Happy New Year: ינואר בכלות אורבניות

31.12.20

ינואר שמח ושנה חדשה ומושלמת לכן יקירות!

 

פתיחה של שנה אזרחית היא תמיד חגיגה עבורנו, והשנה – למרות הסגר וחוסר היכולת לחגוג בגדול אנחנו מרגישות שהשמחה משמעותית מתמיד. מבצע החיסונים כבר כאן, אפשר ממש להריח את הסוף של הקורונה, ואנחנו כבר מדמיינות את עונת האירועים הקרובה כאחת כזו שבאמת לא תישכח במהירות. אבל בינתיים, אנחנו עדיין בתקופת ביניים שכוללת סגר ושמירה הדוקה על ההנחיות. דווקא עכשיו זה חשוב במיוחד כדי שנגיע במהירות לצד השני של כל הסיפור הזה במינימום נזק, ונחזור לשגרה שכולנו כל כך מייחלות ומצפות לה. שגרה של חגיגות, חיבוקים, ריקודים ונשיקות חמות עם כל הקרובים שלנו.

 

אז בחודש הקרוב נספק לכן, כמו שאתן רגילות לקבל מאיתנו, תכנים מלאי יופי ומחשבה שירככו לכן את התקופה הדו קוטבית והקצת מוזרה הזו של סגר מצד אחד וחיסונים מצד שני. כמובן שהבלוג שלנו ימשיך להיות המקום לראות בו את החתונות הכי יפות, מושקעות ומרגשות שתוכלו לקבל מהם רעיונות לאירוע שלכן. מעבר לכך, נמשיך לספק לכן השראה עם כתבות DIY והפקות יפהפיות, ומבטיחות לכן פריימים שתוכלו לבהות בהם שעות, כיאה לתקופת סגר.

 

אז אנחנו פותחות את השנה באנרגיות סופר אופטימיות, ומזמינות אתכן להמשיך ולעשות כמונו. אתן תמיד מוזמנות להיות פעילות בקהילה שלנו ולשאול כל שאלה בקבוצה הסודית. תמצאו שם המון כלות במצבכן שיתנו לכן כוח, מידע ותמיכה. ואנחנו כמו תמיד, זמינות בוואטסאפ לכל התייעצות. עוד קצת, וזה נגמר.

 

אז ברוך הבא 2021, חיכינו לך:)

שיהיה לכן חודש חמים ונעים,

צוות כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות