צילומי הזוגיות של ליטל ועודד

23.01.14

 

לעיתים הקליק בין שני אנשים נוצר ברגע הכי בלתי צפוי, קילומטרים רחוקים רחוקים מהבית, בדיוק כפי שקרה לליטל ועודד שהכירו בארה״ב. כשליטל טסה למחנה קיץ במליבו, היא לא ידעה שמלבד חוויות והרפתקאות, תפתיע אותה שם האהבה. גם עודד, שבדיוק חזר מטיול ארוך בדרום אמריקה והתארח בלוס אנג׳לס, לא ציפה שימצא את האחת שלו דווקא שם מכל המקומות בעולם, אך לשמחתם הרבה וגם לשמחתינו כמובן, המפגש האקראי הזה הוא האחראי לפוסט הבא.

 

 

 

 

הניחוח הבינלאומי ליווה את השניים גם לאורך הזוגיות שלהם, כשעודד עלה בשנית על מטוס שלקח אותו ללונדון, שם עסק בהתמחות. ליטל, שרגילה להצטרף להרפתקאות של עודד מעבר לים, החליטה להפתיע ולבקר, אך היא זו שהופתעה לבסוף: במסעדה, בקומה ה-40 של מגדל גבוה המשקיף על כל נופיה היפים של לונדון, נשלפה הטבעת וסימנה פרק חדש ומרגש בזוגיות של השניים.

 

 

 

 

למרות החיבה העזה לטיולים מסביב לעולם, צילומי הזוגיות של ליטל ועודד התקיימו דווקא במגרש הפרטי, בירושלים הבירה. גם הפעם הצליחו השניים לתבל את סשן הצילומים בניחוח בינלאומי, שכן הם התקיימו בדיוק בתום הסופה הסוערת שביקרה אותנו לא מכבר והשאירה מאחוריה שכבה לבנה ועבה של שלג, בדיוק כמו בסרטון הירושלמי ממנו התמוגגנו כאן רק לאחרונה.

 

 

 

 

עם סיום הצילומים הירושלמים, חזרו בני הזוג לתל-אביב החמימה, שם כבר חיכה להם בזרועות פתוחות בית קפה היושב על השדרה, שאיפשר להם להפשיר מעט מן הקור הלא אופייני וליהנות מהמשכו של סשן הצילומים.

 

 

 

 

 

אם הצילומים בירושלים היו בסימן חו״לי, אז אלו בתל-אביב כבר הרגישו מאוד מקומיים ומחוברים כל-כך לנוף האורבני והמוכר של העיר האהובה גם עליהם וגם עלינו.

 

 

 

 

צילום: אמיר חזן

 

בעוד ליטל ועודד ניהנים להם מכוס הקפה, הכנו גם אנחנו לעצמינו כוס משקה וכעת נתיישב בחזרה אל מול המחשב וניהנה פעם נוספת מן התמונות המשותפות, שהתרחשו בזכות אותה פגישה אקראית אי שם מעבר לים. לחיי הזדמנויות והפתעות, סיי צ׳ירס!

 

 

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)