מירב ונתנאל, 17.9.14

05.01.15

אחת הסיבות שבגללן אנו כל כך אוהבות את הקבוצה הסודית שלנו, היא שהקבוצה מאפשרת לנו להיחשף לסוגיות הבוערות שעומדות על הפרק - ולספק לכך מענה באמצעות התכנים שמתפרסמים ממש כאן, בבלוג מגזין. אז אחת הסוגיות הללו מתייחסות לכלות בעלות שיער מתולתל, שרוצות למצוא מענה נכון שגם ירגיש להן הכי אמיתי וטבעי שיש - עבורן ועבור רעמת השיער שלהן. כשנתקלנו בלוק היפיפה של הכלה אותה אנו פוגשות היום, מירב, ידענו שזו יכולה להיות השראה מושלמת - קלאסית ועדכנית בעת ובעונה אחת, עבור כל אותן כלות אהובות ומתולתלות שלנו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מיכל לסמן שאיפרה ועיצבה את שיערותיה, אספה אותן לכדי צמה מרשימה שמתחילה אי שם בקודקוד הראש, אז נאספו קצוות שיער אחת על גבי השניה ועם השילוב של כמה קצוות משוחררות - נוצרה תסרוקת מורכבת ועם זאת נינוחה, כזו שיש בה את הטוב מכל העולמות ומעליה - האביזר הכי טרנדי לעונה ומזה כמה עונות ברצינות - קשת פרחים קלאסית... הישר לתיקיית הפינטרסט שלנו!

 

 

 

 

 

 

 

סוגיה נוספת שעולה על הפרק היא היכן אפשר להצטלם בעיר? אז בתל אביב לא חסרות פינות חמד ושדרות רוטשילד באופן כללי נראות ממש כמו גלויה! כעת מצטרף אלינו החתן נתנאל ואנו יוצאים יחדיו לטיול במרכז תל אביב, עם עצירה בחנות של רוני קנטור, אחת החנויות הכי צבעוניות וכיפיות שיש בעיר, או לוקיישן מושלם לצילומים כפי שנגלה זאת מיד.

 

 

 

 

כעת אנו יוצאים מחוץ לעיר, שם פוגשים אותנו עצי דקל יפים שמסודרים כמו חיילים ומהווים גם הם תפאורה מעולה לסשן הצילומים, כך שגם כאן אנו מקבלות את הטוב מכל העולמות - טעימה מן העיר וטעימה מן הטבע!

 

 

 

 

 

 

ואם כבר הזכרנו את נושא השילובים המעניינים, אז גם באירוע של מירב ונתנאל ניתן לפגוש בהם, באמצעות שפע אביזרי וינטג' כמו מכונת הכתיבה שמתכתבת עם העיצוב הנוסטלגי לצד המסיבה עם הפלייליסט העדכני שהרקיד את האורחים עד השעות הקטנות של הלילה.

 

 

 

בני הזוג עצמם לעומת זאת, הם כבר מגיעים מאותו עולם תוכן בדיוק שהרי שניהם מעצבים במקצועם ובליבם - מה שבהחלט מסביר את כל אותן בחירות מעניינות שליוו אותם ואותנו לאורך הפוסט.

מירב ונתנאל היקרים, השילוב המשובח ביניכם ללא ספק עשה לנו את היום!

 

✮✮✮

 

קרדיטים

 

מקום האירוע: "אלה"

עיצוב: אמלי

מוסיקה: גאבר בנד ואודי בלטר
צילום סטילס: שרון כהנא
צילום וידאו: הידד ליטמן
שמלה:אלון ליבנה
איפור ועיצוב שיער: מיכל לסמן
טבעות: נטע וולפה וג'קסון
נעלי כלה: fly foot
נעלי חתן: arama
תכשיטים: אפרת קסוטו
הזמנות / מיתוג: Mrs & Ms- אנחנו
חליפת חתן: אופנת סגל
DIY: מיתוג הזמנה וקישקושים :)
קרדיטים נוספים: זר כלה מארנונים :)

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)