כוכבי הפינצטה - יוני 2015

02.07.15

הימים עוברים במהרה, העונות מתחלפות אך יש דבר אחד קבוע שלא משתנה - הפינצטה שלנו תמיד תוססת חיים וזה בדיוק מה שהופך את המדור הזה לאהוב כל כך עבורנו, שהרי הוא מעניק לנו את ההזדמנות לחלוק את כל הכישרון הזה יחד איתכן, כלות יקרות וכך גם למצוא את אנשי המקצוע שילוו אתכן ביום האירוע... כל כך מרגש! אז ללא הקדמות מיותרות, הנה אנחנו מתחילות.

 

✮✮✮

אביגדור

 

אביגדור- אולם אירועים שיקי במיוחד

 

מקום ששימש כמבנה תעשייתי גדול בפיפטיז, הפך ללופט אירועים שיקי במיוחד. שילוב של עיצוב אדריכלי מהפנט וקסם אותנטי של פעם אשר הפכו אותו ללוקיישן אורבני ייחודי בשכונת מונטיפיורי המתחדשת, עם מטבח פתוח בניצוחו של השף רן שמואלי. כל אלה הופכים את אביגדור לאחד המקומות האהובים עלינו בעיר!

 

✮✮✮

Honey&Deer

 

מוצרי נייר של Honey&Deer

 

יש סיבות רבות שבגללן אנו אוהבות כל כך מוצרי נייר ואחת הסיבות הללו היא Honey&Deer, מותג עיצוב ומיתוג - מתוק ומרענן, אשר שם לעצמו למטרה ליצור אירועים שמחים וצבעוניים יותר - ומצליח בכך בגדול. ב-Honey&Deer ניתן למצוא חבילות מיתוג שונות אשר המכנה המשותף ביניהם הוא ברור: המחשבה היצירתית.

 

✮✮✮

איילת שמעוני

 

איפור כלה של המאפרת איילת שמעוני

 

הרכות והעדינות שבה איילת שמעוני מבצעת את העבודה, ניכרת בכל תמונה ובכל לוק שהיא יוצרת באמצעות מגע הקסמים ומברשות האיפור. מדובר במראה שהוא פשוט Flawless, כזה שמעצים את היופי הטבעי, מדגיש אותו ומוסיף לו ברק. כשמדפדפים בין תמונותיה היפות, מבינים בקלות מדוע הכלות מתאהבות בה...

 

✮✮✮

WEDMAN

 

אירוע שאורגן והופק ע"י איתמר ודדי מחברת WEDMAN

 

איתמר ודדי מחברת WEDMAN מאמינים ששום פנטזיה של הזוגות שלהם היא לא פרועה מדי. הודות לניסיון, העבודה הקשה והיכולת שלהם לחבר את כל חלקי הפאזל יחד, הם יוצרים אירועים מותאמים אישית ותפורים בצורה מדויקת לפי רצונותיהם של בני הזוג. כשמביטים בתוצאה הסופית זה פשוט נראה כמו מעשה קסם.

 

✮✮✮

ורד ספיבק

 

איפור כלה של ורד ספיבק

 

למרות היותה אחת מהמאפרות המוכרות בארץ, ורד ספיבק מסרבת לנוח על זרי הדפנה ולכן בכל העת אפשר לצפות ממנה לחידושים. בכל הקשור לתחום האיפור והשיער, ורד תמיד מחזיקה את האצבע על הדופק ואף יודעת לנבא בהצלחה טרנדים עוד לפני שהם הופכים לנחלת הכלל. עם ותק רב בתחום, כלות אשר בוחרות בבית האיפור שלה, בהחלט יכולות להרגיש בבית.

 

✮✮✮

ליאור והדס

 

צילום מתוך חתונה של הצלמים ליאור והדס

 

תשומת הלב לפרטים הקטנים אשר מוגשת כשהיא עטופה בפילטר רך ונעים, הופכת את הצילומים של ליאור והדס למזכרת שכיף לדפדף בה לאורך שנים. הוסיפו לתמהיל גם את היכולת שלהם ללכוד את ההווי של הזוגות באמצעות עדשת המצלמה וקיבלתן שילוב מנצח של שני צלמים ושני כשרונות גדולים.

 

✮✮✮

BEACHA

 

בגדי ים של BEACHA

 

הכלות שמתחתנות בקיץ על שפת הבריכה, משקיעות מאמצים רבים בבחירת בגד הים המושלם, זה שאליו הן יגלשו מיד לאחר ששמלת הכלה תסיים את תפקידה. בגד הים הזה צריך להיות סופר סטייליש, חגיגי מהרגיל וכמובן גם מחמיא - ולקטגוריה הזו בדיוק קולע המותג Beacha שבגדי הים שלו פשוט נראים כמו ממתקים לעיניים.

 

✮✮✮

Monocle films

 

 

מור ואושרי, הצלמים, העורכים והיוצרים של Monocle מגדירים את הפעילות שלהם כיוצרי סרטים קצרים ואכן, כל סרטון היילייטס מרגיש כמו סרט קצר אך מלא עוצמה ורגש, יצירה קצרה שעומדת בפני עצמה. אלא שלא מדובר בסרט, כי אם במזכרת של בני הזוג מן האירוע, אז כמה כיף שהמזכרת שלהם היא כל כך מיוחדת!

 

✮✮✮

בירנצוויג

 

שמלת כלה של בירנצוויג

 

עדי ואופיר תורג'מן, בוגרי שנקר, צמד מעצבים וזוג לחיים - הם העומדים מאחורי מותג שמלות הכלה עתיר השיק בירנצוויג. בסגנונם הצרפתי, מלא התחרות והאפליקציות, מייצרים השניים שנה אחר שנה קולקציות אפופות בסטייל נצחי ורומנטיקה.

 

✮✮✮

אלה אביב

 

איפור כלה של המאפרת אלה אביב

 

עד לביתן של הלקוחות האהובות שלה מגיעה אלה אביב, חמושה במזוודת איפור והמון השראה. האינטרקציה עם הנשים שמקיפות אותה מאפשרת לה להכיר את יופיין הפנימי ואילו מברשות האיפור והטכניקה המעולה שלה מאפשרות לה להביט ולהקרין את היופי הזה גם כלפי חוץ - וכמה שהוא מהמם!

 

✮✮✮

ליבלינג

 

נעלי כלה של ליבלינג שוז

 

הכלות האורבניות שלנו לא חוששות מגוונים ואוהבות אופנה: שילוב שמתגלם בצורה מושלמת בנעלי הכלה של ליבלינג. נעליים בצבעי ניוד, מנטה ואפילו סגול ישתלבו לא רק עם הופעתה של הכלה, אלא עם העיצוב של האירוע כולו. בחירת העורות המשובחים ועבודת היד מבטיחים יצירת דגמים נוחים, ממש כמו לצעוד על ענן פסטלי ומעוצב - בחירה קלאסית אך לא שגרתית ליום החתונה וכמובן גם אחר כך.

 

✮✮✮

מושיקו טישלר

 

 

מושיקו טישלר מגיש את תמונות הסטילס והוידאו כסיפור: כל פריים מופיע בצורה מחושבת ועם זאת גם מכיל בתוכו הרבה רגש, הטיימינג תמיד מושלם והפסקול שמלווה אותם הוא תרגום מדויק של הויזואליות לכדי מוסיקה. יחדיו נוצרת תוצאה הרמונית ושלמה, המאפשרת לנו לערוך היכרות עם הזוגות של מושיקו מבעד למסך.

 

✮✮✮

NO.19

 

החללים המעוצבים של Number 19

 

אריחים מאוירים, קירות אבן חשופים והמון שיק עטוף בטוב טעם. אין ספק שהחללים המעוצבים של Number 19 עושים כיף לכל מי שחובב עיצוב פנים כמונו. האפשרות להתעורר במקום מפנק כל כך לתוך היום שאחרי האירוע או להתחיל את היום הזה בתארגנות במקום, ללא ספק נשמעת לנו סופר חלומית ואנו בטוחות שהכלות שלנו יסכימו.

 

✮✮✮

NULAH

 

שמלות של NULAH

 

בקו התפר שבין העבר לעתיד, נוצר המותג האורבני NULAH, המשלב מסורות עתיקות של אריגה לצד עיצוב נקי ועכשווי. הגזרות המחמיאות והנוחות, הצבעים המונוכרומטיים והטקסטורות הייחודיות נפגשות בשמלות שלחלוטין יכולות לשמש את החברות והאחיות של הכלות האורבניות שלנו, באירועים יפים לאורך השנה.

 

✮✮✮

אורן קאן

 

צילום מקדים מיום החתונה של הצלם אורן קאן

 

עבור אורן קאן הצילום הוא אורח חיים: במהלך שני עשורים התנסה בתחומי צילום רבים, אך ליבו תמיד נמצא עם הזוגות היקרים שלו ובדינמיקה הנוצרת ביניהם במהלך צילום חתונתם ואף בצילומי הזוגיות שלהם. פריים אחר פריים נבנה לו הסיפור של הזוג, סיפור של אהבה המאפשר לנו להתרגש יחדיו.

 

✮✮✮

Starting good

 

 

"Starting good" הוא מיזם חברתי ללא מטרות רווח, אשר מטרתו היחידה היא לקשר בין זוגות המתעתדים להתחתן לבין עמותות בכל רחבי הארץ. התוצאה: מתנות לאורחים שיש בהן ערך מוסף והן מהוות תרומה חשובה לקהילה והזדמנות ליצוק משמעות מיוחדת ומרגשת לתוך יום האירוע.

 

✮✮✮

TOORA

 

שמלת כלה של TOORA

 

בשמלות של TOORA התאהבנו ממבט ראשון: ברכות, בגזרות המלטפות, בתחושה שהן יוצרות, ממש כמו לדרוך על ענן. את התמהיל המדויק הזה הכלות שלנו מאוד אוהבות ואנו לגמרי מבינות מדוע, שהרי כשהוא פוגש את הגוף, נוצר לו הלוק הכי מחמיא שיש.

 

✮✮✮

טראסק

 

אולם האירועים טראסק בנמל תל אביב

 

על שפת הים ממוקם הטראסק, מקום שמבטיח לאורחיו נוף שהוא פשוט עוצר נשימה. חוץ מהנופים היפים והאווירה האורבנית המדויקת, בטראסק ניתן גם למצוא עיצוב סופר מסוגנן, אווירה נעימה וטכנולוגיות חדישות, שילוב שהופך את משימת האירוח לתענוג צרוף.

 

✮✮✮

כלות יקרות, אנו מקוות שגם הפוסט הזה בסדרה היה מועיל לכן, ספרו לנו, מי נכנס לרשימת הפייבוריטים שלכן?

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)