החגיגה הורודה של אמיליה

27.02.13

 

את הבוקר הזה, בוקר יום רביעי בכלות אורבניות, אופפת ורדרדות מהסוג המתוק ביותר שרק ניתן להעלות על הדעת. קים ביולו, מעצבת אירועים ואמא טרייה, החליטה לחגוג את הולדת ביתה התינוקת, במסיבה שגם אנחנו היינו שמחות להשתתף בה.

 

 

 

היא סיפרה לנו שבתור מעצבת אירועים, אחד הדברים שמעצב משתוקק אליהם בכל פעם מחדש הוא לערוך אירוע שהוא לגמרי שלך, וכשנולדה אמיליה - מיד ידעה שאירוע כזה עבור משפחתה הקטנה, יגיע ממש בקרוב.

 

 

 

כחלק בלתי נפרד מן האירוע, עיצבה קים שולחן מתוק שעוטר בדגלי בד, ובו יכלו האורחים להתפנק בנשיקות, בסוכריות, במרשמלו… ובהמון ממתקים שמוצאים רק בשולחנות מן הסוג הזה. כל צנצנת וכל קופסא בשולחן שעיצבה, מותגה בצורה המתאימה, שתרמה הן לנראות של השולחן והן להתמצאות בין שלל דברי המתיקה שהמתינו לאורחים.

 

  

 

 

להשלמת השפה הויזואלית של האירוע כולו בחרה קים להשתמש בפרחים ורודים על גווניהם השונים, פרחים שנחו בצנצנות שקופות, מעוטרות בפיסות בד פרחוניות ובסרטי סאטן תואמים.

 

 

 

ואם חשבתן שבזה הסתיימה עבודת העיצוב - טעות בידיכן! אל הזרים הקטנים הצטרפו זרים גדולים ועשירים בסקלת צבעים תואמת, מונחים בכלי זכוכית שקופים, ולצידם נרות בצבע שמנת להשלמת האווירה החמימה והנעימה שרצתה קים ליצור.

 

 

ממבט שלנו על האירוע כולו, נראה לנו שאמיליה הקטנה תהיה מרוצה כשתראה בעוד כמה שנים תמונות מן המסיבה שעיצבה עבורה אימה. ורדרדות מתוקה, לא מכבידה שהופכת את החיים לורודים הרבה יותר.

 

 

 

 

מזל טוב קים ואמיליה יקרות, מאחלות לכן עוד המון ימי הולדת מעוצבים ויפים - ולרגע אל תפסיקו לשתף אותנו בהם!

 

קרדיטים

הפקה ועיצוב: קים - הפקה ועיצוב אירועים

עיצוב גרפי וצילום: יעל וליאור ספרנדאו, colorfool

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)