קירות פוטוגניים לצילומי זוגיות: איך תמצאו אותם?

19.02.18

כמעט בכל צילומי זוגיות שאנחנו מקבלות מכן, אנחנו יכולות לראות לפחות תמונה אחת שהרקע שלה הוא למעשה קיר. קירות גרפיטי, קירות צבעוניים, קירות עם טקסטורות מעניינות וכאלו של מבנים נטושים - כולם מככבים כתפאורות בצילומים, ונראה לנו שהגיע הזמן להעניק לטרנד הסופר מהמם הזה את הבמה הראויה לו.

 

כיוון שהצלמות והצלמים רוצים לשמור לכן את המקומות הכי מיוחדים לצילומי הזוגיות, נשמרת הדיסקרטיות לגבי מיקומם המדוייק. אבל אם ממש מתחשק לכן למצוא את הקירות הכי וואו לצילומים שלכן, אספנו את מיטב ההמלצות שיסבירו לכן כיצד לעשות זאת-

 

הכירו את האופציות

 

הקירות היפים נמצאים בכל מקום, כל מה שעליכן להחליט הוא מה מתחשק לכן: קירות בצבעים, קירות גרפיטי, מבנים מעניינים, קירות של חללים פנימיים, קירות עם טקסטורות. בחרו את הסטייל החביב עליכן ולכו איתו.

 

gallery2

(צילום: עדי פהר) 

 

gallery3

(צילום: ג׳ן סלדקוב)

 

חפשו באזורים המרוחקים של העיר

 

נכון שתל אביב נתפשת כמעוז הקירות הפוטוגניים, אבל דעו לכן שבכל עיר (ומושב וקיבוץ) תוכלו למצוא קירות מיוחדים ומגניבים. לכו אל האזורים המרוחקים של הערים, ואנחנו מבטיחות שתוכלו למצוא שם תפאורות מושלמות.

 

gallery4

(צילום: אפרת ציון)

 

gallery

(צילום: תומר לשר)

 

נסו לחשוב על התמונה המלאה

 

מצאתן קיר הורס אבל האזור סביבו נראה רע לטעמכן? קחו בחשבון שהתמונה מציגה באופן סלקטיבי את הדברים, וכל שצריך הוא שהקיר עצמו יראה טוב. כמה מהתמונות הכי יפות שראינו היו על גבי קיר מהמם שהוא למעשה חלק ממקום שנראה הרבה פחות טוב ממנו.

 

gallery 5

(צילום: שיצו)

 

gallery 6

(צילום: עדי פהר) 

 

לכו לחנויות, מסעדות, ברים

 

הקירות היפים לא נמצאים רק בחוץ, אלא גם בפנים. הייתן לאחרונה בחנות עם קיר מלא בדיטיילז מגניבים? בבית קפה שהקירות שלו צבועים בצבע מהמם? הרי לכן לוקיישן מעולה לצילומים מגניבים, שאפילו מתאים לימי החורף הגשומים.

 

gallery 8

(צילום: לוז)

 

 ran berg

(צילום: רן ברגמן)

 

חשבו על הסגנון והאווירה שאתן אוהבות

 

לכל קיר יש סטייל משלו שיוצר אפקט אחר על האווירה בתמונה. אם מתחשק לכן למשל סגנון ססגוני ומלא חיים, לכו על קירות עם צבעוניות עזה. אם אתן בעניין של נראות רגועה ומעודנת יותר, בחרו קירות ״נקיים״ יותר בסגנונם.

 

gallery 10

(צילום: דימה וזינוביץ׳)

 

gallery 11

(צילום: Pacana)

 

קחו בחשבון שינויים בתאורה

 

אם הגעתן אל הלוקיישן בשעה מסויימת, קחו בחשבון שייתכן והנראות שלו תשתנה בשעה אחרת אליה תגיעו כדי להצטלם. נסו לבקר במקום בשעה קרובה לזו שצילומי הזוגיות שלכן יערכו בה כדי לקבל הדמיה לאופן בו הצבעים והצל ייראו בזמן אמת.

 

gallery 13

(צילום: Pacana)

 

gallery 14

(צילום: מורן מעיין)

מתוך הפינצטה שלנו

 

אל תשכחו שלא רק אתן נמצאות שם

 

מצאתן קיר ממש הורס, רק שהוא נמצא בלב אזור תעשיה הומה? אם זה עלול להיות משהו שיפריע לצילומים שלכן ביום החתונה, מדובר במשהו שעליכן לקחת בחשבון. העדיפו קירות שנמצאים באזורים בהם תוכלו להצטלם בהם בנחת וללא הפרעות.

 

gallery 16

(צילום: לוז)

 

gallery 18

(צילום: איל הצילום)

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)