הטרנדים החמים לשנת 2016

28.12.15

אם היינו צריכות לבחור את החלק האהוב עלינו בכתיבת הבלוג-מגזין, כנראה שהיינו בוחרות בדיוק בזה - היכולת לחזות מראש טרנדים, לשתף אתכן בהם ולראות כיצד במהלך השנה הם משתלבים בשפע של אירועים יפיפיים.

 

זה בדיוק חלק מהקסם של להיות עורכות מגזין, היכולת להיות Trend setters, לזהות כל מיני מגמות יפיפיות שהיינו שמחות לפגוש גם כאן אצלנו.

 

כל שנה מביאה עמה חידושים ובשורות - כשהמטרה היא תמיד לעמוד בקצב, להיות עם היד על הדופק, לזהות את הפוטנציאל.

 

כאשר אתן שואלות אותנו איך מוצאים את האיזון הנכון של הטרנדים עם קלאסיות על זמנית, אנו תמיד אומרות שאתן צריכות לסמוך על תחושת הבטן שלכן וכל כלה בוחרת לבסוף בדרך שמתאימה לה. יהיו כאלה שיעדיפו חתונה קלאסית בלבד וזה לגמרי מובן ויהיו מי שיקבלו את הטרנדים החמים בזרועות פתוחות ואנו לגמרי מצליחות להתחבר גם לזה, אין כאן עניין של נכון או לא נכון ואין כאן שום חוקים. 

 

לפני כשבועיים התארחנו במאקו וחלקנו איתם את תחזית הטרנדים שלנו וכמובן שכאן זה המקום שלנו להרחיב, להעמיק, לספר ולנמק את הבחירות שלנו - אז הנה מבט אל הטרנדים שהם הכי הכי מבחינתנו:

 

 

אין ספק שמדובר באחד הטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב, האופנה והביוטי - אז זה לא ממש מפתיע שהוא "זלג" גם לעולם האירועים. יש בו תחושה מאוד יוקרתית, נקיה, Fresh ועוד כל מיני סופרלטיבים שנועדו לתאר כמה אנו אוהבות אותו. מדובר גם בצבע שקל מאוד לשחק איתו, הוא מתאים לקשת רחבה של גוונים: החל מגוונים מונוכרומטיים עד גווני פסטל ואפילו גוונים ניאוניים - ולכל שילוב כזה הוא מוסיף טאץ' מנצנץ ולוקח את העיצוב למקום אחר. יתרון נוסף הוא שבגלל שמדובר בטרנד כל כך חם - באמת שאי אפשר להגזים איתו, הוא תמיד מתקבל בברכה: באקססוריז, בעיצוב ומה לא.

 

 

 

צילום: 35MM, עיצוב: קים ביולו, לוקיישן: &HIGH

 

גם אנחנו בחרנו לשלב נגיעות ממנו בהפקה הפסטלית שלנו והוא לגמרי הקפיץ את העיצוב לרמות חדשות.

 

 

על טרנד ה-Table top כתבנו שוב ושוב, אבל באמת שלא נמאס לנו. זה טרנד שנטע את שורשיו במהלך השנה האחרונה והוא לא הולך לשום מקום. צלמים ימשיכו ליצור סטורי בורד באמצעות השימוש בכל מיני אקססוריז ואנחנו נמשיך להתפעל מהתוצאה. אנו חושבות שזו שיטת צילום יפיפייה וגם הפעם את המקורות שלה אנו מזהות בעולם העיצוב ואפילו הקולינריה - והוא יפה בכל גלגול, כל עוד הקומפוזציה מדויקת ופלטת הגוונים נכונה. 

 

צילום: 35MM

 

צילום: טלי ודבורה

 

צילום: נועה מגר

 

צילום: עידן חסון

 

 

לפעמים לא צריך לחפש רחוק כדי למצוא את פלטת הגוונים המושלמת וההשראה האולטימטיבית לה מגיע מן הטבע. זו הסיבה שאנו אוהבות כל כך את טרנד השזירה בירוק: הוא לא מתאמץ, לא מנסה להרשים, לא מנסה לכבוש. הוא טבעי, פשוט וכובש בדיוק מהסיבות הללו. אנחנו שיחקנו עם האלמנטים הירוקים בהפקת סוכות ומאז התאהבנו בקונספט: עלים על גבי עלים, פלטת גוונים פשוטה, המון ירוק בעיניים, פשוט תענוג.

 

צילום: מאמא צלמים, עיצוב: MINT, לוקיישן: הבאר של סבא

 

צילום: עידן חסון, עיצוב: MINT, לוקיישן: הבאר של סבא

 

צילום: עידן חסון, עיצוב: MINT, לוקיישן: הבאר של סבא

 

צילום: חיים אפריאט, עיצוב: MINT, לוקיישן: הבאר של סבא

 

 

 

צילום: עידן כנפי, לוקיישן: ביער, עיצוב: גרילנדה

 

צילום: LUZ, עיצוב: קים ביולו

 

 

הדרך הבטוחה ביותר להוסיף קצת בלינג בלינג נדרש לאירוע היא באמצעות אורות מנצנצים כמובן. אפשרויות הבחירה הפעם הן רבות: עששיות, נוריות, אורות ניאון מאסיביים - יו ניים איט. בהפקת הפסטל הקסומה שלנו, הלוקיישן שנבחר ה-&HIGH, קיבל את פנינו עם שפע של גופי תאורה מעניינים ושלט ניאוני ענק - וכמובן שזה הוסיף מימד מעניין לצילומים. מעבר לכך שזה מוסיף אלמנט עיצובי וכמובן גם תאורה, מדובר בטרנד שפשוט מצטלם נהדר, נסו אותו.

 

 

צילום: 35MM, לוקיישן: &HIGH

 

 

 

צילום: שי פרנקו, עיצוב: סטודיו ציפורות, לוקיישן: המרפסת

 

צילום: טל זנזורי, עיצוב: Zagoni & Goltz, הפקה: דויד שי

 

צילום: LUZ, עיצוב: קים ביולו

 

 

מדובר בטרנד עיצובי אהוב משום שיש בו גם אמירה אסתטית והוא גם פרקטי: עמדות פולארויד מעוצבות הן מזכרת יפיפייה מהאירוע, מדובר בצילומים שמודפסים אינסטנט ממצלמת רטרו, נתלים על גבי עמדה מקושטת ומלאה בכל טוב - והיא הופכת להיות לחלק בלתי נפרד מהעיצוב של האירוע, אשר מתכתב יחד איתו ומושך אליו באופן טבעי את האורחים שמעוניינים במזכרת הזו. במהלך השנה יצא לנו לכתוב כמה וכמה פעמים על עמדות פולארויד מעוצבות - ואנו צופות שהטרנד הזה רק יתחזק במהלך השנה החדשה, איזה כיף!

 

 

 

צילום ועיצוב: Printabella

 

 

כמובן שאי אפשר לדבר על טרנדים מבלי להתייחס לאופנה והטרנד המוביל בתחום אופנת הכלות והאופנה בכלל הוא טרנד הבוהו שיק. שמלות בגזרת LOOSE, נשפכות, נעימות ולא מתאמצות - הן ללא ספק שינוי מרענן ותפיסה מעניינת. אנו אוהבות מאוד את כלות הבוהו שלנו ומאמינות שהבחירה בשמלה בגזרה כזו היא לגמרי הצהרה. המסקנה הבולטת מכל הטרנדים שהצגנו הוא שיש קשר ברור בינם לבין טרנדים בתחומים אחרים בעולם העיצוב, האופנה, הקולינריה - מדובר במגמות שמניעות את העולם כולו ומשפיעות על טעמנו האסתטי, כך שההתגלמות שלהם בעולם החתונות היא רק מתבקשת.

 

 

 

צילום: 35MM, שמלות: WHITE+LACE, איפור ושיער: ליאת מאמן

 

 

כבר יצא לנו לפגוש חתונות שנערכו בכל מיני מקומות שונים וזה גרם לנו להבין שחתונה בכל מקום יכולה להיות יפיפיה כשמשקיעים בה את הזמן, המאמצים והמחשבה. חתונות מדבר הן טרנד מתפתח והשנה פגשנו לראשונה גם כמה חתונות שכאלה תוצרת כחול-לבן. אלה חתונות שיש בהן אוויר מרענן, הן עטופות בשכבה מהפנטת של חול והן הופכות לחומר ביד היוצר, שהרי אפשר לעצב בהן כל מה שתעלו על הדעת - וזה כל היופי בהן.

 

 

 

צילום: בן קלמר

 

 

צילום: ליאור ניר, הפקה: WEDMAN, עיצוב: סטודיו ציפורות

 

 

גיף זו סדרה של כמה תמונות שרצות בזה אחר זה, לא מדובר בעניין חדש אך ללא ספק מדובר באחד הטרנדים החמים של השנה ולא רק בעולם החתונות. אפשר להודות על כך לפייסבוק אשר השנה איפשרו הטמעה נוחה של גיפים בפיד של חשבונות פרטיים ועסקיים, מה שלא היה אפשרי עד אז. זה חלחל לחתונות ברמה כזו, שיש זוגות שבוחרים לוותר על תיעוד קונבציונלי בוידאו אלא מעדיפים את השילוב בין תמונות סטילס לבין גיפים. אנו צופות שהטרנד הזה יהפוך להיות פופולארי יותר ויותר השנה ונראה שפע של גיפים משעשעים, מרגשים ויפים מציפים לנו את הפיד, אנו לגמרי בעד. את הגיף שאתן רואות כאן, יצרו עבורנו 35MM כחלק מצילומי ההפקה שלנו.

 

        

 

אז זו הייתה תחזית הטרנדים שלנו, אנו מקוות שנהניתן ושהיא הפיחה בכן השראה. אנו מקוות ואף בטוחות שהשנה תהיה מלאה באסתטיקה, יצירתיות ואהבה.

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)