עמליה ומאיר, 3.9.13

25.01.14

 

מאז ומתמיד סיפרו לנו שהפכים משלימים זו את זה ולכן הם מושלמים יחדיו. המשפט הזה קיבל משמעות חדשה ומחודשת בזכות הזוג שמתארח אצלינו בשבת היפה הזו - עמליה ומאיר. היא נערה עירונית לתפארת ואילו הוא עכבר הכפר. יחדיו הם גרו באותה שכונה בעיר הגדולה במשך שנתיים שלמות מבלי להכיר, אך המשיכה העזה בין ההפכים עשתה את שלה, בסופו של דבר, וחיברה אותם יחדיו.

 

 

 

 

 

אז מה קורה כשההפכים הללו מתחברים? הם לומדים להכיר וליהנות מהעולמות השונים. כך למשל, עמליה האורבנית באופייה, למדה להתחבר מחדש לטבע ואילו מאיר למד דבר או שניים על עיצוב ואמנות. בשלב כלשהו הם גם החליטו לעבור לגור בעמק יזרעאל, לאחר כמה שנים בלב ליבה של העיר. קצת משלו, קצת משלה וככה שומרים על איזון מושלם!

 

 

 

 

 

הצעת הנישואין התרחשה לה כמו בגלויה רומנטית, במהלך סופ״ש חורפי בפריז המנצנצת. עם החזרה לארץ, צמד ההפכים שלנו החל לתכנן אירוע שיש בו הטוב מכל העולמות - חגיגה כפרית עם נגיעות מעוצבות. כדי לשלב את שני הקצוות, נבחר מקום פתוח שמרגיש כמו קנבס נקי, כזה שעמליה ומאיר יכלו ״להלביש״ עליו את כל הפרטים הקטנים והגדולים שיצרו יחדיו אירוע באווירת וינטג׳ עליו חלמו.

 

 

 

 

 

הצילומים המקדימים נצבעו גם הם באותם צבעים עדינים ורכים של וינטג׳, והייתה בהם התרגשות אמיתית שכן עמליה ומאיר לא התראו בימים שלפני ואילו הצילומים תיעדו את פגישתם המחודשת ואת הפרפרים בבטן. יד ביד טיילו להם בני הזוג בין העצים הירוקים וכל החיוכים, הגעגועים והכיף הפכו את סשן התמונות לחוויה אישית… רגע לפני שכולם מצטרפים.

 

 

 

 

 

 

אל החתונה עצמה הוזמן אורח מיוחד - ראש השנה, החג שצוין בדיוק ביום שלמחרת האירוע. הסמיכות אליו יצרה אווירה מרעננת וייחודית, לצד פלטת צבעים בגווני הצהוב והלבן, עדינה ורומנטית, כזו שמזכירה צנצנת מתוקה של דבש. פתקיות הושבה בצורת כרטיסי ״שנה טובה״ של פעם קיבלו את פניהם של האורחים ואילו צנצנות הדבש שחולקו במתנה ליוו אותם עם סיום האירוע, כך שהאורח המיוחד שלנו היה מאוד נוכח בחגיגה כולה.

 

 

 

 

 

בכדי לשדך בצורה מושלמת את אווירת הוינטג׳ הכפרית לאירוע בסימן החג, הצטרפו ״בבקה״ (אותם אנו תמיד שמחות לארח ב״כלות אורבניות״!) ופיזרו את אבקת הקסמים שלהם בדמותם של פרחים, תמונות ואקססוריז צבעוניים לכל עבר, תוך שהם הופכים כל רעיון יצירתי וחלום של עמליה, עיצובי והפקתי, למציאות של ממש.

 

 

 

 

החופה התקיימה בשעת השקיעה, כשהקרניים של השמש הספיקו ללטף את עמליה, מאיר ואת יתר האורחים - לפני שנעלמו להן בחשיכה. בני הזוג מספרים לנו שהבחירה לערוך את הטקס בשעה מוקדמת, האירה את הגפנים במקום ויצרה אווירה ייחודית ואינטימית, כזו שיכולה להתרחש רק בשעת בין ערביים.

 

 

 

 

 

עם סיום החופה המרגשת וכשהתאספו להם כל האורחים תחת כיפת השמיים ואורות הגרלנדות המנצנצות החלה ה-מ-ס-י-ב-ה. בני הזוג והחברים הטובים רקדו, חגגו ושמחו להם, שמחו על כך שעכבר הכפר פגש בנערה העירונית ויחד הם הפכו לשילוב מנצח כל-כך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כל שנותר כעת הוא לאחל לכם, עמליה ומאיר היקרים, חיים מתוקים כדבש, בדיוק כפי שהצלחתם להמתיק לנו את השבת הזו. בין אם מדובר בחיים בעמק או בעיר הגדולה, אנו בטוחות שתדעו להפיק את המיטב מכל מצב ובכל מקום אליו תפנו… ביחד.

 

❖❖❖

 

מקום האירוע: הגפן של אביגדור

קייטרינג: קסם הקרמל

שמלת כלה: ליהי הוד

נעלי כלה: SHOEZ WEB STORE

איפור: דנה כפיר

עיצוב שיער: סהר קבלו

תכשיטים: אפרת קסוטו

בגדי חתן: זארה

נעלי חתן: קסטרו

צילום סטילס: דויד סקורי

צילום וידאו: טל מוכתר

עיצוב והפקה: בבקה, העיצוב נעשה בשיתוף עמליה הכלה

טבעות נישואין: עליזה פולצ׳ק

הזמנות ומיתוג: בבקה, בשיתוף עמליה הכלה

די ג׳יי: לסה פסה

מתנות לאורחים: צנצנות דבש, סוכריות m&m ממותגות

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)