מורן וצחי, 5.6.13

23.07.13

 

כלות אורבניות יקרות, האם אתן אוהבות סיפורי אהבה רומנטיים כמונו? אם כן, יש לנו היום את הסיפור המושלם בעבוריכן - סיפור ההיכרות של מורן וצחי.

 

 

האהבה חיכתה לזוג המקסים הזה במשך זמן רב. מדוע, אתן שואלות? משום שמורן וצחי הכירו כבר בילדותם, בזמן שהוריו של צחי התגוררו בשכנות לסבה וסבתה של מורן. בתור ילדים, השניים נהגו לשחק יחדיו במחבואים ובטריוויה, בכל פעם שהיתה מגיעה משפחתה של מורן לביקור אצל הסבים. למען האמת, אפשר לומר שהניצוץ בין השניים נדלק כבר אז…. עוד בימים ההם.

 

 

 

 

 

מישהו אמר "גורל"? המתינו בסבלנות כי לסיפור הזה יש המשך: לפני כארבע שנים החליטו הוריה של מורן לעבור ולהתגורר בבית הסבים, לאחר שאלה נפטרו. צחי, שהמשיך להתגורר בבית הוריו, פגש אותה באחד הערבים ולאחר ערב של מעט אלכוהול והרבה שירי ארץ ישראל, החליטו השניים לצאת לדרך זוגית ומשותפת.

 

 

 

 

 

 

לאחר שבוע של יחד, עברה מורן להתגורר בעיר הגדולה, תל-אביב, אך כעבור חודשיים בלבד עזבה אותה לטובת מגורים משותפים עם צחי. ערב אחד ועל פי מילותיהם המדוייקות - "בלי דרמות מיותרות מסביב", בעודם יושבים על הספה הביתית, שלף הוא את הטבעת ושיאי ההתרגשות הרקיעו לגבהים חדשים.

 

 

 

 

אט אט החל הזוג שלנו בחיפושים אחר השראה ולוקיישן. את ההשראה הם מצאו ממש כאן, על גבי דפי הבלוג (כן, אנחנו מסמיקות!), ואת הלוקיישן - הם המשיכו לחפש ולחפש. הם חפצו בלוקיישן שלהגדרתם "יעשה להם כיף להתחתן שם" וכשמצאו את האחד הזה ידעו שכעת, כל שנותר להם לעשות הוא למצוא את המעצבת שתעזור להם בהגשמה של עוד כמה וכמה מן החלומות שהתרוצצו בראשם.

 

 

 

 

משמצאו את המעצבת, מורן וצחי החליטו לספר לה מעט על עצמם, על התחביבים שלהם, על האהבות שלהם: לתקליטים, למכוניות, למזוודות ישנות, למנורות שולחן ולכל מה שפשוט ויפה. ואת כל הפשוט והיפה הזה - עיניכן יכולות לראות ממש כאן.

 

 

 

 

אהבנו מאוד את אווירת הרטרו המתוקה שנוצרה הודות לסשן הצילומים המקדימים שערכו השניים בוואן יפיפה הצבוע טורקיז. הוסיפו לזה את האביזרים הקטנים והמשמחים מסביב והרי לכן חתונה עם דיטיילס חלומיים הזורקים אותנו היישר לעשורים עברו.

 

 

 

 

 

מורן וצחי מספרים לנו על יום מושלם, יום של פעם בחיים מלווה בזכרונות נפלאים. ולנו, לנו זה נראה מן הצד כאילו היה זה בדיוק היום עליו חלמו השניים לכל אורך הדרך. נראה היה שהם יודעים בדיוק מה הם רוצים, מה שהשתקף בצורה יפה כל כך באירוע שהיה מוקפד אך גם הרגיש "הם", הכי מורן וצחי שרק אפשר לדמיין.

 

 

 

 

זוג יקר שלנו, ניהננו מכל דקה ודקה. היה לנו העונג לארח אתכם אצלינו! דעו לכם כי הסיפור שלכם גרם לנו להבין כי כשאירועים מסויימים אמורים להתרחש - הם פשוט מתרחשים מעצמם. אחח… אין כמו נפלאות האהבה.

 

✦✦✦

 

 

מקום האירוע, קייטרינג ובר: גאיה

שמלת כלה: אוה על קנרש

נעלי כלה: SHOEZ WEB STORE, ג'וזף

איפור ושיער: אוה על קנרש

תכשיטים: עגילים - שלומית אופיר

בגדי חתן: קסטרו

נעלי חתן: אלדו

טבעות נישואין: קאשי

צילום סטילס: אמיר חזן

צילום וידאו: חן מכלוף

רכב: רכב אספנות, נועם חצרוני - מועדון החמש

עיצוב: מורן כרמלי

די ג'יי: יניב אטלס

רב: הרב יצחק לוי

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)