הפקה בניחוח סגול: פריחת הלבנדר

17.04.12

 

כשחושבים על שדות של לבנדר, סגולים, ריחניים - חושבים על פרובאנס, חבל הארץ הצרפתי כמובן. שרון פור, מאפר ומעצב תסרוקות מזה 10 שנים, החליט לקחת את צמח הלבנדר כנקודת המוצא להפקת האיפור והשיער האחרונה עליה עבד, ולשאוב את כולנו הישר אל תוך אותם השדות הרכים והמלטפים. תארו לעצמיכן כמה כיף היה לדמיין איך לרגע קל אנו משוטטות לנו בלב ליבם של המרבדים הסגולים הללו, והכול הודות להפקה הקסומה הזאת.

 

המראות שמאפיינים את עבודת האיפור ועיצוב השיער של שרון רומנטיים ונקיים. הם פורשים בפנינו אופציות רבות של עשייה מוקפדת בשלל טכניקות, אשר מאפשרות לכל אחת ואחת למצוא את האני האמיתי שלה גם באיפור וגם בעיצוב השיער.

 

הפעם, החלטנו לצלול אל עומקם של הדברים, על מנת להבין טוב יותר מה רואות עיננו. תפסנו את שרון לשיחת הסבר קצרה על כל אחד ואחד מן המראות של ההפקה, כשבסיומה הרגשנו שלמדנו מעט על עולם האיפור ועיצוב השיער של האביב הלבנדרי הזה, שיצר לנו שרון בכשרונו הרב. מוכנות לשיעור קצר ומרתק? הוא מתחיל עכשיו.

 

✦✦✦

 

האיפור והשיער גם יחד יוצרים מראה ברבורי מעט. האיפור נקי ורך, ומבוסס על מייק אפ שקוף עם מעט גוון של צבע. צלליות בסיס בהירות ללא כל תיחום של הגבות משולבות עם איליינר קצר ועדין, סומק קליל ושפתיים בגוון טבעי. להשלמת המראה מצטרפת תסרוקת נמוכה המשלבת שביל באמצע ושני גלים עדינים בקדמת הפנים, הנאספים לאחור.

 

 

 

מראה הגלאם, גלאם, גלאם, המשלב תסרוקת גבוהה ואסופה. בגזרת האיפור, מייק אפ שקוף אשר מאפשר לראות את עור הפנים הטבעי, איליינר דק עם צללית מעושנת בצורה עדינה, עצמות לחיים מודגשות ובעלות הברקה קלילה, ולסיום - גלוס מבריק בגוון טבעי אשר מעניק לשפתיים מראה בשרני.

 

 

 

מראה רומנטי שנוצר ע"י שיער גלי המשוך לאחור ויוצר מסגרת עדינה לפנים. האיפור משלים את השיער עם עיניים מודגשות בצבעי חום-זהוב, עצם גבה בהירה, עפרון שחור אשר "אוסף" את העין ומקנה את המראה המעט חתולי. השפתיים משוחות בשפתון בגוון אפרסקי כשאליהן מצטרף גם סומק בגוון זהה.

 

 

 

כשמביטים בתמונה הכוללת, מתקבלת התחושה של לוק תקופתי ואלגנטי. העיניים מאופרות בצללית בגוון ירוק פסטל, המשרה תחושה נקייה ורעננה, ומשולבות עם שפתיים מודגשות. התסרוקת אסופה לאחור, עם שביל בצד, ושזירה של פרחים עדינים בשיער אשר מרככים את המראה כולו.

 

 

 

 

השפעת צמח הלבנדר באה לידי ביטוי בצורה הבולטת ביותר במראה הנוכחי, לוק בעל ניחוח צרפתי. איפור בגוון מעט שזוף יותר, עם צללית בגוון לילך שתוחמת את העין גם בחלקה התחתון, כשלחגיגה הסגולה הזאת מצטרף עפרון סגול. שימר נוזלי מאפשר את הברקות הפנים, וגלוס שקוף שחותם את המראה ומקנה לשפתיים את הטאץ' המבריק. השיער נח ברכות על הפנים, בטכניקה של פן גלי מוברש עם משיכה קלה לצד.

 

 

 

כשמביטים במראה הזה, קשה שלא לדמיין לוק נסיכתי. עיניים נטולות צללית שאת מקומן מחליף איליינר עבה וחד, המקנה להן מראה חתולי. עצמות הלחיים מודגשות והשפתיים נצבעות בשפתון בצבע קורל. כל אלה משתלבים בחגיגת שיער שכוללת תסרוקת מורמת וגבוהה המשלבת פרחים עדינים בקדמתה.

 

 

 

המראה הפארה-פוסטי בא לידי ביטוי הן באיפור והן בשיער. עיניים מעושנות בגוונים של כחול כהה, בטכניקה של טשטוש, וזאת על מנת להדגיש את צבע העין עד כמה שניתן. עפרון שחור מחדד את המראה, כשאותו משלימים ריסים מודגשים, סומק בעצמות הלחיים ושפתון בגוון ורוד. השיער עצמו תוחם את מסגרת הפנים: פזור, אוורירי ונוח.

 

 

 

✦✦✦

 

אז איך היה שיטוט אחר-הצהריים בשדות סגולים של איפור ושיער? מקוות שהשרה עליכן לפחות מעט מן הרוגע שהשרה עלינו.

 

 

*הפוסט נכתב במסגרת שיתוף פעולה תכני-מסחרי. עבודות נוספות של המאפר ומעצב השיער שרון פור, ניתן למצוא כאן.

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)