פרויקט צילום מיוחד - חלק ראשון

28.05.15

מייל צנוע ואפילו קצת ביישן נחת בתיבה שלנו לפני כמה שבועות ושם, סיפרה הצלמת האוקראינית אנה סמיונובה (Anna Semenova) על ז'אנר הצילום היפיפה שבו היא עוסקת - צילום בודואר - ועל כוונותיה לנחות בקרוב בארץ כדי להעצים נשים מקומיות. גם ההצעה לשיתוף פעולה לא איחרה לבוא ולאחר שהצצנו בעבודותיה, היה ברור שנרצה לצפות באנה עובדת בלייב.

 

 

 

 

 

אז קודם כל גייסנו דירה מהממת לטובת הצילומים. בבן יהודה שוכנת לה הדירה החלומית, שבה יש עיצוב מדויק בסגנון רטרו, תקרות גבוהות ובעיקר המון אור טבעי שפורץ מבעד לחלונות הגדולים ומלטף את כל מי שחולף על פניהם - שילוב מושלם לצילומים, כך חשבנו.

 

 

 

שנית, היינו צריכות אישה מעניינת וייחודית אשר אותה אנה תוכל לתעד מבעד למצלמה שלה. מיד כל החושים שלנו הצביעו על לילו שלו, שהיא לא רק חברה טובה, אלא גם בלוגרית בחסד עליון. לילו עוברת לאחרונה תהליך אישי מורכב ומרגש, שאותו היא מתעדת באומץ רב ולכן היה ברור שהשילוב של האישיות שלה, עם הנסיבות המיוחדות של חייה וכמובן גם היופי הפנימי והחיצוני שלה - הופכים אותה לדוגמנית מושלמת.

 

 

 

 

 

לסט הצילומים הביאה איתה לילו גם את הצד הפגיע שלה, שנחשף לעתים מבעד לתמונות וגם את הצד העוצמתי, זה שגורם לה תמיד להמשיך הלאה ועל כן אנו אוהבות אותה כל כך. כל הרגשות הללו שצפו תוך כדי המחישו לנו בדיוק עד כמה צילומי בודואר תורמים להעצמה האישית ועד כמה יש בהם משהו משחרר.

 

 

 

 

 

אז הכל היה מוכן והתכנסנו יחדיו ביום הצילומים. שום דבר לא באמת הכין אותנו לנוכחות של אנה, יחד עם סט המצלמות המשגעות שלה ולצדה ג'ן סלדקוב, מתעד במקביל לה ומביא אינטפרטציה משלו לחוויה. האווירה הייתה ממש מחשמלת והיה תענוג לצפות בכל אחד מהם בנפרד וגם יחד - עובדים. כל פריים וכל מצלמה יוצרים פרספקטיבה חדשה לחלוטין אודות לילו: לעתים חושפים את הצד הפגיע שלה, לעתים את הצד האמיץ, מקלפים ממנה שכבות של מגננות עד שנשארת האמת החשופה שכובשת את המסך ונוגעת בלב.

 

 

 

 

 

 

התמונות שאתן רואות היום הן רק חלק אחד מתוך פרויקט תיעודי מיוחד שבו נחשוף זווית נוספת של אנה וגם של ג'ן. כבר לא יכולות לחכות לפוסטים הבאים בסדרה!

 

קרדיטים

הפקה: כלות אורבניות

צילום: אנה סמיונובה (Anna Semenova)

דוגמנית: לילו שלו

איפור ושיער: יערה מרדכי

דירה: לינק

עיצוב הדירה: סטודיו פרי

סט הלבשה תחתונה ראשון: Ugly Duckling

סט של כותונת + גופיה ותחתונים: גרטרוד

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)