ליאור ודניאל, 15.1.15

02.03.15

הם בדיוק עברו לגור בתל אביב, כל אחד בנסיבותיו שלו - היא עם שותפות והוא עם חברים, בהפרש של שבוע בדיוק אחד מהשני. ליאור ודניאל לא תיארו לעצמם כמה הם עומדים להתאהב בעיר והם לבטח לא ניחשו שהאהבה תמצא אותם כל כך במהרה, אך כמה טוב שזה קרה!

 

 

 

 

התחביבים המשותפים שלהם משלבים את שתי האהבות הגדולים בחייהם: זו לזה וכמובן גם לתל אביב. בימי שישי השניים מטיילים בשוק הכרמל ואת זמנם הפנוי בערבים הם מעבירים בברים המעולים שפזורים ברחבי העיר. הם תמיד אוהבים לגלות מסעדות חדשות בלב העיר ופינות חמד בנווה צדק - תל אביב שהיא אך ורק שלהם.

 

 

 

 

כשהחליטו השניים שהם עומדים להתחתן, היה להם ברור שהם לא עומדים לפנות לשום תבניות קבועות אלא לעשות הכל בדרך שלהם. ליאור ודניאל מגדירים את עצמם כזוג עם הנאות מאוד פשוטות ולכן היה להם חשוב שהחתונה תשקף זאת ואת אישיותם.

 

 

 

 

ההכנות התקיימו בבית ההורים, בעוד ליאור ודניאל התארגנו יחדיו, מוקפים בקרובי המשפחה. תיעוד לכך לא תוכלו לראות בפוסט כי בני הזוג ביקשו שלא יתועד, כך שיוכלו ליהנות מזמן איכות הרחק מעדשת המצלמה, רגע לפני שמתחיל הערב הכי מתועד בחייהם.

 

 

 

 

גם ההופעה של ליאור הרגישה לה הכי טבעית שאפשר: עם הינומה שאיתה התחתנה אחותה הגדולה לפני 12 שנים, תכשיטים שקיבלה במתנה מהוריה לאורך השנים ושמלה שהרגישה בה בנוח. 

 

 

 

 

כדי למצוא מחסה מפני מזג האוויר הסגרירי שבחוץ, פנו ליאור ודניאל יחד עם הצלם דויד סקורי אל הננוצ'קה, דוגמא מצוינת לאחד הברים שבהם הם נוהגים לבלות בעיר ושם הם נהנו מצילומים מיוחדים שכנראה לא היו חושבים עליהם אילו היה מזדמן להצטלם בחוץ.

 

 

 

 

 

 

ליאור ודניאל היקרים, תמיד מעורר השראה לפגוש בזוג שעושה הכל בדרכו שלו!

 

קרדיטים

 

מקום האירוע, בר וקייטרינג: הקומה הרביעית

מוסיקה: נדב ציון
צילום סטילס: דויד סקורי
צילום וידאו: פבל דיברוב
שמלה:Alef Alef
איפור:שירן שפלר
עיצוב שיער:סילביה טובול
טבעות: הידרה
נעלי כלה: couple of
נעלי חתן: שופרא
תכשיטים: וינטג' של אמא
הזמנות / מיתוג: חברה עיצבה (לצערי אין תמונות)
חליפת חתן: מכנסיים וג'קט - story, חולצה לבנה - sketch
עורך טכס: ערן גולדווסר
מתוקים: קייק שופ

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)