שמלה בעיר הגדולה

19.12.16

כשפתחנו את המייל שלנו וגילינו שם את התמונות שמיד תראו, הסתקרנו לשמוע מאיפה הגיעה ההשראה להפקה המהממת שלפניכן. 

 

גלריה1

 

gallery 2

 

gallery 3

המילים הראשונות שעלו לנו לראש הן "אורבניות", "סטייל" וכמובן - "תל אביב". במהרה גילינו שאנחנו צודקות: כל אלה הם אלמנטים שנטועים בבסיס הצילומים היפים האלה.

 

gallery 4

 

gallery 5

אתן כבר יודעות שהפרשנות שלנו לכלה אורבנית היא מישהי סופר עדכנית, כזו שחיה את הקצב המהיר של הטרנדים - אבל לא מוותרת על הקלאסיקה. בקיצור, מישהי בדיוק כמוכן - שמעיזה לצאת מהשבלונות.

 

gallery 7

 

gallery 8

 

gallery 9

הלוקיישן שמככב בצילומים שלפניכן הוא שכונת פלורנטין בתל אביב, אחת השכונות האהובות עלינו שמאגדת בהצלחה טיפוסים מכל הסוגים וכוללת המון אמנות רחוב וציורי גרפיטי. בעינינו מדובר ברקע מושלם להצגת השמלות, שמתהדרות בטוויסטים מגניבים. 

 

gallery 10

 

gallery 11

 

gallery 13

האיפור עדין אך נוכח, בדיוק כמו שאנחנו אוהבות; את הפוקוס גונבות השפתיים, שזכו לגוונים חורפיים עזים. השיער זוכה לטיפול קליל והתוצאה היא לוק מרשים, שמדגיש את היתרונות הטבעיים ומטשטש את מה שצריך. 

 

gallery 12

 

gallery 15 

כשכל היופי הענוג הזה משתלב עם חיי היומיום הסואנים של השכונה, התוצאה המתקבלת מושכת את העין. סגנון הצילום התיעודי מתאים בול לווייב הכללי של ההפקה ומזכיר לנו, יותר מהכל, צילומי חוץ אותנטיים שמהם אנחנו נהנות על בסיס יומיומי. 

 

gallery 14

 

gallery 16

 

gallery 6

לסיכום, למרות שהצילומים שלפניכן הם מאוד תל אביביים בבסיסם, חשוב לנו להזכיר שכלה אורבנית היא לא בהכרח כלה שחיה בעיר; אנחנו מכירות המון כלות אורבניות שמגיעות דווקא מהדרום או הצפון וכאלו שמתחתנות בחתונות כפריות וחתונות שטח עוצרות נשימה.

כלה אורבנית זו לא הגדרה גאוגרפית, אלא פשוט מהות - מהות שקיימת בכל אחת ואחת מכן, הקוראות הנפלאות שלנו. 

 

 

קרדיטים

צילום: ליאור רוטשטיין

דוגמנית: תום קורן

שמלות כלה: לי קודו

איפור ושיער: רות טולדו

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)