כוכבי הפינצטה - אוגוסט 2015

03.09.15

חודש נוסף הגיע לסיומו, חודש שמסמל את בואו של הסתיו. אז נכון, כרגע זה לא מורגש היטב באוויר, אך עוד לפני שנסיים לומר את המילה "פינצטה" כבר נבחין בחילופי העונות כי זה בדיוק מה שהזמן עושה, טס לו וחומק מבין האצבעות.

 

אם כבר הזכרנו את הפינצטה האהובה שלנו, אז הרי סוף החודש הוא סימן לכך שבקרוב תעלה מהדורה חדשה של כוכבי הפינצטה באוויר ובה נפגוש את כל אנשי המקצוע שעשו את החודש האחרון למה שהוא היה - מלא השראה ורעיונות, אז הנה הם הכוכבים של החודש החולף, חודש אוגוסט.

 

✮✮✮

מיכל הפנר

 

מראה איפור של מיכל הפנר

 

את מיכל הפנר אנו מכירות ואוהבות כבר זמן רב, עוד מהימים בהם השתתפה במסיבת החורף שלנו. עוד מאז התרשמנו מהעבודות הנקיות שלה, מהגישה המקצועית, מהאופן שבו היא מבליטה את תווי הפנים של הכלה או הדוגמנית. אין ספק שמאז היא רק הולכת ומשתבחת עוד ועוד.

 

✮✮✮

אביטל ספורטה

 

שמלת כלה של אביטל ספורטה 

 

על רקע ורדים פורחים צולמה קולקצית הביכורים של אביטל ספורטה כשהיא מתכתבת עם האווירה שמסביב בצורה מושלמת: שמלות קוקטיות, בובתיות ועדינות. את השמלות כולן עטפה אביטל במחירים נגישים וביחס אישי, אותם היא מגישה לכלות שלה בצירוף חיוך, קפה ועוגה - להתחלה מושלמת לתהליך יצירת השמלה.

 

✮✮✮

Michaeli - Tailor made events

 

הפקה של Michaeli

 

Michaeli - Tailor made events מאמינים שכדי ליצור את האירוע המושלם, צריך לדעת לספר את הסיפור שעומד מאחוריו, הסיפור של בני הזוג. לכן, חומרי הגלם שאיתם עובדים במיכאלי הם למעשה השאיפות, הפנטזיות והחוויה האישית של הזוג וכך נוצר לו אירוע בהתאמה אישית, כמו נתפר ממש לפי מידה, אירוע המספר סיפור שכולו אסתטיקה.

 

✮✮✮

חן צארום

 

מראה איפור של חן צארום

 

בעבודות של חן צארום אנו מסוגלות לדפדף שוב ושוב - ושוב, פשוט כי הן כל כך יפות שנעים להביט בהן. חן מוכיחה מדוע איפור ושיער זו אמנות לכל דבר שהרי כל עבודה מעשה ידיה נראית כמו יצירה, פשוט כך. את הטאץ' שלה חן מביאה איתה לכל סט של הפקה ולהתארגנות של כלה - והתוצאה? חלומית בהתאם.

 

✮✮✮

דרור גולן

 

דרור גולן, המפיק והמעצב

 

דרור גולן, האיש שגם שומע, גם חושב וגם עושה - יודע בדיוק, אבל בדיוק מה צריך לעשות בשביל להפיק אירועי בוטיק משובחים, גדולים וקטנים כאחד. אם זו חתונה במטע פקאנים מבודד או מסיבת האביב שלנו דרור יתקתק את ההפקה הכי מעוצבת שיש. והכל עם חיוך רחב, צחוק מתגלגל והמון המון אהבה.

 

✮✮✮

איל הצילום

 

 

אם יש שם חם שעולה שוב ושוב בקבוצה הסודית ובקרב הכלות שלנו, הרי שמדובר באיל הצילום. בין אם מדובר בצילומי סטילס או וידאו, איל יודע לספק את התוצאה הכי מקצועית, אבל חוץ מהפן המקצועי, הוא יודע לספק חוויה, חוויה שיש בה המון רגישות, אינטואיציה ויחסי חברות. את התמהיל הזה הכלות והחתנים לא שוכחים וזה מה שגורם להם להמליץ עליו. 

✮✮✮

זברה

 

זברה, חברת מוסיקה

 

הגרוב של הזברות חודר מבעד לאוזניים, הישר לתוך הלב ומשם לרגליים - במקצב שגורם לנו לשכוח מהכל ופשוט לזוז עוד ועוד, מבלי להפסיק לרגע אחד.

 

✮✮✮

דויד ששון

 

חליפה אלגנטית של דויד ששון

 

כשאנו מדמיינות את דמותו של החתן האורבני האולטימטיבי, עולה למול עינינו תמונה של חתן אשר לבוש בחליפה של דויד ששון ונראה מתוחכם, אלגנטי וסופר Sleek. האימג' הזה הוא אינו מקרי, שהרי כך בדיוק נראים החתנים של דויד ששון, ברגע שהם לובשים את החליפות המדוגמות שלו, הישר כמו מתוך קטלוג.

 

✮✮✮

Sealine

 

אירוע מעוצב ב-Sealine

 

ממש על קו הים, באחד המקומות המרהיבים ביותר בארץ, עומד לו ה-Sealine, מקום שהעיצוב והאירוח הם שני האלמנטים החשובים בו. הוסיפו לתמהיל גם חברות הקייטרינג המובילות בארץ המגישות את מיטב המטעמים לאורחים ותקבלו חוויה מושלמת עם נוף לשקיעה.

 

✮✮✮

הצלמניה

 

עמדת פולארויד מעוצבת של הצלמניה

 

זו כבר הפכה למסורת נחמדה לשלב עמדת תמונות פולראויד באירוע: העמדה הזו מוסיפה טאץ' מעניין לעיצוב הכללי ויש בה מין נימה אישית כזו שהאורחים תמיד אוהבים. הצלמניה הצליחו לרומם את עמדות הפולראויד לרמה של אמנות לכל דבר, שכן את העמדות שלהם לא ניתן לבלבל עם שום דבר אחר, הן כל כך יפות ומעוצבות בטעם!

 

✮✮✮

לימור רוזן

 

שמלה נוצצת של לימור רוזן

 

הנופים האורבניים ומבני הבטון הכבדים משמשים תפאורה וקונטרה מושלמת, עבור הקולקציה החדשה של לימור רוזן: קולקציה שיש בה המון עדינות, שיק ותשומת לב לפרטים הקטנים, או כפי שאנו נהנות להגדיר אותה - קוטור מקומי במיטבו.

 

✮✮✮

פוטופטיש

 

עמדה מעוצבת של פוטופטיש

 

פוטו פטיש מביאים לאירוע תמונות פולרואיד ואיתן גם חוויה שלמה: עמדה מעוצבת ומסוגננת, שיש בה פרחים טריים, מעטפות יפות, חותמות ממותגות וכל מה שצריך כדי לעשות כיף. עמדת הפולרואיד מגיעה עד לאורחים במטרה להשתלב באופן טבעי עם מהלך האירוע, כך אפשר ליהנות מהפתעה נעימה ופוטוגנית מבלי לרדת אפילו לרגע מהרחבה.

 

✮✮✮

רועי גוראי

 

DJ רועי גוראי

 

רועי גוראי מתייחס לעמדת ה-DJ שלו בתור במה ולבמה הזו בתור הבית שלו - מה שבהחלט מורגש באירועים בהם הוא מתקלט. למרות שהוא מקפיד להגיע לכל אירוע כזה עם סט מושלם ומוכן מראש, הוא שומר את היד על הדופק ותמיד ערוך לשינויים ספונטניים במידת הצורך. היכולת הזו להרגיש את הקהל היא שהופכת כל הופעה שלו לבלתי נשכחת.

 

✮✮✮

עידו אדמון

 

אירוע בהפקתו של עידו אדמון

 

עידו אדמון מתייחס ללוקיישנים בטבע כמו לקנבס, עליו אפשר לצייר את האירוע שחולמים בהקיץ בני הזוג, בדיוק לפי הצרכים והרצונות שלהם. איתו, הכל אפשרי! הקשר הצמוד עם הזוגות והחיבור הנכון לסביבה בה מתקיים האירוע, מאפשרים לו ליצור חתונה שהיא פשוט חוויה... בין אם היא מתקיימת במשק, בקיבוץ או בשדה הפתוח.

 

✮✮✮

כל כך הרבה כשרונות, כל כך הרבה ידיים חרוצות, כל כך הרבה השראה - וכל כך הרבה סיבות לאהוב את המדור הזה!

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)