The New Wave: אוגוסט בכלות אורבניות

02.08.20

אוגוסט שמח יקירות,

 אנחנו יודעות שהתקופה הזו די משונה, בלשון המעטה. הימים המרגשים ומלאי הפרפרים בבטן התחלפו בהרבה חוסר ודאות ובלבול. אז קודם כל אנחנו רוצות להזכיר לכן שאתן לא לבד! יש לכן אותנו ואת הקהילה המדהימה שבנינו, ויש מי שיושיט לכן יד מכוונת ויימצא עבורכן את האור, גם כשנדמה לכן ששוררת מסביב אפלה. 

 

מלבד זאת, אנחנו רוצות לספר לכן שתחושת הבלבול התחלפה אצלנו שוב בהתרגשות מתוקה. הסיבה לכך היא הוויז'ן החדש והמהמם שגיבשנו לתקופה הזו. הכירו את הניו וייב - הגל החדש של החתונות שנולד בזכות הקורונה, אבל גיבש לו חיים משלו וסטייל טו דיי פור. כן, דווקא רוח התקופה שמכתיבה הצטמצמות הובילה לדיוק והקפדה, וליצירת חתונות שכמה שהן קטנות, כך הן יפהפיות, מכיוון שכל פרט בהן מושקע ומלוטש. 

 

כי אם אי אפשר לנסוע לחו"ל, החודש אנחנו רוצות להביא לכן את חו"ל לכאן, ולמלא אתכן בהשראה לחתונות שמזכירות את מה שאנחנו מכירות רק בפינטרסט ובאינסטוש. אנחנו רואות בעיני רוחנו בתקופה הזו חתונות שמתקיימות בלוקיישנים מיוחדים כמו יקבים, חופים ושמורות (אבל גם בבתים פרטיים יכול להיות מושלם!), עיצוב מרהיב שכולו פיין, והשקעה מיוחדת באורחים האהובים מכיוון שנבחרו בפינצטה. דיוק הוא שם המשחק, ואנחנו מרגישות שהעולם היה בדרך לשם אניווי, הקורונה רק נתנה לו את האקסטרה פוש.    

 

מעבר ליופי ולשיק שאנחנו בטוחות שתאהבו, יש כאן רובד נוסף: חתונות שיש בהן מקום מיוחד לאהבה שלכם לזרוח עם השקעה בצילומי זוגיות מיוחדים, הקראת ברכות מתחת לחופה ובכללי - איוונט שבו יש הרבה פוקוס על בני הזוג, ולצד זה גם על הטעם האישי והיצירתיות שלכן.  

 

אנחנו מקוות שהקונספט מעורר בכן שמחה והתלהבות כמו שהוא מעורר בנו, ועושה לכן חשק להיכנס שוב למוד של עשייה. אם היתה לכן התלבטות אם לחכות או לקיים אירוע עכשיו, אנחנו אומרות רוצות לחזק אתכן ללכת על זה עכשיו, ובכל הכוח. וליצור דווקא עכשיו אירוע שיהיה באמת בלתי נשכח. 

 

שיהיה לנו קיץ נעים, מלא בריאות והשראה,

 

צוות כלות אורבניות

מאת:כלות אורבניות