כוכבי הפינצטה - אוקטובר 2015

09.11.15

חודש אוקטובר היה חודש מעניין, על כך אין עוררין. אנו מדברות עליו בכמה רמות, גם הכללית וגם מבחינת עולם האירועים, אך כמובן שיש קשר ישיר בין השניים. 

 

מזג האוויר הסוער של החודש האחרון השפיע לבטח על זוגות שלא תכננו תנודות שכאלה ביום חתונתם אך כמו תמיד, אנו חושבות שגישה חיובית והיכולת לזרום עם שינויים - יכולה להוציא את המיטב גם ממצב קודר, תרתי משמע.

 

חודש אוקטובר גם סימן את סיומה של עונת האירועים של קיץ 2015 ובמובנים רבים הסיום הזה, מבשר על הרבה התחלות: התחלה של עונת אירועים חדשה, תחילת עונת החורף ותחילתה של 2016 שמתקרבת אלינו בענק.

 

אז כלות יקרות, אתן מוזמנות לקחת פנקס ועט - וללקט את ההמלצות השוות ביותר אודות נבחרת הכוכבים, הישר מן הפינצטה שלנו, מוכנות?

 

✮✮✮

דפנה בר-אל

 

דפנה בר-אל

 

אם יש מישהי שעליה יש לנו גירל-קראש אמיתי, הרי שמדובר בדפנה בר-אל, אמנית איפור ושיער בחסד ומומחית בכל הקשור לענייני רטרו ופין-אפ. את הכלות של דפנה אירחנו על גבי דפי הבלוג-מגזין לא פעם ולא פעמיים ובכל פעם היה להן לוק של כוכבניות מהעבר, וינטג' גלאם במיטבו!

 

✮✮✮

אפיקייס

 

אפיקייס

 

כשמדובר באטרקציות לאירועים, אפיקייס מביאים אלינו את הבשורה החמה: רקעים צבעוניים וחווייתיים, עם מגוון של פרופס, שממש ייגרמו לאורחים להרגיש כמו בסט של סרט. את הצילומים ניתן יהיה להדפיס כתמונות פולארויד או בתור קייס לסמארטפון.

 

✮✮✮

אלי שטרית

 

אלי שטרית

 

הכלות של אלי שטרית נראות כמו כוכבות הוליוודיות לכל דבר ועניין. הבדים העשירים, הגזרות חובקות החמוקיים וההקפדה על הפרטים הקטנים, גורמים לכלות לזהור כמו כוכבי השמיים ומעניקים להן את הביטחון לנצנץ כל הערב.

 

✮✮✮

סטודיו ציפורות

 

ציפורות

 

גם אם לפעמים נדמה שכבר קשה להפתיע אותנו, סטודיו ציפורות מוכיחות לנו שלגמרי אפשר. לא רק להפתיע: כי אם גם לרגש, לשמח, לגרום לנו להחסיר פעימה. כך בדיוק אנו מרגישות כשאנו מביטות בעיצובים הבהירים, היפיפיים והמדויקים של בנות הסטודיו, לצד מוצרי המיתוג וההזמנות היפות.

 

✮✮✮

35MM

 

35MM

 

35MM מביאים עמם בשורה כיפית, צעירה ומרעננת לעולם צילום האירועים. צילומים יפיפיים, טרנדים שבהם כל פריים נראה כמו אדיטוריאל מתוך מגזין נחשק, לצד החיבור האמיתי לזוגות - כך בדיוק נוצרים הרגעים הבלתי נשכחים, שנראים ומצטלמים כל כך יפה.

 

✮✮✮

Blush design

 

BLUSH

 

אם יש מישהי שהיא סמל לחריצות ויצירתיות, הרי שמדובר במעיין כרמי מ-Blush, אשר שום משימה או בקשה הן מעבר ליכולות שלה. את הרצונות של הזוגות שלה היא מגשימה במדויק ואף יותר מכך, שהרי העיצוב בסופו של דבר עולה על כל הציפיות, כאשר במו ידיה החרוצות היא רוקמת סיפור אגדה יפיפה.

 

✮✮✮

Fatcat

 

FATCAT

 

"עד מתי האורחים יישארו איתנו?" - זו שאלה שמעסיקה זוגות רבים והתשובה לכך מאוד ברורה - זה תלוי עד כמה ה-DJ שלכם הוא טוב. כשה-Dj's של FatCat נמצאים על העמדה, יכולה להיות לכך רק תשובה אחת: עד מאוחר! כי מי ירצה לרדת מהרחבה כשהוויבז טובים כל כך והמוסיקה משובחת?

 

✮✮✮

הבאר של סבא

 

הבאר של סבא

 

כל חתונה וכל אירוע שמתקיימים בבאר של סבא, נראים יותר כמו הפקה שיכולה להתפרסם באדיטוריאל נחשק. ההקפדה על הפרטים הקטנים, האסתטיקה והנגיעה בטרנדים היא שהופכת כל אירוע לבלתי נשכח, הכי חו"ל שיש.

 

✮✮✮

קסטיאל אירועים

 

קסטיאל אירועים

 

התחושה כשמתקבלת בתוך מתחם האירועים קסטיאל היא של משהו מרענן וחדשני. המבנה התעשייתי בשילוב המיקום השיקי וההקפדה על הפרטים הקטנים והגימור, הם אלו שתורמים להרגשה ומשאירים אותנו עם חיוך גדול.

 

✮✮✮

הלנה קולן

 

הלנה קולן

 

להעיף מבט בקולקציה החדשה של הלנה קולן זה ממש לא מספק, כי מהרגע שנחשפנו לכל היופי הזה, היינו צמאות להביט בו שוב ושוב (ושוב!). בדים עכשוויים, גזרות מדויקות, נגיעה בטרנדים לצד קלאסיקות מנצחות, כל אלו הופכים את תמהיל השמלות של הלנה לחלומה של כל כלה אורבנית.

 

✮✮✮

ישראל קמחי

 

ישראל קמחי

 

אם יש מישהו שאוהב, מבין, חי את תחום המוסיקה - הרי שמדובר בישראל קמחי, שהביט פשוט זורם לו בעורקים. את כל הידע העצום ואת חוש הקצב הזה הוא גם מפיץ לזוגות ולאורחים שלו, תוך שהוא מדביק אותם בחיידק המוסיקה עד שהם מסרבים לרדת מהרחבה.

 

✮✮✮

&HIGH

 

&High

 

בלבו של מתחם אירועים מוקף בגינה ירוקה, ממוקם ה-&HIGH - לופט באווירה אורבנית ונוף על כל תל אביב היפה, מבית היוצר של הריברסייד וגלריית דובנוב המעולים. מדובר במקום שיקי ומעוצב לעילא, המתאים לזוגות תל אביביים במהותם שלא רוצים להתרחק מהעיר ובאמת שאין סיבה, ב-&HIGH אפשר למצוא את הטוב בכל העולמות.

 

✮✮✮

גלריית דובנוב

 

גלריית דובנוב

 

באחד הלוקיישנים הרותחים ביותר בתל אביב עומדת לה גלריית דובנוב שבהחלט מתאימה לנוף האורבני המקומי. עיצוב שמדבר בשפה גבוהה לצד גישה חמה ומזמינה - יוצרים את השילובים האלה שאנחנו כל כך אוהבות ומקומות שמהרגע שדורכים בהם, אין שום רצון לעזוב.

 

✮✮✮

גלריית לורנס

 

גלריית לורנס

 

ביפו העתיקה בין הים לשוק הפשפשים בתוך פנינה ארכיטקטונית יפיפיה נמצאת גלריית לורנס, מקום מקסים לאירועים מיוחדים. הקשתות המעוגלות בקומה התחתונה והנוף הנשקף מקומת הגג יוצרים חוויה יפואית אותנטית באווירה נעימה וחמימה.

 

✮✮✮

גוני שביט

 

גוני שביט

 

הדרך אל ליבנו היא באמצעות צבעים וזו בדיוק הסיבה שלגוני שביט שמור שם מקום של כבוד. גוני משתמשת בגוונים כחומר ביד היוצר ובאמצעותם היא רוקמת אירועים יפיפיים, הרמוניים וצבעוניים - בדיוק במידה הנכונה, בדיוק במידה שגורמת לנו להחסיר פעימה.

 

✮✮✮

איל פריד ועדי הראל

 

איל פריד ועדי הראל

 

בכל פעם שעברנו על התמונות של איל פריד ועדי הראל, הרגשנו כיצד כל תמונה מעוררת בנו רגשות שונים. חלקן מעוררות את בלוטות הסקרנות, אחרות מרגשות, חלק מהתמונות מצליחות לשעשע - ומה שבטוח, אף אחת מהן לא מותירה אותנו אדישות וזהו בהחלט כוחו של צילום יפיפיה, רגיש ואמיתי.

 

✮✮✮

Riverside

 

Riverside

 

כשהטבע פוגש את הנוף האורבני הכה אהוב עלינו, המפגש הזה יוצר אווירה שכמותה לא מצאנו בשום מקום אחר. זה בדיוק מה שקרה בריברסייד, שהפך למארח של מסיבת החורף האורבנית שלנו. מקום שיקי עם נוף חלומי לירקון וקו הרקיע המרהיב של תל אביב. אחח, מה עוד אפשר לבקש?

 

✮✮✮

 

כמה מקומות יפיפיים לאירועים, צלמים מוכשרים, מעצבות נפלאות - פשוט מדור שהוא תענוג צרוף!

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)