הלקים הנכונים לשנת 2015

14.01.15

לק לציפורניים... לכאורה דיטייל כל כך שולי בהופעה אך בפועל, מדובר באקססורי לכל דבר, כזה שיכול ממש לתת פאנץ' ללוק כולו: להתכתב איתו בצורה הרמונית או בדיוק להיפך - לבלוט ולגנוב קצת מהפוקוס ובעיקר להיראות נפלא בתמונות של התקריבים. אל מגירת הלקים שלנו תמיד נוספים עוד ועוד חברים נוספים ולכן פנינו לבת- שבע, בעלת בלוג הביוטי "שקר החן והבל היופי" שאחר ההמלצות שלה אנו תמיד עוקבות בשקיקה, כדי לדעת בדיוק באילו לקים נכון להצטייד בשנה הנוכחית: בחתונות אורבניות ובכלל. אז בת-שבע, הבמה כולה שלך...

 

מדריך הטרנדים בלקים לשנת 2015

 

כשאני חושבת על "איזה לק אני אמרח ליום החתונה שלי?" עולות לי כמה אופציות לראש, אבל דווקא האופציה הכי פופולרית - הפרנץ' מניקור, נמצאת בתחתית הרשימה שלי. כשיש כל כך הרבה גוונים וצבעים מהממים בשוק שאפשר לבחור מהם - פשוט לא מתחשק לי ללכת על בטוח.
הטרנדים הבולטים למניקור כלות, הוא בעיקר טרנד ה- "אין חוקים": אם הצבע מצא חן בעינייך – לכי על זה! ובכל זאת, אספתי את מצעד הלקים היפים, העדינים והמפתיעים שיעזרו לכן למצוא חלופה מעניינת יותר לפרנץ'.

 

✮✮✮

 

 

 

זהב הוא טרנד שמלווה אותנו כבר לאורך מספר עונות וחוזר כל פעם בגלגול אחר. בין אם זה זהב שימר טהור כמו Soiree של מאק, או זהב וורדרד עם אפקט מטאלי מרשים במיוחד כמו Rage של אורלי – הזהב כאן כדי להישאר ומעניק גימור יוקרתי במיוחד לקצות הציפורניים. טיפ: לכל אחד יחמיא טון אחר של זהב (צהוב, ברונזה, וורוד, זהב קר). לפני יום החתונה כדאי לעשות ניסיון עם מספר לקים זהובים כדי למצוא את הזהב המושלם עבורך.

 

✮✮✮

 

 

מחפשות זהב יוצא דופן שלא ישאיר אף אחד אדיש? אתן יכולות להיות אמיצות ולהתנסות עם גוונים זהובים/ירוקים כמו שהשיקו בעבר שאנל וסיאטה, כאשר הטרנד המטאלי ממשיך ללוות אותנו בכל עונה ובמיוחד בחורף.

 

✮✮✮

 

 

 

לקים וורודים הם קלאסיקה, אבל גם כאן יש בחירות סטנדרטיות, וכאלה מפתיעות קצת יותר. Lift the Vail של אורלי הוא וורוד בובתי בהיר ומחמיא שנוצר עבור כלות (כמו ששמו יכול לרמז). Get Your Kicks של Anny הוא וורוד חגיגי במיוחד בפורמולה מהממת בטקסטורת "חול", אחת הפורמולות החדשות המעניינות בשוק שמצליחה להפתיע כל פעם מחדש עם גימור מדהים שמעמיק כל צבע.

 

✮✮✮

 

 

לק ניוד הוא קלאסיקה כמעט כמו פרנץ' מניקור ואפשר להבין את האפיל שיש לו לכלה שלא מעוניינת שהציפורניים יתנגשו בשמלה ובאיפור. Dusty Stone של ללין הוא ניוד וורדרד ונייטרלי שייראה אלגנטי בתמונת הקלוז אפ של הלבשת הטבעת. טיפ: איך בוחרים את הניוד המחמיא המושלם? מורחים את הלק ובוחנים את הקוטיקולות (העור מסביב לציפורן) – האם הצבע מדגיש אותם וגורם להם להיראות אדומים/וורודים יותר? אם כן, כנראה אתן צריכות להמשיך לחפש גוון ניוד אחר שישתלב באופן ההרמוני ביותר עם גוון היד שלכן.

 

✮✮✮

 

 

 

כלות חורף שלא מפחדות מאתגרים יכולות ללכת על אופציית הפאנק עם לק חורף מושחר, או לק בטקסטורת "חול" המהממת והפעם בגוון כהה. טיפ: לקים כהים תמיד ייראו אלגנטיים יותר על ציפורניים קצרות!

 

✮✮✮

 

 

 

 

ולסיום – הטרנד החזק ביותר מהקיץ האחרון שמלווה אותנו גם עכשיו, הוא טרנד הלקים הלבנים/חלביים. בין אם זה לבן חלבי נקי כמו Cotton Wool של שיק, לבן אטום כמו ooooo La La של קולור קלאב או בייז' צהבהב כמו You're so vain-illa של OPI – כולם יעניקו לכן את הטאץ' האחרון לקצות האצבעות שייראה כמו ההמשך הטבעי ביותר של שמלת הכלה שלכן. טיפ: הלכתן על לק לבן? אל תשכחו להתאים את הטון של צבע הלק לטון של צבע השמלה, למראה מוקפד במיוחד.

 

✮✮✮

 

בת-שבע היקרה, תודה רבה על כל הטיפים והטרנדים הנהדרים שחשפת בפנינו. אנו בטוחות שלאורך השנה, ניתקל בכלות אורבניות מהממות כשעל קצות אצבעותיהן לקים מפתיעים, צבעונים ומעניינים. כעת, אין מנוס מלגשת אל הפארם הקרוב כדי להצטייד בעוד כמה בקבוקונים, כי בואו נודה באמת: אף פעם אין לנו מספיק מהם!

 

קרדיטים

 

צילום ועריכה: בת שבע, "שקר החן והבל היופי"

מאת:כלות אורבניות