מתחתנות בחורף אבל בא לכן שהחתונה תרגיש הכי בחוץ? כך תעשו זאת

אם הויז׳ן של מקום החתונה שלכן כולל אווירה טבעית, כזו שמרגישה הכי בחוץ, תחת כיפת השמים - אבל איכשהו התגלגלתן אל הכיוון של חתונת חורף (שזה, אגב, מהמם בפני עצמו), יש לנו בשורות משמחות עבורכן. בסתיו ובחורף, הטמפרטורות שמתחילות לרדת והאיום המתמיד של הגשם הופכות לפעמים את האופציה של חתונה בחוץ לפחות ריאלית, אבל לפעמים עדיין ממש מתחשק לשמור על האווירה הטבעית והיפה של החוץ. 

 

 

 איך אפשר לעשות את זה בקסימום סטייל ולגרום לאולם אירועים להתחפש לערב אחד לגן? חשבנו, חקרנו והגענו עם כמה טריקים פשוטים ומעולים שיכניסו את התחושה של חתונת-חוץ אל תוך החתונה החורפית שלכן.

 

 

בחרו במקום שמוקף בגן (ואם אפשר עם חלונות גדולים ושקופים)

 

אולמות שבהם נמצא אולם שסביבו גן פורח, זה ממש וואו. המרחבים הפתוחים, הצמחייה, האווירה הרומנטית שמתקבלת מהגן - כל אלו לגמרי מורגשים, על אחת כמה וכמה כשאת האולם מקיפים לא קירות, אלא חלונות ענקיים ושקופים. כך, בזמן שמזג האוויר עשוי להיות סוער וקר בחוץ, ניתן לחוות את כל הטבע והיופי מבפנים (ולהישאר יבשים וחמימים על הדרך). ואם תשאלו אותנו, זו הגרסה האולטימטיבית להצעת ההגשה החורפית והטבעית של חתונות בעונה הקרירה.

 

gallery 10

(צילום: עידן חסון. עיצוב: עידו פריד)

 

3

(צילום: חיים אפריאט // עיצוב: רמית קריב // לוקיישן The Sen)

 

ערכו את קבלת הפנים בחוץ

 

גם אם בסופו של דבר האירוע עצמו יתקיים באולם סגור, ברגע שישנו גן יפהפה שמקבל את פני האורחים שלכן, התחושה המתקבלת היא שונה לחלוטין. נכון, הסבירות לכך שהמשך הערב יתקיים באולם הסגור, אבל כמו בכל תחום - לרושם הראשוני כאן יש משמעות גדולה, כך שההחלטה לפתוח את הערב בקבלת פנים שמתקיימת בחוץ, תעניק תחושה שהחתונה כולה סופר טבעית בוייב שלה.

 

gallery 10

(צילום: עידן חסון. עיצוב: עידו פריד)

 

gallery 10

(צילום: יוליה טוקרב. עיצוב: יהב גרין)

 

עצבו עם מגוון צמחים ופרחים

 

כשחושבים על זה, מי אמר שישנה חובה לצאת החוצה כדי לקבל את כל הטוב שיש לחוץ להציע? ברגע שתבחרו בפרחים שונים ובצמחיה טבעית בעיצוב החתונה שלכן, האווירה של חתונת-חוץ תתקיים מיד. והעמדה שלנו במקרה הזה דוגלת בללכת על הכל בגדול. מלאו את מרכזי השולחנות, החופה, אזורים ועמדות שונות באולם בפרחים ובצמחים אהובים עליכן, ואם מתחשק לכן מראה שכולו טבע, לכו על סטייל פראי יותר ומוקפד פחות. מבטיחות שזה יעשה את העבודה.

 

14c

(צילום: חיים אפריאט // עיצוב: רמית קריב // לוקיישן The Sen)

   

gallery 10

(צילום: עידן חסון. עיצוב: לילך עיצוב אירועים)

 

galita3

(צילום: בוריס קוזנץ // עיצוב: סטודיו גליתא)

 

  

פלטת צבעים טבעית

 

הגוונים השולטים בגני אירועים ובחתונות חוץ לרוב מתרכזים לפלטת צבעים שמרגישה הכי קרובה אל הטבע. ירוק, לבן, חום, טאצ׳ים עדינים של גוונים שמגיעים מפרחים שנוכחים שם. רוצות גם? זה לגמרי סימפל, כי כל מה שתצטרכו הוא פלטת הצבעים הנכונה כדי לדמות את האווירה ה״חוצית״ הזו. הקפידו שכל פרטי העיצוב והדיטיילז ייצבעו בגווני הפלטה הנבחרת, וכך תיצרו אווירה שלמה, מדויקת וכזו שמרגישה לגמרי בחוץ.

 

gallery 10

(צילום: יוליה טוקרב. עיצוב: יהב גרין)

 

flowermood1

(צילום: מתן כצמן // עיצוב: Floewr's Mood)

 

 

לכו על קונספט של אווירת חוץ

 

אם חשבתן על בחירת קונספט כלשהו לחתונה שלכן, זו ההזדמנות שלכן לבחור באפשרות שתעניק אווירה שכל כולה חוץ. בגדול, כל מה שנמצא פיזית בחוץ או נקשר כקונוטציה לאווירה פתוחה וחיצונית עובד כאן. קונספט של ים, טרופי, ג׳ונגל, מדברי ועוד ועוד ועוד. חברו את הקונספט הנבחר אל הצבעים הנכונים ואל פריטי העיצוב המתאימים וקיבלתן אווירת-חוץ שכל כולה בפנים.

 

gallery 10

(צילום: עידן חסון. עיצוב: לילך עיצוב אירועים)

 

 wediy2

(צילום: מתן כצמן // עיצוב: Petite by wediy)

  

 

חתונת צהריים

 

בסופו של דבר, אחד הדברים שמזכירים לנו שאנחנו נמצאות בחוץ, באופן טבעי, הוא השמש. חתונת חורף שמתקיימת בצהריים מכניסה את אור השמש אל מקום האירוע, ומעבר לתחושה החמימה שנוצרת, האווירה המתקבלת היא כזו של מקום חיצוני. אנחנו יודעות, נשמע שמדובר בטריק ממש פשוט, אבל הוא לגמרי עובד.

 

gallery 10

(צילום: ג׳ן סלדקוב. עיצוב: אורית יערי)

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)