי של האיוונט שלכן, והצילום הוא אחד המרכיבים החשובים בקוקטייל. לכן, החודש נדאג לכן להמון השראה לחתונה הפרטית שלכן וניגע בנושא משלל זוויות פוטוגניות למדי. המון ממתקי עיניים מתוקים ויפים במיוחד מובטחים.

 

יוני הוא חודש הגאווה, ולכן ניתן בשבועות הקרובים מקום של כבוד בבלוג לחתונות גאות ומלאות סטייל, שמככבות אצלנו גם לאורך השנה כולה. כי לאב איז לאב, ואנחנו מרגישות שלגמרי הגיע הזמן שזוגות להט"בקים יוכלו להינשא בכל דרך שהם רוצים ורוצות, כאן בישראל.   

 

מעבר לכך, החודשים הקרובים הולכים להיות סופר מרגשים עבורנו, מכיוון שאמילי המהממת, מנהלת הקבוצה הסודית וחברה אהובה שלנו, מתחתנת. כפי שכבר התחלנו לעשות, אנחנו נלווה ונתעד את הבסטי בדרך לאירוע הפרטי שלה, וגם אתן תוכלו להציץ ולהשתתף איתנו בכל החוויות הכיפיות וההפתעות שבדרך. בהחלט יש למה לחכות!

 

חודש נעים לכולכן,

צוות כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות