כוכבי הפינצטה - ינואר 2015

29.01.15

אנשי מקצוע ותיקים ואהובים, לצד אנשי מקצוע חדשים ומבטיחים - כולם מתגוררים להם בהרמוניה בבוטיק הספקים שלנו, הפינצטה, שמאפשרת לנו לשמור את האצבע על הדופק ולספק לכן, כלות אהובות שלנו, אינספור רעיונות וטיפים מעשיים לתכנון האירוע. מאחר שהפינצטה שלנו תמיד שוקקת חיים ומצטרפים אליה אנשי מקצוע מתחומים שונים, שאותם אנו מוכרחות להכיר לכן - החלטנו לחנוך מדור חדש שמוקדש כל כולו להיכרות הזו. את השמות שיופיעו כאן כעת, אנו מקוות לפגוש שוב ושוב על גבי דפי הבלוג-מגזין שלנו... כך שזוהי רק ההתחלה!

 

✮✮✮

 

דימה וזינוביץ'

 

 

בכל פעם שנדמה כי דימה וזינוביץ' כבר לא יכול להתעלות על עצמו, הוא מצליח לאתר את זווית הצילום או את הפאנץ' הזה שהופכים את התמונה להברקה ויזואלית. היכולת להמציא את עצמו מחדש ולהכניס כל כך הרבה יצירתיות לעולם הצילום, היא שגורמת לזוגות שלו לבחור בו ראשון, עוד לפני שנסגר התאריך.

 

✮✮✮

 

אפרת ציון

 

 

אפרת ציון למדה אמנות צילום ומדעי ההתנהגות - והיא משוכנעת שיש קשר הדוק בין השניים ומדוע? כדי לצלם אנשים, צריך לראות אותם כפי שהם ורק אז ללחוץ על הכפתור כדי ללכוד את הרגע. האהבה שלה לצילום ולאנשים - והשיח שהם מנהלים ביניהם, מאפשרת לה לגולל את הסיפור שמאחורי התמונה.

 

✮✮✮

 

סיגל היימס

 

 

קודם הגיעה האהבה לאיפור, לאחר מכן הגיעה גם התשוקה לעיצוב שיער, אך האהבה לכלות? היא תמיד הייתה שם ועד עצם היום הזה סיגל היימס מעידה שהחלק הכי הכי אהוב עליה בעבודה, הוא בהיכרות עם אנשים חדשים, עם פנים לא מוכרות ואז כמובן, הזכות לאפר אותן, תוך כדי סידור השיער - עד שנוצר לו טוטאל לוק שעשוי כולו מאהבה, זו שמניעה את סיגל קדימה.

 

✮✮✮

 

כלנית טור

 

 

אבנים צבעוניות, עיצובים גיאומטריים, קולקציות חדשות - כלנית טור יודעת כיצד להפגיש את עולם האופנה ואת הטרנדים העדכניים שאיתו יחד עם הפן הקלאסי יותר, בדיוק בנקודה הנכונה. העיצובים שלה אינם רק מרגשים, אלא גם משנים את חוקי המשחק ואת כל מה שידענו אודות תכשיטי היוקרה.

 

✮✮✮

 

FUCHSIA

 

 

פריימים מתחלפים, מתערבים אחד בתוך השני בנוסטלגיות - כשאת הכל עוטף פסקול רך ונקי. הסרטונים של FUCHSIA מרגישים כמו צפייה בסרט איכותי, כזה שמזמין אותנו לשבת מול המסך ולגמוע כל תמונה, כל מילה שנאמרת, כי ביחד הדואט הזה חודר לנו עמוק אל תוך הלב.

 

✮✮✮

 

אמיר חזן

 

 

צילומים רווים בצבע ועשירים בגוונים, הנצחת הרגעים היפים והקפדה על הפרטים הקטנים - כל אלו מאפשרים לנו לזהות את טביעת האצבע של אמיר חזן ממרחקים ועל כך גם יעידו כל הזוגות שלו, שהחיוכים שלהם מסרבים לרדת מהפנים ומתועדים היטב בכל אותם פריימים מיוחדים.

 

✮✮✮

 

אורי ותמר

 

 

הוא צלם, היא עורכת ויחד יש ביניהם תיאום מושלם: מהסוג שיוצר בזה אחר זה סרטונים יפים ועדינים, מלווים בדיוק בפסקול המתאים ומדויקים עבור בני הזוג והחוויה הפרטית שלהם מן האירוע. הסרטונים מזמינים אותנו לכל החתונות היפות שהם מתעדים וגורמים לנו להרגיש כמו אורחות הישר מבעד למסך.

 

✮✮✮

 

מיכל לסמן

 

 

לאורך רוב שנות היצירה שלה, עבדה מיכל לסמן על סטים של סרטים וסדרות, אך היא מודה כי בשנים האחרונות עיקר המשיכה שלה הוא לכלות. מיכל מגדירה את זה כתחום מלא באהבה ואכן - דרושות לה כמה דקות בלבד להתאהב בכלות שלה ולהן להתאהב בה - ואיך אפשר שלא? עם יחס כל כך חם, שירות מקצועי ורקע עשיר בעולם האיפור והשיער.

 

✮✮✮

 

עידן חסון

 

 

בתמונות של עידן חסון נעים להתבונן, פשוט כך: צבעים יפים עטופים בפילטר רך, נופים פסטורליים והגשה ייחודית - כל אלו מאפיינים את עבודותיו. במרכזן של התמונות נמצאים הזוגות כמובן, שמצליחים לבלוט ולהיכנס ללב, בזכות כל הנתונים שהוזכרו ובזכות האהבה הגדולה ביניהם, אותה מיטיבה עדשת המצלמה של עידן ללכוד בכל פעם מחדש.

 

✮✮✮

 

VELO

 

 

למרות אהבתו למצלמה אותה מחזיק בידו, רביד שוחט מ-VELO מאמין כי מדובר באלמנט הכי פחות חשוב בצילום הוידאו. מה באמת חשוב? טביעת העין, כישרון, הכימיה עם הזוג והיכולת לרחף בסט בצורה בלתי מורגשת, אך כזו שמנציחה את הרגעים היפים. למרבה המזל, לרביד יש את כל התכונות הללו בשפע וכמובן שגם מצלמה סופר איכותית לעולם לא מזיקה.

 

✮✮✮

 

✮✮✮

 

ג'ן סלדקוב

 

 

בתמונות של ג'ן סלדקוב אנו אוהבות לעיין שוב ושוב (ושוב): בפעם הראשונה כדי לחוש באווירה הכללית שעולה מהצילומים ובפעמים הבאות כדי לספוג את כל הפרטים הקטנים שאחראיים על אותה אווירה משובחת. כמה כיף לזוגות של ג'ן שלבטח גם הם נהנים בדיוק מאותה התחושה, האמת? אנו אפילו קצת מקנאות בהם!

✮✮✮

 

Pasha & Bletter

 

 

בכל מיני סופרלטיבים משתמשים הזוגות של איתי פשה & אודי בלטר, כדי לתאר את העבודות של כל אחד מהם באירוע: "אמן", "חלום", "מוכשר". המחמאות הללו חולקו לאחר שהזוגות והאורחים העבירו את שעות הלילה בעמידה על הרגליים, רוקדים לצלילי הפלייליסט שנוצר במיוחד עבורם, פלייליסט שייזכר לעד בתור הפסקול של האירוע.

 

✮✮✮

 

טיולי אלון

 

 

חתונה אורבנית היא חוויה רגשית ופיזית, מהאינטנסיביות ביותר שיש וככזו - היא מצריכה נופש מתאים בימים שאחרי. למשבצת הזו בדיוק נכנסים טיולי אלון, תוך שהם מציעים חופשות ירח דבש, מיני מון או אירוח לליל הכלולות - עם התאמה מדויקת לאופיים של הנשואים הטריים ואת הנופים המדהימים ביותר על מגש של כסף. חופשה נעימה!

 

✮✮✮

 

איה בן יעקב

 

 

כשמדברים על סטייטמנט פיס, ללא ספק מתכוונים לאחד מתכשיטיה היפים של איה בן יעקב - שעל אף שהם סופר עדינים, יש בהם נוכחות מהפנטת שממנה פשוט אי אפשר להסיר את המבט. כל תכשיט שונה מהאחר אך היכולת האוניברסלית שלהם להתאים לכל סגנון, לכל כלה ולכל מראה איפור, היא שגורמת לכלות לפקוד את הדוכן של איה בעזריאלי פעם אחר פעם.

 

✮✮✮

 

פשוט חופה

 

 

בנקודת ההשקה שבין עיצוב לאהבה, מצליחים שלי ורועי מ"פשוט חופה" לחבר את הפרטים הקטנים לכדי אירוע יחיד ומיוחד, מותאם בתשומת לב לצרכים של בני הזוג - כך שהם יוכלו להרגיש נינוחים וליהנות מיום חתונתם - מעוצב, מנוהל ומופק לתפארת. עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום, השניים ממשיכים להתפעל ולהתרגש מכל הזדמנות שניתנת להם לגעת בחייהם של הזוגות ולהותיר בהם חותם.

 

✮✮✮

 

YO! studio

 

 

חברי סטודיו YO! רואים את תחום הצילום כמשימה: ללכוד את הפריים המתאים מתוך אוסף הפריימים שמרכיבים את החיים. בין אם מדובר בצילום סטילס, צילום וידאו DSLR או הפקות מיוחדות - הצוות תמיד מחפש את ההרפתקה ואת האתגר הבא - תוך שבמוחם נרקמים בכל העת רעיונות רותחים שאנו כבר סקרניות לפגוש במבחן התוצאה.

 

✮✮✮

 

זוהי נבחרת החלומות שלנו אך זה ממש לא הסוף, חלק המשך יעלה בקרוב - כבר לא יכולות לחכות!

 

מאת:כלות אורבניות