חתונה שיקית בשטח: בלב שדה, בין קקטוסים, עצי זית וכרמים

17.05.18

בחתונה הקסומה והעמוסה בכל טוב שלפניכן שני בני הזוג הנם ילדי מושב, ניר מנהלל ונטע מבית אלעזרי. כשהשניים החליטו להתחתן היה להם ברור שהם הולכים על זה בתנאי שיעשו זאת בדרך שלהם. החלטה זו הובילה לכך שהם החליטו בכובד ראש לגבי כל ספק וספק בחתונתם, תוך שהם הקפידו לבחור חבר'ה עם ווייבים טובים שאיתם מצאו חיבור.

 

 

אבל עוד לפני הכל, חייבים לציין את ההזמנה הקונספטואלית הנהדרת שכללה את הכיתוב "נטע וניר – כיאה לשמות מתחתנים בין כרמים ושדות", והצילום המוצלח שלה על גבי חלוקי האבנים בקרקע. הכי מאץ' מושלם.

  

gallery 1

 

gallery 1

 

gallery 1

מתוך הפינצטה שלנו

 

gallery 1

 

בני הזוג מעידים כי השקיעו מחשבה רבה בנוגע לחתונה וראו בכך כפרויקט משותף. החתונה נערכה בלב שדה בין צברים, עצי זית וכרמים, כשאת ההפקה החתונה הם הרימו לבד, בעזרת משפחה וחברים קרובים שהקדישו את זמנם לטובת הפרויקט במשך ימים ולילות. קשה להאמין, שכן התוצאה אליהם הגיעו פשוט מהרמה הראשונה.

 

gallery 1

 

gallery 1

 

gallery 1

 

gallery 1

 

gallery 1

 

צילומי הזוגיות נערכו ביער חולדה, באווירה רומנטית וטבעית סטייל "הם הלכו בשדות". בכלל, הטבע הורגש בכל פינה בחתונה זו. מצילומי הטבעות על גבי פרח חמנייה שהונח מעל ערמת שיבולים, דרך ערמות החציר שניבטו מכל פינה ועד לזר הגיבסניות שעיטר את ראשה של הכלה.

 

gallery 1

 

gallery 1

 

gallery 1

 

נטע בחרה בשמלת שני חלקים רומנטית שאינה עמוסה באלמנטים – כך שהתאימה לקונספט ולאווירה הטבעית בחתונה, וניר הפציע בחולצה מחויטת בטקסטורה שיקית של נקודות.

 

gallery 1

 

החתונה נערכה בשישי אחר הצהריים, יום משפחתי מאוד בכלל ועבור השניים במיוחד, ואת הטקס הם ערכו בעזרת ארגון הוויה. השניים מספרים כי ירדו לפרטים קטנים מאוד ביחס לטקס במטרה להתאים את הטקס המסורתי אליהם, והכתובה עוצבה אף היא בסגנון החתונה.

 

gallery 014

 

gallery 1

 

gallery 1

 

gallery 1

 

סט צילומי הזוגיות בשחור-ולבן של השניים סופר רומנטי וממיס את הלב, ממש כמו החתונה המהממת הזו בכללותה.

 

gallery 1

 

gallery 1

 

gallery 1

 

החתונה התהדרה במיתוג מלווה שהשתקף בהזמנות, בכתובה ובכלל. בני הזוג השקיעו המון בדיטלייז באירוע - מפתקי ההושבה דרך הבנייה של הריהוט האלטרנטיבי ועד להקמת רחבת הריקודים.

 

עפנו על האופניים הלבנים שניצבו מחתת לשלט המפנה לרחבת ריקודים, אופניים עם סל גדוש בפרחים צבעוניים ושרשרת מחוברת של פחיות שנצבעו בצבעי פסטל רכים. כה רומנטי.

 

gallery 1

 

טוב, אנחנו גם חייבות לדבר על סידורי השולחן המוש בחתונה הזו, שכללו שלל עציצים ממוספרים כשבכל עציץ ועציץ ננעצו שיפודים שעליהם הודבקו פתקים צבעוניים. רעיון גאוני, צבעוני ומרהיב ביופיו.

 

gallery 1

 

gallery 1

 

אהבנו את משחק הדמקה בין המפות והמפיות שניצבו על השולחנות: מפות לבנות עם מפיות משובצות בצבע צהוב, ולהפך. אין ספק כי הבחירה בגוונים מובילים של צהוב ולבין החמיאה היטב למראה המקום.

 

gallery 1

 

gallery 024

 

gallery 1

 

gallery 1

 

gallery 1

 

על ערימות חציר פוזרו פחיות שימורים שרוססו בצבע זהב ואשר הכילו שלל גיבסניות בתוכן, וכך גם לצד הכיסאות בצבעוניים באזור החופה.

 

gallery 1

 

gallery 1

 

החופה הפשוטה והיפהפייה הזו, אשר אותה אחזו חברים ובני משפחה, הפכה את הטקס למרגש עוד יותר ולחלוטין בניחוח של פעם. התפאורה של הטבע היפה והגולמי, לצד שרשראות הלד שפוזרו מאחור – פשוט חשמלו את האווירה, כך שלאחר שבירת הכוס כשהקונפטי נזרק באוויר – זה קצת הרגיש כמו מראה של כוכבים נופלים.

 

gallery 1

 

gallery 1

 

 

gallery 1

 

gallery 1

 

המוזמנים לחתונה היו רק אנשים קרובים ואהובים מאוד, והחתונה עצמה הייתה ארוכה במיוחד כשהאורחים רקדו עד השעות הקטנות של הלילה.

 

gallery 1

 

gallery 1

 

מזל טוב אהובים, לחיי אלף שנות אור ואהבה!

 

gallery 1

 

gallery 1

 

קרדיטים:

צילום סטילס: איזו צלמים ISO - אדריאן סבל

צילום וידאו: אביב וטלי

שמלה: לי קודו

נעלי כלה: רוני קנטור

מקום האירוע: חתונת שטח בבית אלעזרי

+ קרדיטים נוספים

הפקה ועיצוב: בני הזוג

מוסיקה: עמית אגמי

בר: ג׳ה בר

איפור ועיצוב שיער: איילה חיימוב

טבעות: אגס ותמר

הזמנות / מיתוג: ליאורה שירר סטודיו לעיצוב

עורך הטקס: הוויה

תאורה והגברה: אורן ליאור נענע הפקות

שירותים ניידים: שירוטופ

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)