חדש מהניילון: 5 מקומות להתחתן בהם ב-2018

01.01.18

אין ספק שהעובדה ש-2018 אוטוטו מתחילה משמחת אותנו מאד. נכון, 2017 הייתה מהממת, אבל אנחנו לגמרי עם הפנים קדימה, אל עבר ההתחלות החדשות והדברים הכיפיים שיגיעו אלינו (בין היתר, החתונות ההורסות שלכן, כמובן!).

 

אחד הדברים הכי משמחים שעומדים להתרחש בשנה הקרובה הוא פתיחתם של מקומות חדשים-מהאריזה שהמון חתונות יפות יתקיימו בהם, כשאנחנו החלטנו להתמקד בטופ 5 של האולמות והגנים שייפתחו במהלך השנה הקרובה. לכל אחד סטייל שונה, מיקום אחר ודברים ייחודיים שהופכים אותם למיוחדים במינם. כך שאם אתן מתכננות להתחיל לחפש את ה-מקום שלכן, אנחנו ממליצות לכן לערוך סיור בעתיד: קבלו את הלוקיישנים של שנת 2018-

 

לפודיז בנשמה: מערבה

 

דבר המערכת: אנחנו לא יודעות מה לגביכן, אבל כשמדובר בקולינריה, אנחנו שבויות - אז ברור שברגע שייפתח אולם אירועים שעל בישוליו אחראי השף רן שמואלי נתמלא התרגשות.

 

שם המקום: מערבה

 

כתובת: קיבוץ געש

 

תאריך הפתיחה: מרץ 2018

 

כמות אורחים אפשרית: 200-700 אורחים

 

האוכל והבר: על האוכל אמון השף רן שמואלי (הבעלים של מערבה, של מסעדת קלארו וקייטרינג שמואלי), שיחד עם הצוות שלו ייקח אתכן לסיור קולינרי חובק עולם הכולל צבעים, טעמים וניחוחות מהולים בקולינריה שמחה ואסתטיקה מוקפדת. האוכל (הכשר) משלב חדשנות ופשטות, הפתעות ומקומות מוכרים, ופועל במקביל בשלל עמדות ססגוניות ומשמחות (מאפיה, רוטיסרי, מטבח ירקות ועוד ועוד).

 

עוד קצת על המקום: הלוקיישן הותיק מוקף בהמון ירוק של חורשות אקליפטוס, גן פורח וגינת ירקות עם עשבי תיבול שנשקפים מבעד לחלונות הגדולים והמרפסת במקום. השילוב שמזקק את כל מה שיפה בפסטורליה מן הטבע יחד עם אלגנטיות קלאסית.

 

רוצות לראות עוד? קליק

 

gallery 5

(קרדיט צילום: מערבה)

 

gallery 7

(קרדיט צילום: מערבה)

 

gallery 9(קרדיט צילום: מערבה)

  

לחובבי הים: 5.91

 

דבר המערכת: ים זה תמיד-תמיד מושלם, ובתור מי שהשתעשעו עם המחשבה של חופה על החוף במרחק השתכשכות בים, מדובר בחלום שמתגשם.

 

שם המקום: 5.91 - מתחם אירועים על הים

 

כתובת: שדרות עובד בן עמי 2, נתניה

 

תאריך הפתיחה: הפתיחה הרשמית בפברואר 2018

 

כמות אורחים אפשרית: בין 50-600. במקום מספר מתחמים: לאונג׳ בו אפשר לארח בין 50-150 אורחים, חלל מרכזי של 200-450 אורחים, או איחוד של שניהם שמתאים ל-450-600 אורחים.

 

האוכל והבר: על הקולינריה אחראי השף אור שפירא (קבוצת כתית), כשסגנון המטבח עליו אמון הוא של Open Kitchen - המנות יוצאות מהמטבח ומוכנות לעיניי האורחים, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

 

עוד קצת על המקום: כיוון שהמקום נמצא במרחק של 5 מטרים ו-91 ס״מ מהים, כך נבחר שמו. 5.91 מעוצב בהשראת הריביירות הקלאסיות לחופי הים התיכון, ומשלב בתוכו אלמנטים המשקפים את הקירבה לים: בצבעי כחול וטורקיז, חלונות המשקיפים אל הגלים, צמחיה ירוקה, שולחנות עץ מאסיביים ועוד ועוד. הדבר הכי מהמם בו הוא חופת האינסוף שלו, שנמצאת במרחק נגיעה (ליטרלי) מהים.

 

רוצות לראות עוד? קליק

 

 5gallery 6

(קרדיט צילום: 5.91)

 

5gallery 2

(קרדיט צילום: 5.91)

 

5gallery 1

(קרדיט צילום: 5.91)

 

לאורבנים הרומנטיקנים: דרזנר 5

 

דבר המערכת: למה לבחור או-או כשאפשר גם וגם? אין ספק שכשכל מה שפאן בעיר יוצא מחוצה לה, אנחנו נגיע בשמחה יחד איתו.

 

שם המקום: דרזנר 5

 

כתובת: יחיאל דרזנר 5, פתח תקווה

 

תאריך הפתיחה: במהלך ינואר 2018

 

כמות אורחים אפשרית: 100-400 אורחים

 

האוכל והבר: השף אורי אפרוני וקייטרינג Azzurro יוצרים במקום אוכל מוקפד, עשיר ומאד מאד שמח. הנגיעה שלו מתחילה בים וממשיכה ביבשה, ומתמחה בסגנון ים תיכוני המושתת על חומרי גלם איכותיים וטריים. כל אלו מוגשים מתוך מטבח סופר טרנדי ושווה במיוחד. 

 

עוד קצת על המקום: החלל הפנימי המעוצב בסגנון תעשייתי, הבית (שעבר עבודת שחזור קפדנית) והגינה הגדולה שמתחברת אליו בהרמוניה לוקחים את העיר אל כיוון רך ונינוח יותר. מנורות פחם, Fairy lights, לוקיישן נוח ואווירה ייחודית הופכים אותו לקסום בטירוף.

 

רוצות לראות עוד? קליק

 

dgallery 1

(קרדיט צילום: דרזנר 5)

 

dgallery 2

(קרדיט צילום: דרזנר 5)

 

dgallery 4

(קרדיט צילום: דרזנר 5)

 

לתלאביבים אוהבי הטבע: יהושע

 

דבר המערכת: אין כמו להיות הראשונות שיודעות, ובמקרה הזה, אנחנו הראשונות לספר לכן על המקום הנפלא הזה, מבית היוצר של חבר הפינצטה שלנו, אלכסנדר, וקייטרינג היוקרה מגי ותולי.

 

שם המקום: יהושע

 

כתובת: פארק גני יהושע

 

תאריך הפתיחה: אפריל 2018

 

כמות אורחים אפשרית: עד 800 אורחים

 

האוכל והבר: לצד הבר הביתי, על החוויה הקולינרית אמונים קייטרינג מגי ותולי, שהודות להיסטוריה ארוכת השנים שלהם, אנחנו בטוחות שנתקלתן בשמם לא פעם. 

 

עוד קצת על המקום: אלו מכן שמחפשות לוקיישן תלאביבי, אבל חושקות בחתונה שכל-כולה מתקיימת בחוץ, אנחנו שמחות לבשר לכן שביהושע זה לגמרי אפשרי. המקום יאפשר לכן להתחתן באירוע קיץ בתל אביב, תחת כיפת השמיים עם ניחוח של חתונה אירופאית קלאסית וחניה בלתי מוגבלת. כן, מדובר במקום היחיד בתל-אביב שכל, אבל כל החתונה בו יכולה להתקיים באויר הפתוח. הפראיות הטבעית של הפארק יחד עם עיצוב תעשייתי, מינימליסטי ומוקפד הופכים את היהושע למקום מיוחד במינו.

 

רוצות לראות עוד? קליק

 

Yehoshua 1

(קרדיט צילום: יהושע)

 

yehoshua2

(קרדיט צילום: יהושע)

 

yehoshua4

(קרדיט צילום: יהושע)

 

לוייב ניו יורקי: טרמינל

 

דבר המערכת: הלוקיישן האחרון באייטם זה מרגש אותנו במיוחד, והנוכחות שלו כאן משמחת אותנו ממש. הבאר של סבא היה אחד המקומות האהובים עלינו, כך שאנחנו מאושרות לבשר שהצוות המוכשר שמאחוריו (Happydays, Mint Design, המיתוגיה, Jacobs Kitchen) חוזר בפורמט מחודש ומרגש, במקום חדש עם רוח רעננה ושיק עירוני מוש.

 

שם המקום: טרמינל

 

כתובת: מבטחים 6, קריית מטלון

 

תאריך הפתיחה: פתיחה במאי 2018

 

כמות אורחים אפשרית: כ-1000 אורחים

 

הצוות מאחורי המקום: טרמינל מורכב כולו מצוות הבאר של סבא לשעבר - כך שהכל נעשה בטאץ׳ המוכר והאהוב.

 

עוד קצת על המקום: טרמינל לוקח את הניגודים הקיימים בעיר: בין הרעש והבטון ובין השיק וחיי הלילה התוססים. זאת, כשהסטיילינג הולך לכיוון של לופט ניו יורקי מלא גלאם מחוספס, קירות עשויים בריקים בשילוב צמחייה מהממת, שיוצרים אווירה זוהרת שנשלפה מנקודה מרוחקת בגלובוס. 

 

רוצות לראות עוד? קליק

 
ter.gallery 12

(קרדיט צילום: טרמינל)

 

gallery 1teminal

(קרדיט צילום: טרמינל)

 

ter.gallery

(קרדיט צילום: טרמינל)

 

שמעתן על מקום חדש ומהמם? שתפו אותנו במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)