סיפור אהבה בשלושה פרקים: הקולקציה של אלי שטרית

09.05.21

הקולקציה החדשה של אלי שטרית, 'Desert Couture', מספרת סיפור נפלא בשלוש מערכות שונות, ויוצרת מגוון של אפשרויות ללוקים כלתיים, כשהמשותף בין כולם הוא הגימורים המושלמים והאווירה המוקפדת, גם בשמלות הנון שלאנטיות ביותר. 

 

1

 

3

 

4

 

6

 

הקו המרכזי המוביל את הקולקציה הוא המראה הנקי והאלגנטי, שבא לידי ביטוי בשמלות חלקות ומדוייקות, בסטייל על זמני שהופך אותן רלוונטיות ושיקיות פוראבר, אך עם קריצה גם לטרנדים העכשוויים. 

 

הלוקים באווירה הקלאסית כוללים שמלות עם קשירות מעניינות, מחשופי קולר, שסעים מיוחדים ואוף שולדר, כולל טוטאל לוק מושלם של חליפה חושפת טבור עם ז'קט תואם.  

 

2

  

9

 

10

 

12

 

13

 

16

 

בקולקציה תמצאו גם שמלות משי קלילות באווירה נשית ועדינה, אך גם מתוכחמת, עם שרוולים יצירתיים ואפילו חגורות. לצידן, יצר המעצב גם שמלות בסטייל בוהו, בשילובי טכניקה מפורטת ודיטיילים שמוסיפים להם טאצ'ים גלאמיים יותר. 

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

כך, הקולקציה נעה בין שמלות חלקות וקלאסיות עם טוויסטים מיוחדים, לבין רגעי זוהר עדינים ועד לנגיעה בבוהו-שיק. ועדיין - הקולקציה כולה מדברת בשפה אחת. היא מתאפיינת בתפירה עילית מרשימה ובבדים איכותיים, וטביעת ידו של המעצב ניכרת בהן למרחוק. 

 

23

 

24

 

25

 

הסיפור של החתונות בעונה הקרובה הוא סיפור של הגשמת חלומות, ובקולקציה הזו כל כלה תוכל למצוא את ההתאמה המדויקת, ולהגשים ליום אחד את הפייריטייל הפרטי שלה. בין אם מדובר בשמלה נסיכתית, בוהמית או קלאסית - ב-Desert Couture כלות רבות לא יתקשו למצוא את המאץ'.  

 

27

 

29

 

30

  7

 

קרדיטים:

צילום: מיכאל שטרית

איפור: חן אלקבץ

שיער וקריאייטיב: לירז אגם

דוגמנית: רון בר

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)