מדריך שרונה לכלה המלאה

22.12.10

 

מי מאיתנו לא הייתה בסרט הזה? את מקבלת הצעת נישואין ומיד מניחה שעלייך להשיל ממשקלך אינספור קילוגרמים? כל-כך הרבה סטרס, כל-כך הרבה לחץ והכול לשם מטרה אחת - שתיראי יפה ורזה בתמונות שלך מיום החתונה. מי הכניס לנו את עניין הרזון המטורף הזה לראש? תראו לנו בחורה אחת שמרוצה מאיך שהיא נראית או מהמספר שמראה לה המשקל הפרטי שלה, גם בלי כל קשר למילה "חתונה". יש לנו הרגשה שלא תוכלנה לעשות זאת בקלות רבה מידי.

 

אז אחרי שקיבלנו הצעה מבחור החלומות, והבנו שגם עם המסה הנוכחית שלנו ירשו לנו לענוד בגאווה טבעת על אצבענו, כל שנותר לנו בכדי להיות מאושרות באמת זה פשוט מאוד למצוא את השמלה האהובה שלנו. לשם כך גייסנו את שרונה ראובני, בלוגרית אופנה שיקית במיוחד (שרזון הוא בהחלט אינו חלק ממידותיה), וגם בכדי לעזור לנו בהעברת המסר המאוד חשוב הזה שכלות מלאות יכולות להתלבש נהדר ולהיות מלאות סטייל ושיק בשמלת כלה בדיוק כמו כלות בעלות כל משקל אחר. וכששרונה מבטיחה, שרונה מקיימת. יצאנו לדרך...

 

www.offbeatbride.com

 

מדריך שרונה לכלה המלאה

שרונה ראובני

 

מאז ומעולם טענתי שהסיבה היחידה להתחתן היא שמלת הכלה. אודה ולא אבוש, אני אוהבת שמלות טוטו. אני חולמת על שמלת טול מרשרשת מאז שאני זוכרת את עצמי. אני יודעת, רבים מכם חושבים "אל אלוהים, רק לא כלה שמנה בטוטו" ומעלים בדמיונכם את תמונת ההיפו הנחמד מפנטזיה, בטוטו ורדרד ונעלי בלט. אבל אני פה כדי לומר לכם שאתם טועים. את יכולה ללבוש את שמלת הכלה של חלומותיך, תהיה אשר תהיה. זה הכל ענין של סטיילינג. תמיד סטייליסטית ולעולם לא כלה, אספתי עבורכם כמה טיפים חשובים לבחירת שמלת כלה. הדגש הוא על כלות מלאות, אך העצות ככלל נכונות לכלות רזות, שמנמנות ושמנות כאחד.

 

1. זכרי מי את

גם בערב החתונה שלך, את לא צריכה להתחפש (זו אגב, עצה מצויינת גם ללבוש לראיונות עבודה ודייטים). אם את הולכת תמיד עם שיער אסוף, לכי על תסרוקת אסופה. אם מעולם לא לבשת מיני, זה כנראה גם לא הזמן להתחיל. אם את אוהבת חליפות מכנסים ומרגישה מגוחכת בשמלה - סעי לכיכר המדינה וקני לך חליפה לבנה של מעצב איטלקי כזה או אחר. אם את לא נוהגת להתאפר, לכי על איפור מינימליסטי ושיער רך וזורם. אל תתני לאף אחד (גם לא לחמתך לעתיד) להכתיב לך איך תראי. אם לא נוח לך לחשוף זרועות, לכי על שמלה עם שרוולים יפים (גזורים היטב ומסתיימים במקום מחמיא) או שרוולון יפה. יש מבחר עצום של אלה בחנויות, ואולי אף תמצאי צעיף תחרה מקסים בארון של אמא או סבתא. זו החתונה שלך, התמונות והזכרונות ילוו אותך זמן רב. אל תעשי משהו שיגרום לך להרגיש שלא בנוח. זכרי - את עושה את זה גם בשביל אהובך, שרוצה (בדיוק כמוך) להרגיש בטוח בזרועותיך בערב הזה. אל תגרמי לו לתהות מיהי האישה שצועדת לקראתו, ואיפה מתחבאת האישה איתה הוא רוצה לבלות את שארית חייו.

 

זו שמלת חלומותיי. נמכרת עד מידה 24 אנגלית (50-52 ישראלית).

 

 

2. לכי על סגנון קלאסי ומחמיא

השמלה הנכונה תיצור איזון בין הכתפיים והחלק התחתון, ותהיה בעלת מותן צרה ככל האפשר או מותן בגזרת אמפייר (חיתוך מתחת לחזה). וחלאס עם המחשופים הענקיים. אני לא יודעת מי המציא את הטענה שנשים מלאות צריכות לחשוף חזה, אבל נשים מלאות רבות מדי שמות עצמן ללעג עם מחשופי ענק צעקניים. שימי לב לכך שכאן עודף עיטורים ובד מבריק מדי גורמים לחזה להראות כבד מדי, לעומת כאן - המחשוף הנכון, קו מותן גבוה וקפלים עדינים שביחד יוצרים צללית ארוכה וקלאסית. אם את רוצה השראה לשמלת כלה קלאסית עם טוויסט - הכירי את המלכה הבלתי מעורערת של שמלות הכלה, וורה וונג.

 

 

3. בחרי שמלה עם חזייה מובנית, או כזאת המאפשרת ללבוש חזייה תחתיה (מבחינת המחשוף מקדימה ומאחור ורוחב ומיקום כתפיות)

קחי את החזיה איתך למדידות (סטרפלס או רגילה) ואל תתפתי לחנופותיהם של מוכרנים כאלה ואחרים שינסו לשכנע אותך שאת לא צריכה חזייה, כי את כן. אישה נדיבת חזה תרגיש שלא בנוח בלי חזייה ותתקשה לזוז בחופשיות ולרקוד. בנוסף, חזייה טובה יוצרת אשליה של מותנים צרים וארוכים, ואנחנו מאד בעד. אגב - אם חזיית הסטרפלס שלך נוחה, היא כנראה לא עובדת. חזיית סטרפלס אמורה להיות מהודקת במיקום הנכון ולרב זה לא נוח.

 

מרגישה לא נוח בלי חזיה? שמלת חלומותיי מגיעה גם בגרסת כתפיות מסאטן.

 

www.polkadotbride.com

 

4. המנעי משמלות עם מחוך

את לא רוצה מחוך שיכאיב לך, יחתוך אותך וימנע ממך לזוז בחופשיות. גם לא כל מיני דברים שישפכו ממנו, האמיני לי. אני מכירה כלות רבות שבילו את חתונתן מדממות ומקללות את הרגע שבחרו במחוך הנוקשה. זה פשוט מאוד לא שווה את זה.

 

www.offbeatbride.com

 

5. כבדי את המעמד

יש לך קעקוע במקום חשוף? דאגי שהשמלה תחמיא לו ותחשוף אותו בצורה מכובדת (או בכלל לא). אל תגזימי עם התכשיטים - בחרי בעגילים ארוכים, או שרשרת בעלת נוכחות. לחילופין, גם שילוב של עגילים קצרים ושרשרת יעשה את העבודה. אל תכבידי על עצמך ואל תאפילי על השמלה (או על החיוך שלך).

 

www.offbeatbride.com

 

6.לכי על נעלים נוחות

זה לא הזמן להתחיל ללכת על עקבים, או אפילו על פלטפורמות, אם את לא רגילה לכך. גם אם את רגילה לללכת על נעלי עקב, כדאי שתכיני כפכפים לבנים נחמדים (או כאלה בצבע השמלה) לשעות המאוחרות של הערב ושל רחבת הריקודים (עליה בטח תרקדי יחפה). אם את רוצה להראות אלגנטית אבל עדיין לא רגילה לעקבים, לכי על עקב רוקי. אם את נועזת במיוחד - לכי על סניקרס, אבל בחרי במשהו מדליק שיתאים באמת לסגנון של השמלה, האיפור והשיער שלך.

 

♣♣♣

 

שרונה היקרה, תודה לך על העצות הנהדרות והמועילות שחלקת כאן עם כולנו. הן היו בהחלט מעוררות השראה ואנו בטוחות שהן פונות בסופו של דבר לליבה של כל אחת ואחת מאיתנו. 

 

אין שום פסול בלהיות בחורה מלאה, ארוסה מלאה, כלה מלאה - יש פסול בסביבה שגורמת לך להרגיש לא טוב עם משקלך. לכן, התמקדי קודם כל במטרה. הרחיקי מסביבתך את כל מי שגורם לך להרגיש שלא בטוב עם המראה שלך והקיפי את עצמך באנשים אוהבים ותומכים אשר רוצים קודם כל לראות את האושר העצום בעינייך כשאת אוחזת בידו של בעלך לעתיד בדרככם לחופה.

 

מאחלות לכן חתונה שמחה ומאושרת, כי האושר האמיתי נמצא במקומות אחרים ולא בספרות המשקל!

 

 

* הפוסט הנ"ל פורסם גם בפורום חתונות בתפוז.

 

The images are taken from: Polka Dot Bride, Offbeat Bride

מאת:כלות אורבניות ושרונה ראובני