שמלה נוצצת בחיק הטבע: חתונת הגן המקסימה של קרן ותומר

29.08.19

תכנון חתונה בשלט רחוק הוא לא עניין של מה בכך, אבל קרן ותומר, המתגוררים בלונדון, לא רק עשו זאת בהצלחה יתרה, אלא גם שילבו השראות מהבירה הבריטית בחגיגה הישראלית היפה שלהם.

gallery 1

gallery 1

gallery 1
הם הכירו כששירתו באותו בסיס בצבא דרך שיחת טלפון מקרית שהובילה לדייט ראשון בשקם. שבע שנים שנים אחר כך, הגיעה הצעת נישואין קסומה.

gallery 4

מתוך הפינצטה שלנו


gallery 4

gallery 4
ביום הולדתה ה-26 של קרן, תומר הפתיע אותה עם כרטיסי טיסה ליעד המועדף עליה בעולם - טוסקנה. כשהגיעו לעיירה קטנה בשם San Miniato, טיפסו לנקודת תצפית מהממת במבצר גבוה, ומצאו את עצמם לבד. תומר ניצל את ההזדמנות ואת הלוקיישן המגה-רומנטי ושלף טבעת. בדיעבד הסתבר לקרן שהנסיעה כולה הייתה מתוכננת סביב ההצעה ויום הולדתה היה רק התירוץ.

gallery 7

gallery 7

gallery 7
את החתונה תכננו במשך 8 חודשים ועשו זאת בשלט רחוק בשל מגוריהם בלונדון. הרבה שיחות טלפון וסקייפ, כמה גיחות לארץ והרבה נגישות, רגישות וגמישות מהספקים שלהם אפשרו להם לסגור את כל הפינות ברוגע.

gallery 10

gallery 10

gallery 10
הם התחתנו בטקס אזרחי בלונדון עם משפחה וחברים קרובים בלבד, ואת החגיגה הגדולה שמרו לישראל. עם זאת, הם הביאו איתם טאצ' מהבית לאירוע בארץ.

gallery 14

gallery 14

gallery 14

gallery 17
הם רצו שהחתונה תהיה כמה שיותר קרובה לטבע, ירוקה ופורחת. הם בחרו בלוקיישן כפרי הורס, שמרו על עיצוב נקי על מנת לתת ליופיו של המקום את הכבוד המגיע לו, ודאגו לעטר את החופה בשלל פרחים. האינספריישן? ריג'נט פארק הלונדוני - האהוב עליהם כל כך. בהזמנות לחתונה אף היה איור של השניים יושבים בפארק החביב עליהם ונהנים מ-Afternoon Tea. הבלינג היחיד שנצץ באותו ערב היה משמלת הניוד ההיסטרית והייחודית שקרן בחרה לעצמה.

gallery 19

gallery 19

gallery 19


הטיפ של קרן ותומר לזוגות בשלבי התכנון הוא לנסות  לקחת דברים בפרופורציות, לזכור שזה בסך הכל יום אחד בחיים ומה שחשוב זו האהבה ביניכם ושארית החיים שאחרי.

gallery 22

gallery 22

gallery 22


קרדיטים:

צילום סטילס: איזו צלמים ISO - אדריאן סבל
מקום האירוע: הנחלה
צילום וידאו: VELO  
מוסיקה: נאור מרציאנו
עיצוב האירוע: חופה - FLEUR

+ קרדיטים נוספים

קייטרינג:עלי דפנה
שמלה: דנה הראל
איפור ושיער: נופר בן צבי
טבעות: יד הזהב
נעלי כלה: Dune London
הזמנות / מיתוג: Acorn Studio
חליפת חתן: T.M Lewin London
עורך טקס: מיקי בוידן
חוויות: מגנטים - קליק הפקות

מאת:libby@urbanbrides.co.il
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)