גלאם והמון נוכחות: אלו 8 הטרנדים שיכבשו את עולם החתונות ב-2018

27.12.17

שנת 2017 הייתה מלאה בטרנדים שהציפו את עולם החתונות. קונספט עיצובי טרופי, גזרת אוף-שולדר, לוכדי חלומות בשלל וריאציות, פלמינגוס, קקטוסים, Fairy Lights ועוד ועוד ועוד. אין ספק, מדובר בשנה מהממת במיוחד, אבל אנחנו צופות שזו שמגיעה מיד אחריה תהיה אפילו יותר מוש מקודמתה.

 

מה צופה לנו השנה? ובכן, אם תשאלו אותנו, הקו הכללי מושך לכיוון גלאמי ודרמטי יותר, מלא באלמנטים מיוחדים ואדג׳יים שגולשים מהקצוות הישר אל המיינסטרים. מתוכם, ניסינו לאתר ולזקק את הפריטים שלדעתנו יהיו הכוכבים של השנה בתחום העיצוב, האקססוריז והלבוש בעולם החתונות. אז צלמו את המסך, קחו את ההשראה שאתן מחפשות וקדימה, לעבודה!

 

הד פיסים וטיארות

 

אולי זו בת האצולה הפנימית ששוכנת אצל הרבה מאיתנו ואולי זו החיבה לנצנוץ, אבל אין ספק שטיארות (כתרים מעודנים) והד-פיסים באווירה מלכותית עומדים להיות סופר פופולריים השנה. אז קבלו באהבה את הפריט ההורס הזה ועטרו את ראשיכן.

 

gallery 2

(צילום: Green Wedding Shoes)

 

gallery 3

(צילום: Elie Saab, Elle)

 

קוקו נמוך

 

אם תשאלו אותנו, מדובר באחת התסרוקות הכי Under-rated שיש, ולא בצדק. הקוקו הנמוך יכול להגיע בשלל קונספטים: מרושל, זוהר, מוקפד, וינטאג׳י, בוהמייני, כשהוא יכול לשאת על גביו אקססוריז שונים (פפיונים, פרחים, סיכות) וגם להיות יפהפה בפני עצמו. מבחינתנו, כל אלו הופכים אותו לתסרוקת הנכונה של השנה.

 

gallery

(צילום: Dior, Elle, Vogue)

 

נחושת

 

אחרי שהרוז-גולד היה הכוכב הבלתי רשמי בפלטת הצבעים המטאלית של 2017, הנחושת מגיעה להחליף את מקומו. להבדיל מהרוז-גולד, הנחושת כתמתמה יותר, ועל כן משרה תחושת חמימות. ועם כל הכבוד לחמימות, אתן חייבות להסכים שמדובר בחומר בעל טאץ׳ זוהר שהופך אותו לסופר יוקרתי, אבל עם סטייל מיוחד משלו.

 

gallery 11

(צילום: Green Wedding Shoes)

מתוך הפינצטה שלנו

 

gallery 12

(צילום: Green Wedding Shoes)

 

טבעות אירוסין עם נוכחות

 

נכון, אנחנו לגמרי בעניין של תכשיטים מעודנים, אבל יש משהו בבלינג מלא נוכחות שהוא לגמרי ממכר. והפעם, אלו טבעות האירוסין שמקבלות את הבמה. בסגנון ויקטוריאני או זוהר, מעוטרות באבנים צבעוניות או יהלומים לבנים, זהובות או כסופות, כולן כאן וכולן דרמטיות ומפוצצות סטייטמנט.

 

rings

(צילום: Green Wedding Shoes)

 

שמלות עם פאטרן דומיננטי ואחיד

 

אחרי שנה עמוסה בשמלות מלאות מיקסים של תחרות ובדים שונים מצד אחד וכאלו שעשויות מבדים לחלוטין מצד שני, מגיעה ההכלאה השיקית של שתי האפשרויות. פאטרן אחיד לכל אורך השמלה, שמעוצב מצורות בולטות וגדולות יחסית. לא יודעות מה איתכן, אנחנו לגמרי נדלקנו על הסגנון.

 

gallery 4

(צילום: Lovers Society)

 

gallery 5

(צילום: Green Wedding Shoes)

 

מניקור - פרנץ׳ הדור הבא

 

המגמה של מניקור שמח ויצירתי ממשיכה גם השנה, ואחרי שראינו ציפורניים מעוטרות באיורים גאומטריים ונקודות, עכשיו הגיע תורן של האליפסות - מעגל דקיק שמקיף את מסגרת הציפורן. שילובים בין צבעים במסגרת ותוכנה, אגב, לגמרי מתקבלים באהבה.

 

https://www.instagram.com/p/BcDDDv7BxbU/?taken-by=aliciatnails

(צילום: Alicia T Nails)

 

נוצות

אחד מהפריטים העיצוביים הכי גלאמורס שיש חוזרים לסיבוב נוסף, כשהם נושאים עמם ניחוח וינטאג׳ מובהק. נוצות (אנחנו מעדיפות סינתטיות כמובן), בין אם בשמלות כלה או בין אם בעיצוב החתונה, עושות קאמבק היסטרי ודואגות להפוך הכל ליותר מיוחד.

 

gallery 6

(צילום: 100 Layer Cake)

 

זרי כלה מטורפים

 

בהתאמה ליתר האקססוריז מלאי הנוכחות שיחזרו השנה, כך יהיו גם זרי הכלה. צבעוניים מאד, מלאים בפרחים מיוחדים ובפריטים שאינם בהכרח שייכים אל משפחת הצמחים. הם יהיו הכי Over the top ואינסטגרמיים, ויש לנו תחושה שהחתונות שלכן יספקו לנו כמה יפים במיוחד.

 

gallery 9

(צילום: Vogue)

 

מתוך הפינצטה שלנו

gallery8

(צילום: 100 Layer Cake)

 

עיצובי שולחן ארטיסטיים

 

בגזרת עיצובי השולחן נוכל לראות הרבה אלמנטים ייחודיים וסופר עיצוביים שישדרגו את השולחנות בחתונה שלכן (ואת חוויית הסעודה של האורחים) כמה רמות מעלה. פלטות גוונים מיוחדות, פופים של צבע, קולור בלוקס ופריטים מגניבים, כל אלו יככבו בשולחנות בחתונות השנה.

 

gallery 10

(צילום: 100 Layer Cake)

 

gallery9

(צילום: 100 Layer Cake)

מאת:כלות אורבניות